Конспект інтегрованого уроку ЯДС
Кенія – земля масаїв
за підручником Т.Воронцової
Мета: інтеграція освітніх галузей із наголосом на застосування математичного та лінгвістичного апарату до матеріалу тематичного тижня.
Результати навчання: учні розв’язують метематичні ребуси та приклади;
вставляють пропущені слова, відповідно до змісту зображень; визначать частини тіла різних тварин, порявнюють їх, знаходячи спільні та відмінні риси.
Хід уроку
1. Ранкове коло .
1. Зворотній зв’язок з минулим заняттям.
- Як називався наш тематичний тиждень?
- Ми досліджували Кенію, її культуру, мову, традиції та побут.
2. Оголошення теми уроку:
- Сьогодні ми все це ще раз повторимо.
- Що цікавого ви знаєте про Кенію?
Відповіді учнів по черзі.
Наприклад:
1Республіка Кенія — одна з найбільш відомих африканських країн, які приваблюють численних туристів. Кенія є одним з головних туристичних курортів Африки.
2. Відокремившись від Англії в 1963 році, в наш час вона є однією з найбільш швидко розвиваються африканських країн.
3. Кенія розташована посередині східного узбережжя Африки.4. Розміром країна майже дорівнює Техасу і є найбільш розвинутою з країн Африки.
У Кенії побудований найбільший у Східній Африці міжнародний аеропорт в Найробі.
У Кенії не чотири пори року, як у нас, а два: дощовий і сухий сезони.
-Яка столиця Кенії?
- Столиця Кенії – Найробі
- Яка мова Кенії ?
- Офіційні мови - суахілі та англійська. Всього в Кенії в ходу близько сімдесяти різних мов. В основному це мови різних місцевих народностей.
- Яке ви заєте Кенійське озеро?
- Вікторія. Кенійське озеро Вікторія – друге за площею прісне озеро на планеті.
- Яка найдовша річка Кенії?
- Річка Тана найдовша річка Кенії. Її довжина 708 кілометрів
2. Робота із зошитом
Самостійне виконання завдань у зошиті на с. 28 -29.
3. Руханка «Великі африканські тварини»
Відео за посиланням
https://tinyurl.com/yxhlx9ca
4. Робота зі словником
- По черзі назвіть одне слово, яке ви запам’ятали протягом тижня і поясніть
його значення. Слова можуть повторюватись. Наприклад: «Цього тижня я запам’ятав слово "масаї", це плем’я, що живе в Кенії та Танзанії».
5. Робота із зошитом (продовження)
Самостійне виконання завдань у зошиті на с. 30-31.
6. Руханка молоді масаї
(Запропонуйте учням позмагатись в
стрибках у висоту так, як це роблять
масаї в своїх традиційних танцях.)
7. Щоденник вражень (зворотний зв’язок, рефлексія, релаксація)
Учні упродовж 15-20 хвилин пишуть чи малюють те, що їм найбільше сподобалось під час вивчення цієї теми тижня, що їх найбільше зацікавило.
Орієнтовні теми для «Щоденника вражень»
• Я хочу відвідати Кенію, тому що...
• Кенію називають «Земля масаїв», тому що...
• Мені подобається така традиція масаїв...
• Як вберегтись від укусів комарів...
• Я можу розповісти про озеро Накуру....
• Найцікавіше про птахів та тварин, що живуть поблизу Накуру...
• Я знаю таких хижих тварин: ...
• Я знаю таких травоїдних тварин: ...
• Я хочу відвідати Національний парк Накуру...
• Мовою суахілі я знаю такі слова: ..., вони означають ...
• Я хочу побачити в Кенії.
• Я можу розказати про Україну гостям з Кенії, що...
Подяка учням за цікавий тиждень.
Підсумкові завдання (зворотний зв’язок, рефлексія, релаксація)
1. Запропонуйте учням за допомогою стрибків у висотку показати
свій прогрес протягом уроку (чим вищий стрибок — тим краще учень себе
оцінює). Гучно промовте: «Ура! Ми впорались із всіма завданнями та поаплодуйте собі.