Американський винахідник Генрі Форд сказав:
Зібратися разом - це початок,
Триматися разом - це прогрес,
Працювати разом - це успіх!
Ми зібралися,тримаємося разом і починаємо працювати. Бажаю успіху!
Сучасний урок інформатики, форми та методи навчання. Вчитель інформатики Ферчук Наталія Миколаївна
Номер слайду 2
Американський винахідник Генрі Форд сказав: Зібратися разом - це початок, Триматися разом - це прогрес, Працювати разом - це успіх! Ми зібралися,тримаємося разом і починаємо працювати. Бажаю успіху! Друзі, сьогодні в нас незвичайний урок, бо ми маємо продемонструвати що знаємо і вміємо. Доброго дня шановні шестикласники.
Номер слайду 3
Тема уроку: Поняття про об’єкт у програмуванні . Властивості об’єкта. Запишіть будь ласка дату та тему сьогоднішнього уроку. Урок №21
Номер слайду 4
навчальна: ознайомити учнів з поняттям програмного об’єкта та його властивостями;розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість. Мета уроку. Що таке програмний об’єкт. Значення яких властивостей програмного об’єкта можна змінити у вікні середовища Скретч. Як дізнатися про значення властивостей об’єкта. ТИ ДІЗНАЄШСЯ
Номер слайду 5
Дайте відповіді на запитання. Актуалізація опорних знань. Урок 21 Що таке алгоритм?Що таке команда? Наведіть приклад. Хто такий виконавець?Пригадай. Вперед до нових знань!
Номер слайду 6
Вивчення нового матеріалу. Що таке програмний об’єкт?Істота, явище або предмет, на який звернули увагу або з яким виконують дії, називають об’єктом. Об’єкти можуть відрізнятися один від одного властивостями та діями, які можна виконувати над ними. З об’єктом також пов’язане поняття середовища, тобто місця, у якому він може перебувати або де з ним можна виконувати деякі дії. Об’єкт. Середовище
Номер слайду 7
Вивчення нового матеріалу. Значення яких властивостей програмного об’єкта можна змінити у вікні середовища Скретч?Виконавець у середовищі Скретч є об’єктом та має свої властивості. Щоб їх переглянути чи змінити, слід у списку об’єктів у лівому куті зображення виконавця обрати і
Номер слайду 8
Вивчення нового матеріалу. Значення яких властивостей програмного об’єкта можна змінити у вікні середовища Скретч?Для сцени проекту також можна змінити значення властивостей. Урок 21 Завантажити тло з файла. Намалювати тло. Використати з бібліотеки. Отримати тло за допомогою камери
Номер слайду 9
Вивчення нового матеріалу. Як дізнатися про значення властивостей об’єкта?Про значення властивостей програмного об’єкта можна дізнатися на сцені проекту, якщо у групі команд з відповідною властивістю, клацнувши мишею, встановити позначку. Урок 21
Номер слайду 10
Вивчення нового матеріалу. Як дізнатися про значення властивостей об’єкта?Зміна значень властивостей у програмі відображається у відповідних повідомленнях на сцені. Урок 21
Номер слайду 11
Події та команди відстежування подій. Під час виконання програмного проекту зі спрайтами можуть бути пов’язані події, опрацювання яких призведе до змінення значень властивостей об’єктів.
Номер слайду 12
Вивчення нового матеріалу. Як дізнатися про значення властивостей об’єкта?Отримані значення властивостей можна використовувати під час складання умов. Урок 21 Настав час закріпити нові знання!
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Працюємо за комп’ютером
Номер слайду 16
Формування умінь і навичок Завдання. Придумай ідею проекту, у якому будуть змінюватися значення властивостей розташування руху об’єкта. Реалізуй проект у середовищі Скретч. Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. Урок 21 Міркуємо
Номер слайду 17
Фізкультхвилинка
Номер слайду 18
Робота в групах
Номер слайду 19
Розгадайте ребус. Програма
Номер слайду 20
Розгадайте ребусвиконання. Середовищеалгоритмів
Номер слайду 21
Які об’єкти ви використовували на уроках природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання, математики? Чим вони відрізняються від програмних об’єктів?Підсумок уроку. Дайте відповіді на запитання. Урок 21 Обговорюємо
Номер слайду 22
1. Що нового сьогодні дізналися?2. Чого навчилися?3. Що сподобалось на уроці, а що ні?4. Чи виникали труднощі?Рефлексія. Підсумок уроку
Номер слайду 23
1. Що нового сьогодні дізналися?2. Чого навчилися?3. Що сподобалось на уроці, а що ні?4. Чи виникали труднощі?Рефлексія. Підсумок уроку. Прийшла пора домашнього завдання!
Номер слайду 24
Домашнє завдання. Опрацювати §4 Впр.2, ст.29
Номер слайду 25
Вчитель інформатики: Ферчук Наталія Миколаївна. Дякую за увагу!