Урок з інтегрованого екрсу Я досліджую світ Кенія – земля масаїв за підручником Т.Воронцової

Про матеріал
інтеграція освітніх галузей із наголосом на застосування математичного та лінгвістичного апарату до матеріалу тематичного тижня.
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого уроку ЯДС

 Кенія – земля масаїв

за підручником Т.Воронцової

 

Мета: інтеграція освітніх галузей із наголосом на застосування математичного та лінгвістичного апарату до матеріалу тематичного тижня.

Результати навчання: учні розв’язують метематичні ребуси та приклади;

вставляють пропущені слова, відповідно до змісту зображень; визначать частини тіла різних тварин, порявнюють їх, знаходячи спільні та відмінні риси.

Хід уроку

 

1. Ранкове коло .

1. Зворотній зв’язок з минулим заняттям.

- Як називався наш тематичний тиждень?

- Ми досліджували Кенію, її культуру, мову, традиції та побут.

2. Оголошення теми уроку:

- Сьогодні ми все це ще раз повторимо.

- Що цікавого ви знаєте про Кенію?

Відповіді учнів по черзі.

Наприклад:

1Республіка Кенія — одна з найбільш відомих африканських країн, які приваблюють численних туристів. Кенія є одним з головних туристичних курортів Африки.

2. Відокремившись від Англії в 1963 році, в наш час вона є однією з найбільш швидко розвиваються африканських країн.

3. Кенія розташована посередині східного узбережжя Африки.4. Розміром країна майже дорівнює Техасу і є найбільш розвинутою з країн Африки.

У Кенії побудований найбільший у Східній Африці міжнародний аеропорт в Найробі.

У Кенії не чотири пори року, як у нас, а два: дощовий і сухий сезони.

 

 -Яка столиця Кенії?

 - Столиця Кенії – Найробі

 

- Яка мова Кенії ?

- Офіційні мови - суахілі та англійська. Всього в Кенії в ходу близько сімдесяти різних мов. В основному це мови різних місцевих народностей.

 

- Яке ви заєте Кенійське озеро?

- Вікторія. Кенійське озеро Вікторія – друге за площею прісне озеро на планеті.

- Яка найдовша річка Кенії?

- Річка Тана найдовша річка Кенії. Її довжина 708 кілометрів

 

2. Робота із зошитом

Самостійне виконання завдань у зошиті на с. 28 -29.

3. Руханка «Великі африканські тварини»

Відео за посиланням

https://tinyurl.com/yxhlx9ca

 

4. Робота зі словником

- По черзі назвіть  одне слово, яке ви запам’ятали протягом тижня і поясніть

його значення. Слова можуть повторюватись. Наприклад: «Цього тижня я запам’ятав слово "масаї", це плем’я, що живе в Кенії та Танзанії».

5. Робота із зошитом (продовження)

Самостійне виконання завдань у зошиті на с. 30-31.

6. Руханка молоді масаї

(Запропонуйте учням позмагатись в

стрибках у висоту так, як це роблять

масаї в своїх традиційних танцях.)

 

7. Щоденник вражень (зворотний зв’язок, рефлексія, релаксація)

Учні упродовж 15-20 хвилин пишуть чи малюють те, що їм найбільше сподобалось під час вивчення цієї теми тижня, що їх найбільше зацікавило.

Орієнтовні теми для «Щоденника вражень»

• Я хочу відвідати Кенію, тому що...

• Кенію називають «Земля масаїв», тому що...

• Мені подобається така традиція масаїв...

• Як вберегтись від укусів комарів...

• Я можу розповісти про озеро Накуру....

• Найцікавіше про птахів та тварин, що живуть поблизу Накуру...

• Я знаю таких хижих тварин: ...

• Я знаю таких травоїдних тварин: ...

• Я хочу відвідати Національний парк Накуру...

• Мовою суахілі я знаю такі слова: ..., вони означають ...

• Я хочу побачити в Кенії.

• Я можу розказати про Україну гостям з Кенії, що...

Подяка учням за цікавий тиждень.

 

Підсумкові завдання (зворотний зв’язок, рефлексія, релаксація)

 1. Запропонуйте учням  за допомогою стрибків у висотку показати

свій прогрес протягом уроку (чим вищий стрибок — тим краще учень себе

оцінює). Гучно промовте: «Ура! Ми впорались із всіма завданнями та поаплодуйте собі.

 

 

docx
Додано
12 жовтня 2023
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку