3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.

Про матеріал
Спілкуючись із друзями, рідними, ти передаєш і отримуєш повідомлення. Це відбувається як під час вашого особистого спілкування, так і за допомогою телефону, пошти тощо. А як за допомогою комп’ютера можна обмінюватися інформацією, та як комп’ютери «спілкуються» між собою?
Перегляд файлу

Не достатньо мати лише добрий розум,  головне – це раціонально застосовувати його.

Р.Декарт Урок 1. 

Тема. Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.

Мета. Ключові компетентності: інформаційно-цифрова компетентність, спілкування державною мовою, уміння навчатися впродовж життя, соціальні і громадянські компетентності, загальнокультурна грамотність, екологічна грамотність і здорове життя.

Предметні компетентності: формувати уявлення про комп’ютерну мережу, її переваги; формувати уявлення про Інтернет, розглянути складові вікна програмибраузера; розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки; виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання: презентація до теми уроку, робочий зошит, GCompris, браузер

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап - привітання

-   перевірка присутніх

-   повторення правил безпечної роботи в кабінеті інформатики

ІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Спілкуючись із друзями, рідними, ти передаєш і отримуєш повідомлення. Це відбувається як під час вашого особистого спілкування, так і за допомогою телефону, пошти тощо. А як за допомогою комп’ютера можна обмінюватися інформацією, та як комп’ютери «спілкуються» між собою, ми дізнаємося на сьогоднішньому уроці. 

ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку

Тема уроку: Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера.

Мета: формувати уявлення про комп’ютерну мережу, її переваги; формувати уявлення про Інтернет, розглянути складові вікна програми-браузера.

На сьогоднішньому уроці ви дізнаєтесь, що таке комп’ютерна мережа, яка допомагає з’єднувати найвіддаленіші куточки нашої планети та ознайомитесь з складовими вікна програми-браузера.

ІV. Сприймання та засвоєння нового матеріалу

Комп’ютерна мережа — це два або більше комп’ютерів, з’єднаних між собою за допомогою мереженого обладнання.

Комп’ютери з’єднують у мережу, щоб мати можливість швидко обмінюватися даними, спільно користуватися програмами і навіть обладнанням.

Комп’ютерна мережа забезпечує: колективну обробку даних користувачами, обмін даними між користувачами, спільне використання програм, спільне використання принтерів, модемів та інших пристроїв.

З’єднати будь-яку кількість комп’ютерів у мережу можна за допомогою спеціального кабелю або бездротовим з’єднанням. Обмін даними між комп’ютерами здійснюється завдяки певним пристроям і програмам.

Для того щоб переглядати веб-сторінки потрібно обов’язково мати комп’ютерну програму, що належить до групи програм із загальною назвою «браузери». Браузер – це комп’ютерна програма, що призначена для перегляду вебсторінок.         Розгляньмо найпоширеніші програми-браузери та їх графічні значки.

Розпочнемо        знайомство          з програмою-браузером.

Правила перегляду вмісту веб-сторінок та здійснення переходу з однієї сторінки на іншу:

1.             Для перегляду вмісту веб-сторінки введи її адресу в рядок адреси і натисни клавішу Enter.

2.             Для    переходу    між    пов’язаними сторінками використовуй гіперпосилання. 

3.             Для переходу на попередню сторінку можна використати кнопку Назад.  Кожне       натиснення           на      кнопку        Назад          буде здійснювати послідовний перехід до попередніх сторінок, які відкривалися раніше. Кнопка Вперед допоможе виконати зворотний шлях.

Алгоритм збереження малюнка з веб-сторінки

1.        Виклич контекстне меню для малюнка. Контекстне меню відкривається при наведенні        вказівника   на      об'єкт         і клацанні правої кнопки миші.

2.        Обери команду Зберегти малюнок як.

3.        Відкрий потрібну папку,  введи назву малюнка та вибери кнопку Зберегти.

VІ. Фізкультхвилинка

Всі піднесли руки — раз!

На носках стоїть весь клас.

Два — присіли, руки вниз, На сусіда подивись.

Раз! — І вгору.

Два! — І вниз.

На сусіда подивись.

Будем дружно присідати, Щоб ногам роботу дати.

Раз! — Піднялись.

Два! — Присіли.

Хай мужніє наше тіло. Хто старався присідати, Може вже відпочивати.

VІІ. Засвоєння нового матеріалу Завдання 1.

З поданих слів склади речення. 

Браузер, перегляд, веб-сторінки, призначення, комп'ютерна програма.( Браузер – комп’ютерна програма, призначена для перегляду веб-сторінок)

Завдання 2.

Визначте послідовність дій для збереження малюнка з веб-сторінки.

 

VІІІ. Формування вмінь Робота за комп’ютерами Інструктаж учителя.

1.     Запусти Знайди ярлик програми Google Chrome на Робочому столі. Запусти на виконання.

2.     Введи в рядок адреси адресу веб­сторінки   kazkovy.com.ua.

3.     Знайди гіперпосилання «Лапи, крила, хвости» і переглянь сторінки цього розділу.  

4.     Збережи малюнок, який тобі сподобався.

Вправи для очей.

Міцно заплющити очі на 3–5 секунд, потім розплющити їх на 3–5 секунд, повторити 6–

8 разів. 

Швидко моргати протягом 1–2 хвилин. Вправа сприяє поліпшенню кровообігу.

ІХ. Підсумок уроку. Рефлексія

 «Мікрофон». Візьми в руки уявний мікрофон і продовж речення: 

«Сьогодні на уроці я …»

«Мені було складно…»

«Найбільше мені сподобалося…»

 

 

 

 

 

pdf
Додано
27 лютого
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку