Презентація Бреймінстормінг

Про матеріал
Мета сучасної школи – створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, тому виміром якості шкільної освіти має стати уміння школяра вчитися. Головною проблемою сучасної дидактики є: «для чого вчити?» і «як учити?». Діяльнісний підхід в освіті: спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію. «Бреймінстормінг – метод для розвитку критичного мислення, направлений на активізацію розумової діяльності та творчої активності учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Брейнстормінг «Вплив інноваційних технологій на особистість учня» Вчитель математики Веселинівського ліцею Демешина Т. А.

Номер слайду 2

Спілкування державною мовою. Спілкування іноземними мовами. Математична грамотність. Компетентності в природничих науках і технологіях. Соціальні і громадянські компетентності.Інформаційно-цифрова компетентність. Уміння навчатися впродовж життя. Загальнокультурна грамотність . Підприємливість. Екологічна грамотність і здорове життя. Вивчати. Шукати. Думати. Співпрацювати. Братися за справу. Адаптуватися Ключові компетенції (європейський варіант)Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти(Постанова КМУ № 898 від 30.09.2020 року) ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів, що реалізовані в освітніх галузях.

Номер слайду 3

спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію. Діяльнісний підхід формує такі навички: критичне мислення і вирішення проблем;соціальні та комунікативні навички; організаційні навички;навички застосування.

Номер слайду 4

Критичне мисленняце наукове мислення, суть якого полягає в ухваленні ретельно обміркованих та незалежних рішень. Головним чином йому притаманні такі властивості, як усвідомленість та самовдосконалення.

Номер слайду 5

Стратегії критичного мислення

Номер слайду 6

Стратегія “Знаємо – хочемо знати – дізналися”(таблиця “ЗХД”)

Номер слайду 7

Стратегія «Кластер»Правила створення: в центрі записується слово, навколо якого фіксуються слова/словосполучення, пов’язані з темою. Учні озвучують все, що знають, використовуючи метод мозкового штурму.

Номер слайду 8

«Брейнстормінг» – метод для розвитку критичного мислення, направлений на активізацію розумової діяльності та творчої активності учнів.

Номер слайду 9

Поняття брейнстормінгу (англ. brainstorming) як мозкової атаки було запущено в комунікацію відомим американським рекламістом Алексом Осборном 1953 року. Стратегія «Брейнстормінг» Це метод розв’язання проблеми, коли всі учасники розмірковують над однією проблемою і „йдуть на неї в атаку”. Цю стратегію застосовують, коли треба мати кілька варіантів розв’язання конкретної проблеми. Застосування методу мозкового штурму на занятті можливе за умов такого сценарію, де йдеться про імітаційні ситуації. Тобто вчитель формулює проблему й пропонує учням створити певну віртуальну реальність, висловивши ідеї й пропозиції щодо розв’язання цієї проблеми.

Номер слайду 10

Моменти, які треба враховувати під час проведення: мета та завдання уроку;перелік питань для обговорення;час на проведення кожного з етапів роботи;критерії оцінювання якості варіантів.

Номер слайду 11

Етапи проведення. Створення банку ідей. 2. Аналіз ідей. 3. Обговорення результатів. 

Номер слайду 12

Різновиди методики «Брейнстормінг»

Номер слайду 13

Зворотній. Учням пропонується певний зразок виконаної роботи, а завдання учнів у режимі мозкового штурму не лише виявити та проаналізувати усі його недоліки, а й запропонувати гідну альтернативу, яка їх не міститиме.

Номер слайду 14

Комбінований. Учні об'єднуються у 2 команди, кожна з яких спочатку незалежно одна від одної генерує пропозиції, а потім аналізує банк ідей одна одної. А на останньому етапі усі учні класу разом обговорюють найкращі пропозиції обох команд.

Номер слайду 15

Анонімний. Деякі учні через сором'язливість бояться публічно висловлювати власну думку, генеруючи креативні ідеї. Тому можна запропонувати школярам записувати ідеї на окремих аркушах і збирати їх у спільний капелюх чи скористатися зручним онлайн-сервісом (наприклад, віртуальною дошкою Google Jamboard). Наступні етапи відбуваються як і у класичному форматі.

Номер слайду 16

Візуальний. Такий формат найбільш підходить, коли необхідно створити замальовку певної ідеї (терміну, фрази, певної закономірності та інше). Клас об'єднується у декілька команд (по 3-5 учнів), учасники кожної з яких мають не лише обговорити зміст завдання, а й створити спільний ескіз. Після цього відбувається презентація кожної команди свого проєкту та у ході спільного обговорення обирається найбільш оригінальний та влучний варіант.

Номер слайду 17

Тіньовий. Клас об'єднується у 3 команди. Перша генерує ідеї публічно. Друга – мовчки слухає учасників першої команди, не приймає участі у їхній дискусії, але записує свої ідеї, які приходять на думку під час дискусії учасників першої команди. Третя – аналізує пропозиції обох команд та обирає найприйнятніший варіант або пропонує свої ідеї на основі пропозицій інших команд.

Номер слайду 18

Переваги й недоліки методу Брейнстормінг (мозковий штурм)

Номер слайду 19

Список використаної літератури та джерел інформаціїhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81_%D0%9 E%D1%81%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BDДержавний стандарт базової і повної середньої освіти. Литвиненко С. Креативність як загальна здібність до творчості: су­часні підходи / С. Литвиненко // Збірник наукових праць Полтавського дер­жавного педагогічного університету імені В. Короленка – Серія : Педагогічні науки. – Полтава, 2006. – Вип. 3 (50). – С. 215–219.І. С. Маркова Інтерактивні технології на уроках математики. – Харків. Вид. гр. «Основа». 2007 рік.

pptx
Додано
30 червня
Переглядів
174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку