"Поетичне бачення світу" завдання для контрольної роботи

Про матеріал

Різнорівневі завдання для контрольної роботи розроблені з метою перевірки учителем знання шестикласниками теми "Поетичне бачення світу". В роботі використано матеріал підручника "Зарубіжна література" 6 клас Київ "Грамота" 2014 О. М. Ніколенко

Перегляд файлу

Зарубіжна література      6 клас       Контрольна робота

«Поетичне бачення світу

І варіант:

(1-15 завдання - 6 балів)

Знайти правильну відповідь:

  1. Його ім.`я в перекладі з японської означає «банан».

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

 

  1. Майстер хайку.

а) Лонгфелло;                б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо 

 

  1. Його поетичні твори близькі  до народних пісень.

а) Р. Бернс;                   б) Лонгфелло;             в) Мацуо Басьо;       г) Дж. Родарі

 

4.  З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?

а) щоб скликати народи на раду;         б) щоб подивитися на гарні простори;

б) щоб бути ближче до сонця;               г) щоб поговорити з вітром

 

5.  Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?

а) Лонгфелло;                б) Гітчі-Маніто;     в) Мацуо Басьо;       г) Дж. Родарі

 

6.  Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

 

7. У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.

а) Мацуо Басьо;            б) Лонгфелло;           в) Р. Бернс;               г) Дж. Родарі

 

8. Хто автор цих рядків:

Ваша сила тільки в згоді,

А безсилля – в ворожнечі!

а) Лонгфелло;                б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо

 

9. Він рано почав працювати, навчався в семінарії, став вчителем; часто вигадував для дітей вправи на розвиток фантазії.

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

 

10. Хто автор цих рядків:

Не вірю я чужим речам,

А вірю я своїм очам.

а) Мацуо Басьо;            б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;              г) Лонгфелло           

 

11. Для зображення  якої  пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?

а) зима;                        б) весна;                     в) літо;                     г) осінь

 

12. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:

Прощавайте, сині гори, білії сніги,

Прощавайте, темні звори й світлії луги.

а) алітерацію;             б) порівняння;            в) анафору;              г) метафору

 

13. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:

І ясний величний голос,

Як потік, що з гір несеться,

Як потік, що пада в прірву,

Пролунав до всіх народів.

а) алітерацію;            б) порівняння;                в) уособлення;        г) метафору

 

14. Який вірш складається з трьох рядків?

а) поема;                    б) ода;                           в) хайку;                  г) рубаї

 

15.  Цей поет спонукає туристів дивитися не лише на «веселі картинки», а й на суворе життя.

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

 

16-17 завдання – 3 бали

16. Знайти відповідності:

                          Поет – країна

1) Мацуо Басьо                 а. Америка

2) Р. Бернс                        б. Італія

3 Лонгфелло                      в. Шотландія

4) Дж. Родарі                     г. Японія

 

17. Дайте визначення поняття «хайку».

18 завдання – 3 бали

18. Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Яку «правду життя» розкриває

Дж. Родарі у вірші «Листівки із видами міст»?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зарубіжна література      6 клас       Контрольна робота 

 Поетичне бачення світу

ІІ варіант:

(1-15 завдання - 6 балів)

Знайти правильну відповідь:

 

1. У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.

а) Мацуо Басьо;            б) Лонгфелло;           в) Р. Бернс;               г) Дж. Родарі

 

2. Майстер хайку.

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

 

3. Його ім`я в перекладі з японської означає «банан».

а) Р. Бернс;                   б) Лонгфелло;             в) Мацуо Басьо;       г) Дж. Родарі

 

4. Його поетичні твори близькі  до народних пісень.

а) Лонгфелло;              б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо 

 

  1. Хто автор цих рядків:

На голій гілці

Самотній ворон тихо старіє.

Осінній вечір.

а) Лонгфелло;                б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо

 

6. З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?

а) щоб поговорити з вітром;                         б) щоб скликати народи на раду;        

в) щоб подивитися на гарні простори;         г) щоб бути ближче до сонця                 

 

7.  Він рано почав працювати, навчався в семінарії, став вчителем; часто вигадував для дітей вправи на розвиток фантазії.

а) Лонгфелло;                б) Гітчі-Маніто;        в) Мацуо Басьо;       г) Дж. Родарі

 

8. Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;              в) Лонгфелло;           г) Гітчі-Маніто

 

9. Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?

а) Мацуо Басьо;            б) Р.Бернс;              в) Гітчі-Маніто;        г) Лонгфелло   

 

10. Хто автор цих рядків:

Моє серце в верховині, де не був я сам.

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

 

11. Для зображення  якої  пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?

а) зима;                        б) весна;                     в) літо;                     г) осінь

 

12. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:

 Будь здорова, верховино, любий рідний край.

а) персоніфікація;    б) метафору;              в) алітерацію;          г) порівняння

 

13. Цей поет спонукає туристів дивитися не лише на «веселі картинки», а й на суворе життя.

а) Мацуо Басьо;            б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;              г) Лонгфелло

 

14. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:

В зброї всі, в яскравих фарбах,

Як дерева в час осінній,

Наче небо на світанні,

Всі зійшлись вони в долині…

а) уособлення;            б) метафору;                 в) алітерацію;          г) порівняння

 

15. Який вірш складається з трьох рядків?

а) поема;                    б) ода;                           в) хайку;                  г) рубаї

 

16-17 завдання – 3 бали

16. Знайти відповідності:

                              Поет – вірш

1) Дж. Родарі                      а. Хайку «Як шумить-гуде банан…»

2) Мацуо Басьо                   б. «Моє серце в верховині…»    

3) Р. Бернс                          в.«Пісня про Гайавату» 

4) Лонгфелло                       г. «Листівки з видами міст»

 

17.  Дайте визначення поняття «поема».

18 завдання – 3 бали

18. Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Як ви розумієте вислів:  «Ваша сила тільки в згоді, а безсилля – в ворожнечі»?

 

 

Ключі до завдань:

І варіант: 1-а; 2-г; 3-а; 4-а; 5-б; 6-б; 7-б; 8-а; 9-г; 10-б; 11-в; 12-г; 13-б; 14-в; 15-г;

16- 1-г,2-в,3-а,4-б

 

ІІ варіант: 1-б; 2-а; 3-в; 4-в; 5-г; 6-б; 7-г; 8-г; 9-б; 10-б; 11-в; 12-а; 13-б; 14-г; 15-в;

16-1-г,2-а,3-б,4-в

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Губар Алла Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сахарова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Анадруцька Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4.  SvYaTo4Ik
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Женерет Світлана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Шелудько Ніна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
94361
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку