"ПОРИ РОКУ" ПОСИДЕНЬКИ В 1 КЛАСІ

Про матеріал

Допомагає дітям вивчити назви місяців року; виявляти взаємозв'язок між музикою і природою; формувати вміння знаходити спільне в музиці і природі; розвивати увагу, мислення, пам'ять; учити реалізовувати свої творчі здібності.

Перегляд файлу

ПОСИДЕНЬКИ В 1 КЛАСІ. ПОРИ РОКУ (виховний захід)

Мета: вивчити назви місяців року; виявляти взаємозв’язок між музикою і природою; формувати вміння знаходити спільне в музиці і природі; розвивати увагу, мислення, пам’ять; учити реалізовувати свої творчі здібності.

Хід заходу:

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми заходу

Сьогодні я запросила вас на посиденьки. Ми поговоримо про пори року і вивчимо назви місяців.

Читає вчитель.

Як гарно та любо у нашому краї,

Буяють весняні та літні розмаї,

У золото осінь дерева вбирає,

А зимонька ковдрою землю вкриває.

Які пори року згадано у вірші? (Відповіді дітей)

  •                   Кожна пора року прекрасна по-своєму. Зима – веселим танком сніжинок, потріскуванням морозу; Весна – дзюрчанням струмочків, співом пташок, багатством квітів; Літо – ясним сонцем, голубим небом, теплими дощами; Осінь – багряним золотом лісів, прозорим павутинням і прохолодою.

ІІІ. Основна частина

  1.              Вступна бесіда
  •           А яка для вас пора року найулюбленіша? (Діти називають. Педагог запитує декого з них, чому саме подобається ця пора року?)
  •           Чи хотіли б ви зустрітися з порами року?
  •           Зустріч із якою з них вибрали б найпершою?
  •           Бачу, ви любите і весну, і літо, і осінь, і зиму. Навіть не знаю, з якою зустрінемося найпершою, Тоді зробимо так: я загадуватиму загадки, а ви відгадуватимете їх. Про яку пору року загадаю, з тою і зустрінемося. Гаразд?
  1.              Осіння зупинка
  •                   Починаємо нашу мандрівку. І ось вам загадка:

Спорожніли поля,

мокне земля,

дощ поливає.

Коли це буває?. (Восени)

  •                   Бачите, осінь відчинила нам золоті ворота.

Осінь

Скажіть, яку ще пору

Зовуть золотою?

Бо я насправді золота –

Зі мною щедрість, доброта,

Не сама до вас прийшла,

Свої братів я привела.

  •           Які брати є в осені? (Відповіді дітей)

Осінні місяці:

  •           Я, Вересень,

Подарую гарні врожаї.

  •           Я, Жовтень,

Розфарбую в золото ліси.

  •           Я, Листопад,

Постелю з листя килими.

  • Діти, хто любить осінь?

Діти виконують пісню «Осінь чарівницю»

  1.              Зимова зупинка
  • Подорож триває. Відгадайте загадку.

Кружляє ніжний білий пух,

Міняє зайчик свій кожух,

Вдіває лиска рукавички,

Співають весело синички,

Ведмідь в барлозі вже дріма.

Яка пора, скажіть?.. (Зима)

  • Які зимові місяці знаєте? (Відповіді дітей)

Танок дітей і зими. Пісня «На поле на лужок…»

  •           А ось до нас йде справжня зима.
  •           Якою постає вона у танці – доброю, спокійною чи бурхливою, сердитою?
  •           Що ви уявили, насолоджуючись таночком?
  •           Які зимові розваги ви найбільше любите?
  •           Я пропоную вам трішки погратися і відпочити.

Діти утворюють коло.

Взимку є розваг багато

Яку обрати нам, малята?

Пропоную не сидіти,

А сніговика зліпити!

Кулі снігові скатаємо,

Одну на одну поскладаємо.

Ніс-морквинку прилаштуємо,

Очі й ротик намалюємо!

Сніговику будемо радіти

Й після роботи ручки гріти.

Н. Май «Пісні сніжинок»,

 Діти імітують рухи – ліплення сніговика, катання на ковзанах, на лижах, гру в сніжки. Наприкінці розтирають руки: спочатку труть долоньки, потім масажують кожний пальчик.

 Діти залишаються в колі,

  • Зима – це чарівна, казкова пора року, і саме взимку можуть відбуватися дива. Заплющте очі та промовляйте зі мною чарівні слова: юмус, крумбус. (3 р.)

 

Під музику повертається снігова баба.

Я вже тут, я вже прийшла,

Ледве-ледве вас знайшла.

Під музику зимову

Я щойно ожила.

  • Діти, ви любите зиму?
  • Час вирушати далі. Нас чекає наступна зустріч.
  1. Весняна зупинка
  • Відгадайте загадку.

Тане сніжок, оживає лужок,

День прибуває. Коли це буває? (Навесні)

  • Назвіть весняні місяці!
  • Отже, ми зустрічаємося з весною. Сніг розтанув, потекли струмки. Ось бачите, який веселий і швидкий біжить струмочок. Зараз ми послухаємо і відтворимо рухами, як біжить і дзюркоче весняний струмок.

Під музику виходить дівчина-Весна.

Весна

Красуня я, бо заплітаю

У свої коси зоряниці.

Дерева в цвіт я одягаю,

Дарую щебет голосистий.

Лиш доторкнуся я рукою –

Морозу й сліду вже немає,

І перша квітка із-під снігу

Головку ніжно підіймає.

Танець квітів під музику «Дівчина-весна»

  • Кому подобається весна?

Ми любимо весну,

Зелену, чудесну,

Грімницю у тучі

І дощик співучий.

Навесні в гайок піду,

Першу квіточку знайду,

Біля квіточки помрію,

Разом з нею порадію.

  1. Літня зупинка
  • Відгадайте наступну загадку.

Сонце пече, липа цвіте,

Жито достигає. Коли це буває?(Влітку)

Під музику виходить дівчинка-Літо

  • Свої ворота нам відчиняє літо і радо нас вітає.

Літо

Я щедре, тепле Літо,

Я росами умите,

Я медом пахну й квітами,

Покосами зігрітими.

Збираю квіточки в вінок,

Заведу з вами хоровод.

  • Які літні місяці ви знаєте? (Відповіді дітей)
  • Діти, чому ми любимо чарівне літечко? (Думки дітей!)

Ми любимо літо

За сонце, за квіти,

Пахучу суничку

І теплу водичку.

За щебіт синички,

Зелену травичку.

  • Аж ось налетіли хмаринки, і впали на землю веселі краплинки.

Дощик теплий та ласкавий

Поливає квіти й трави.

І вмиває кущ калини,

Що росте біля хатини.

  • Зараз ви будете в ролі співаків й розучите нову пісеньку.

Розучування «Кап-Кап» Н. Май

Діти виконують танець з парасольками.

IV. ПІДСУМОК ЗАХОДУ

  • Сьогодні ми зустрічалися з всіма порами року і допомогла нам у цьому музика.
  • І назвіть місяці, які ви запам’ятали.
docx
Додано
18 лютого 2018
Переглядів
3857
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку