Положення про загальношкільний конкурс Учень року

Про матеріал
Положення про загально шкільний конкурс Учень року, який має на меті стимулювання систематичної, ритмічної самостійної роботи учнів, підвищення рівня їхніх знань та практичної діяльності за певний період навчання у комплексі.
Перегляд файлу

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Рішенням Козацької Ради

від _________________

 

Протокол № ___

 

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Рішенням Педагогічної ради

від _________________

 

Протокол № ___


 

Положення

про конкурс «Учень року» в ЗНВК «Запорізька Січ»

 

1. Мета конкурсу: стимулювання систематичної, ритмічної самостійної роботи учнів, підвищення рівня їхніх знань та практичної діяльності за певний період навчання у комплексі.

 

2. Учасники конкурсу «Учень року»

 

Конкурс проводиться  серед учнів   3-х  вікових категорій

                  

І категорія   - учні 2-4 класів (за окремим Положенням)

ІІ категорія  - учні 5-8 класів

ІІІ категорія - учні 9-11 класів.

 

3. Термін проведення конкурсу.

 

Перший тур                       І семестр;

Другий тур                        ІІ семестр;

Підсумок результатів       травень.

 

4. Оцінювання  учасників  конкурсу.

 

Оцінювання здійснюється  за встановленими критеріями рейтингової системи, яка включає  такі види  діяльності учнів: 

1.     Академічний  компонент ( АК);

2.     Творчо – соціальний компонент (ТСК);

3.     Морально – етичний компонент (МЕК).

 

Компоненти  рейтингової системи поєднують у собі  кращі  духовні,  інтелектуальні  та творчі  якості  особистості учня:

 

Академічний  компонент (АК)  – вказує на рівень  інформаційної обізнаності учня та вміння практично застосовувати набуті знання в реальному житті. Він становить  середньоарифметичну суму балів із  загальноосвітніх предметів за підсумками І, ІІ семестру. Їх  виставляють у рейтингову  відомість № 1 „Академічний компонент”, яку  формують заступники директора з  навчальної та виховної  роботи і класні керівники.

 

Творчо – соціальний компонент  (ТСК)  – враховує життєву активність учня,  його  плідну роботу в науково–дослідницькій, пошуковій,  громадській,  літературно–мистецькій діяльності. Його  заносять класні керівники та  заступник директора з виховної роботи у відомість № 2 „Творчо-соціальний  компонент” та  обчислюють  на базі таких даних:

 

1) участь у предметних олімпіадах та інтелектуальних змаганнях – 5 балів (додаткові  бали дають   за перемогу в шкільному турі – 5 балів, за перемоу та  призові місця в районному турі – 7 балів,  за перемогу та призові місця в  обласному турі – 10 балів, участь у Всеукраїнських – 15 балів);

2) участь  у роботі МАН – 5 балів;

3) участь у конкурсах школи, творчих змаганнях, турнірах – 5 балів ( за  перемогу додається 5 балів);

4) активна участь у науково-практичних конференціях, семінарах – 5 балів;

5) активна участь у роботі органів самоврядування  школи  - 5 балів;

6) участь  у святкових  концертах – 5 бали,

7) участь у роботі  творчих гуртків  та студій – 5 балів.

 

Морально–етичний компонент (МЕК) – є  показником  емоційно–світоглядного ставлення до себе, оточуючих людей  та навколишнього світу, його  заносять класні керівники та  заступник директора з виховної роботи до рейтингової  відомості № 3 „Морально–етичний компонент”.  Визначається оргкомітетом конкурсу  шляхом урахування негативних чи позитивних  наслідків реального способу життя в комплексі:

 

1) порушення  Статуту, Правил внутрішнього розпорядку комплексу «Запорізька Січ» (знімають  як штраф 10 балів);

2) неетичне  ставлення до:

       а) педагогічних працівників;

       б) технічного персоналу;

       в) учнів школи  (за кожний подібний  прояв  знімають  як штраф 10  балів);

3) зовнішній вигляд (зачіска, волосся, нігті, одяг тощо): віднімають  чи додають  5 балів;

4) виконання  чи порушення  санітарно – гігієнічного режиму ( додається чи  віднімається  10 балів);

5) відсутність  або наявність шкідливих звичок, за що  додають  чи віднімають  10 балів.

 

5.Порядок  проведення

 

1) Для проведення  конкурсу  Педагогічна рада комплексу утворює  оргкомітет з представників  адміністрації, педколективу, представників БФ «Берегиня» представників учнівського самоврядування – Козацької Ради комплексу;

2) Класні колективи обговорюють кандидатури на участь в конкурсі з урахуванням критеріїв (див.  пункт 4 Положення);

3) Для  участі у конкурсі учень  повинен подати до оргкомітету особисту заяву встановленого зразка.

4) Внесення балів до відомостей  № 1-3 („Академічний компонент”, „Творчо – соціальний компонент”, „Морально – етичний компонент”) відбувається за участю членів оргкомітету конкурсу та класних керівників.

5) Підсумкова зведена відомість №4 „Загальний  рейтинговий  показник учня” укладається членами оргкомітету та затверджується Педагогічною радою комплексу.

6)     Оргкомітет  конкурсу: проводить  організаційну  та роз’яснювальну  роботу  щодо підготовки  та проведення конкурсу, забезпечує  порядок його  проведення, оприлюднює  результати  І-ІІ турів конкурсу.

 

6. Нагородження  переможців.

 

Найвищий рейтинг дає учневі  можливість отримати право на :

  1)     звання „Учень року”;

2)     нагородження грамотою та персональною премією від БФ «Берегиня» на урочистому святі „Останній дзвоник»

 

Положення розроблено на засіданні  методоб’єднання  класних керівників.

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
3 грудня 2020
Переглядів
262
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку