Поради щодо подолання освітніх втрат в учнів з математики

Про матеріал
Освітні втрати - це прогалини у знаннях і навичках, які виникають у школярів під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків. У презентації говориться про чинники, які впливають на виникнення освітніх втрат та методи їх подолання
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Поради щодо подолання освітніх втрат в учнів з математики

Номер слайду 2

Освітні втрати - це прогалини у знаннях і навичках, які виникають у школярів під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків. Чинники, які впливають на виникнення освітніх втратбойові дії та окупація;повітряні тривоги;виїзд учнівства за кордон або переїзд у межах України;відключення електроенергії;

Номер слайду 3

Поради щодо організації роботи з подолання освітніх втрат з математики1. Оцініть рівень втрат Для ефективного впровадження програм необхідно підготувати діагностичні тести.

Номер слайду 4

2. Плануйте індивідуальний підхід. Враховуйте потреби кожного учня та його індивідуальні особливості. Для деяких учнів може бути корисним проводити додаткові консультації поза класом або рекомендувати додаткові вправи і матеріали для самостійного вивчення.

Номер слайду 5

3. Активна взаємодія Створіть стимулюючу і сприяючу атмосферу під час уроку, де учні можуть вільно висловлювати свої думки та питання. Залучайте їх до дискусій, вирішення задач та колективного вивчення матеріалу. Розгляньте можливість розподілу учнів на групи залежно від їх потреб.

Номер слайду 6

4. Засоби візуалізації Використовуйте наочні засоби, моделі та графіки для пояснення складних математичних понять та алгоритмів. Використовуйте дошку, презентації, маніпулятивні матеріали для створення візуальних зображень.

Номер слайду 7

5. Задачі та вправи Підбирайте для учнів різнорівневі задачі та вправи, які відповідають потребам учнів. Давайте учням можливість вирішувати задачі як самостійно, так і в групах. Застосовуйте різні типи завдань (практичні, словесні, графічні), щоб розвивати різні аспекти математичного мислення.

Номер слайду 8

6. Залучайте технології Використання комп’ютерних програм, веб-ресурсів та мобільних додатків може зробити процес вивчення математики цікавим, але може й зашкодити!!! Знайдіть математичні ігри, програми для вирішення завдань та онлайн-ресурси, які допоможуть учням усвідомити математичні концепції, а не змусять їх до завантаження безлічі програм та дисбалансу від неможливості оволодіти новими технологіями.

Номер слайду 9

7. Залучення батьків. Спілкуйтеся з батьками, пояснюйте їм проблеми, з якими стикаються їхні діти, та запрошуйте до співпраці для підтримки навчання удома.

Номер слайду 10

8. Мотивація та похвала. Визначайте цілі для учнів, хваліть їх та підтримуйте при досягненні кожної цілі. 9. Постійна оцінка та корекція. Слідкуйте за прогресом учнів, аналізуйте результати та вносьте корективи до свого плану навчання, якщо це необхідно.

Номер слайду 11

10. Проєктна діяльність, як один зі способів подолання освітніх втрат

Номер слайду 12

Дякую за увагу!