Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять. Підготував учень7-А Класу ЗЗСО №17 м. Луцька. Вовк Антон
Номер слайду 2
Дослідження. Мета: визначення найкращого методу поліпшення складу повітря у класній кімнаті під час занять. Метод дослідження: теоретичний-аналіз; емпіричний-спостереження.
Номер слайду 3
Скільки кисню споживають учні за 45 хвилин. За 1 годину дитина до 14 років споживає 35 літрів кисню, тоді за 45 хвилин 1 учень потребує приблизно 27 літрів кисню. Відповідно якщо взяти клас з 20 учнів, то ми отримаємо орієнтовно 525 літрів кисню
Номер слайду 4
І метод поліпшення Перший метод полягає в збільшені кімнатних рослин в класі. В середньому одна середня рослина синтезує 5 мілілітрів кисню на годину. Звідси, можемо винести, що навіть, якщо клас буде подібний на джунгі всеодно рослин не вистачить для того щоб повністю забезпечити учнів киснем.
Номер слайду 5
ІІ метод поліпшення Другий метод полягає в постійному провітрюванні класного приміщення. Якщо регулярно провітрювати класну кімнату, то можна буде набагато поліпшити якісний склад повітря в класній кімнаті.
Номер слайду 6
ІІІ спосіб поліпшення Це своєрідна суміш 2 способів заключається в тому, щоб провітрювати класну кімнату на перерві, а на уроці завдяки тому, що є рослини буде споживатись вуглекислий газ (СО2). Це чудовий метод поліпшення складу повітря.
Номер слайду 7
Висновок Отже, в ході дослідження я: Дослідив методи поліпшення складу повітря;Визначив найкращий метод поліпшення складу повітря.