Показовий урок "Космічна подорож"

Про матеріал
Тема: «Космічна подорож».Закріплення вивченого матеріалу. Запис і читання числових виразів,що містять дії додавання або віднімання. Моделювання ліній. Мета: закріпити та узагальнити знання дітей про нумерацію чисел першого десятка, вправляти у складанні та розв’язуванні прикладів на додавання та віднімання , формувати поняття про взаємозв»язок арифметичних дій додавання і віднімання,вміння користуватися переставним законом додавання,учити складати з однієї рівності на додавання дві рівності на віднімання;повторити склад чисел, розвивати увагу, мислення учнів; вчити співпрацювати в парі; виховувати старанність, наполегливість, товарискість. Очікувані результати: Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх; склад чисел в межах 10. Розуміє: сутність арифметичної дії віднімання, склад чисел. Володіє навичками віднімання одноцифрових чисел в межах 10, коментує виконання обчислення. Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань. Форма проведення уроку: урок-подорож
Перегляд файлу

1

 

 

 

                   Тема: «Космічна подорож».Закріплення вивченого матеріалу.

  Запис  і читання числових виразів,що містять дії додавання або віднімання. Моделювання ліній.

 

Мета:  закріпити та узагальнити знання дітей про нумерацію чисел першого десятка, вправляти у складанні та розв’язуванні прикладів на додавання та віднімання , формувати поняття про взаємозв»язок арифметичних дій додавання і віднімання,вміння користуватися переставним законом додавання,учити складати з однієї рівності на додавання дві рівності на віднімання;повторити склад чисел, розвивати увагу, мислення учнів; вчити співпрацювати в парі; виховувати старанність, наполегливість, товарискість.

 

Очікувані результати:

Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх; склад чисел в межах 10.

Розуміє: сутність арифметичної дії віднімання, склад чисел.

Володіє навичками віднімання одноцифрових чисел в межах 10, коментує виконання обчислення. 

 

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Форма проведення уроку: урок-подорож

 

Обладнання: презентація до уроку, мікрофон,робочий  зошит,  роздатковий матеріал, сигнальні картки, дидактичний матеріал, мотузка,посвідчення «Космонавт 1-В класу».

 

 

                                                Хід уроку.

  1. Організація учнів до уроку.

А) Створення позитивного настрою

Всі почули  вже дзвінок

Він покликав на урок.

Любі діти,у наш клас

Завітали гості щирі.

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром.

Діти :Ми вам раді ,гості добрі.

          І вітаєм щиро вас,

              І запрошуєм ласкаво

              На урок уу перший клас!

Кожен з вас приготувався

На перері постарався.

Зараз сядуть лиш дівчата,

А за ними і хлоп»ята .

Ми урок розпочинаєм,

Математику вивчаєм.

Б) Сподівання від уроку. Вправа «Мікрофон»

- Діти,дивлячись на дошку,на екран,на картки на ваших партах,як ви думаєте,яким буде наш урок?(цікавим,веселим)

- Для того,щоб він був саме таким,вам потрібно бути уважними,активними,працьовитими.

І пам»ятаємо про « Правило п»яти пальців» СЛАЙД

  1. Повідомлення теми і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

-Яку назву має тиждень,що на разі проходить?(Космос)

-Сьогодні урок наш буде незвичним. Ми зробимо подорож до невідомих планет у космос. Якщо вдало виконаємо всі завдання, то отримаємо почесне звання « Космонавти  1-В класу».

III. Робота над темою уроку.

 

 1 Робота в парах. Пазл «Ракета»

-Діти,ви берете перший ліпший прямокутник з  прикладом,розв»язуєте  його і шукаєте другий пазл,на якому є відповідь до  прикладу,спавите ці рямокутники разом. І так приклад за прикладом.

 

2. Диференційоване опитування

- Щоб вирушити у космос, необхідно перевірити свої сили. А для цього треба виконати завдання.

 

а) гра «Зоряне небо».

- Учні, у яких червоні зірочки партах , пограють у гру «Зоряне небо». Вони зберуть зірки з цифрами,  складуть і розв’яжуть приклади на додавання й віднімання. ( На  дошці).

4               6                7              1              2                3            5       

   

б) робота за індивідуальними картками.

- Учні, у яких зелені зірки, у цей  час попрацюють індивідуально за картками і порівняють числа.

 

                  5   і   9

                  4   і   10

                  8   і   3

                  6   і   6

                  7   і   0

 

          в) «Мозкова атака».

- А з учнями, у яких жовті зірки, ми проведемо перевірку раніше набутих знань.

- Назвіть найменше одноцифрове число.

- Назвіть найменше натуральне число.

- Назвіть найбільше одноцифрове число.

- Назвіть найменше двоцифрове число.

-Як наз числа при додаванні/відніманні?

 

Перевірка результатів гри «Зоряне небо»,індивідуальні картки.

 

3.Вправа «На старт», «Математичний циферблат»

-Назвіть всі одноцифрові числа,двоцифрові. Запускаємо нашу ракету,рахуючи в зворотному порядку(10,9,8....)

 

 

 4.Перегляд відеоролику «Космос»

 

  • Скільки існує планет?Що ви знаєте про число 8?

 

 

5. Інтерактивна гра «Космічні пригоди.Знайди пару» (віяла)

 

  • Перша планета на якій ми побуваємо-це Меркурій.

Учень :Меркурій-найблища до Сонця планета.На цій планеті немає вітру та погоди.

  • Тут на нас чекає робота з цифровим віялом._Дістаньте їх.

 

3+3=                    6

7+1=                    8

2+3=                    5

5+4=                    9

1+6=                    7

10-7=                   3

4-0=                     0

2+0=                    2

8-4=                     4

 

6.Фізкультхвилинка.

-Ось ми з вами і дісталися другої планети.

Учень: Венера- друга від Сонця та четверта за розміром планета. Названа на честь богині кохання.

  • Діти,ця планета найповільніше обертається навколо своєї осі. То ж давайте виконаємо фізкультхв,щоб хоч трішки її пришвидшити рух.

 

7. Каліграфічна хвилинка. Гра «Дишифрувальник»

-Щоб дізнатися назву  наступної планети ,розставте цифри  у порядку зростання(Земля)

Учень: Земля- єдина планета в Сонячній системі,на якій існує життя.

-Яка вона по рахунку? Що ми знаємо про число 3?

-Отож,у своїх зошитах запишіть калігр цифру 3.

 

8. Робота в парах. Складання прикладів.

-Наступна планета-Марс.

Учень :Марс – червона планета. Такий колір Марсу надає пісок червоного кольору, якого там дуже багато.

 Нас зустрічають марсіанські  мешканці.

 

- За малюнком складіть 1 приклад на додавання і 2 на віднімання.

- Який висновок зробили? (Щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий).

 

Картка №1.

 

 

 

Картка №2.

 

200+ лучших изображений доски «Дошколята: космос» в 2020 г | космос,  космическая тема, космическая вечеринка

Картка №3.

 

 

 

 

 

 

 

9 Гра «Знайди ворожий зореліт»

-Ось ми на Юпітері.

Учень : Юпітер-найбільша планета,вона п»ята від Сонця.

 Але, що це? Увага! Я бачу космічні кораблі інопланетян. Мені здається, що вони хочуть завдати нам шкоди. Підготуватись до математичного бою. А нашою зброєю будуть розум та сміливість. Кожен розв’язаний приклад, зупиняє знищуючу ракету у наш бік.

- Вставте пропущені числа.

- Пригадайте, як знайти невідомий доданок?

 

4+…=9 ( 2, 5, 4)              8+…=9 (2,3,1)

2+…=7 ( 6, 5,4)               4+…=8 (4,5,6)

2+ …=5 (4,3,1)                3+…=6 ( 1,2,3)

 

10. Гімнастика для очей.

-Ми з вами долетіли до Сатурну.

Учень:Сатурн- шоста від Сонця планета та друга за розмірами в  Сонячній системі.

-Сатурн дуже швидко обертається навколо своєї осі,чого і хоче від нас.

-Спостерігаємо очима за космічним кораблем,який рухається біля цієї планети.

11. Робота з геометр матеріалом

-Ми біля Урану.

Учень:Уран-сьома від Сонця велика планета,що належить до планет-гігантів.

Планета ніби обвита  цілою низкою кілець. З цієї планети ми отримали космічну мотузку,яка допоможе нам пригадати види ліній.

(Пригадуємо прямі,криві,ламані)

 

Зошит з друк осн???

12 Робота в парах.  Завдання на логіку.

 

 

Нептун - восьма за віддаллю від Сонця і четверта за розміром планета Сонячної системи, що належить до планет-гігантів. Названий ім'ям давньоримського бога морів, має насичений синій колір.

 

 

IV. Підсумок уроку.

_Політ завершено. Ми повернулися додому. На нашу блакитну планету Землю. У польоті ви добре подолали всі труднощі і випробування. Важким був шлях, але ви досягли кінцевої мети. Повторили матеріал, показали хороші знання, виявили над чим необхідно ще попрацювати.  Сьогодні ми отримали почесне звання – «Космонавти 1-В класу»

-Що запам»яталося найбільше?

  Нагородження іменними посвідченнями «Космонавт 1-Вкласу»

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Дидык Виктория
Пов’язані теми
Математика, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
28 березня 2022
Переглядів
505
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку