19 квітня о 18:00Вебінар: Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити

Порівняння математичного виразу і числа

Про матеріал
За місцем чисел у числовому ряді, на основі складу чисел, за кількістю елементів способом складання пар діти вчаться порівнювати вираз і число.
Перегляд файлу

 

Тема уроку: Взаємозв’язок додавання і віднімання.

Ключові компетентності:

  • формувати вміння порівнювати вираз і число;.
  • розвивати обчислювальні навички;
  • виховувати акуратність, старанність у роботі;

Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):

Початковий рівень:

  • пригадує знаки порівняння;
  • знає склад чисел в межах 10;

Середній рівень:

  • порівнює числа різними способами – за місцем чисел у числовому ряді, на основі складу чисел;
  • порівнює предметні множини за кількістю елементів способом складання пар;

Достатній рівень:

  • обчислює значення числового виразу, що містить одну дію і порівнює його з числом;

Високий рівень:

  • обґрунтовує вибір знаку при порівнянні чисел.

Навчально-методичне забезпечення уроку: підручник, робочий зошит, індивідуальні картки, лічильний індивідуальний матеріал.

План уроку

1. Пригадування знаків порівняння (Додаток 1).

2. Пригадування складу чисел в межах 10 (Додаток 2).

3. Порівняння чисел різними способами за місцем у числовому ряді, на основі складу чисел (Додаток 3).

4. Порівняння предметних множин способом складання пар (Додаток 4).

5. Обчислення і порівняння числа і числового виразу (Додаток 5).

6. Обґрунтування вибору знаку при порівнянні чисел (Додаток 5).

14. Підведення підсумків вчителем.

 

Додаток 1.

Пригадай і виклади на парті знаки «більше», «менше», «дорівнює».

 

Додаток 2.

Гра «Заповни віконечка».

 4        5    8   10

 

 

 

Додаток 3.

Розглянь натуральний ряд чисел, що є на дошці.

  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Порівняй числа за їх місцем розміщення у натуральному ряді.

4      6    9      4    5      1

3      9    2      8    10      6

 

Додаток 4.

  • Виклади на парті 5 червоних кружечків і стовпчик і 3 синіх кружечки в стовпчик.
  • Утвори пари з кружечків двох кольорів.
  • Порівняй кількості кружечків в стовпчиках.
  • Запиши порівняння в зошит, використовуючи знаки «    » «     » «     ».

Додаток 5.

  • Обчисли числовий вираз і порівняй його з числом.
  • Встав у квадратик відповідний знак.
  • Обґрунтуй вибір знаку.

5 +3     4  7      5 + 3

9 – 4     3  9      8 – 3

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 лютого
Переглядів
298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку