Урок "Порівняння чисел 1, 2, 3.Знаки «більше», «менше», «дорівнює»"

Про матеріал
Навчати учнів порівнювати групи предметів і відповідні числа; ознайомити із знаками «>», «<», «=»; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння читати рівності, нерівності; розвивати увагу; виховувати старанність.
Перегляд файлу

Математика       Підготовчий клас

Урок №_______________   Дата ____________________

 

Тема. Порівняння чисел 1, 2, 3.Знаки «більше», «менше», «дорівнює».

Мета: навчати учнів порівнювати групи предметів і відповідні числа; ознайомити із знаками «>», «<», «=»; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння читати рівності, нерівності; розвивати увагу; виховувати старанність.

Хід уроку

I.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II.  ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1.  Гра «Лічи вперед. Лічи назад»

Грати можна «ланцюжком». Кожен учень дає завдання наступному: «2 — лічи вперед» або «3 — лічи назад».

2.  Весела лічба

- На ґанку в нас щеня сидить,

А в нього вухо тріпотить.

Ось прибіг ще один

Та й усівся поруч з ним.

Скільки стало цуценят?

- Вісім ратичок у них.

Пара хвостиків смішних,

Ще й дві пари оченят.

Скільки разом поросят?

III.  ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ

1.  Практична робота з паличками для лічби

— Покладіть на парту 1 — паличку, а під нею — 2 палички.

— Де паличок менше — вгорі чи внизу?

Вимовляємо: вгорі паличок менше, ніж внизу.

— Тепер покладіть 2 палички вгорі і 1 внизу.

— Де паличок більше?

Вимовляємо: вгорі паличок більше, ніж унизу.

— Тепер покладіть 3 палички вгорі і 3 внизу.

— Що можна сказати про кількість паличок угорі і внизу?

Вимовляємо: паличок угорі і внизу порівну.

Фізкультхвилинка

2.  Робота з набірним полотном

— Скільки кошенят ліворуч? Скільки — праворуч? Де менше?

— Яке число менше — 1 чи 2?

— У  математиці  для  порівняння  чисел  використовують  спеціальні знаки.  Слово менше позначають  знаком  «<».  (Учитель  виставляє  на  дошці картку <.)

— Запис  1  <  2  читаємо  так:  «Один  менше  двох».  (Діти  повторюють уголос.)

— Скільки цуценят ліворуч? Скільки — праворуч? Де більше? Яке число більше — один чи два?

— Слово більше позначають  знаком  «>».  (Учитель  виставляє  на  дошці картку  < .)

— Запис  2  >  1  читаємо  так:  «Два  більше  одного».  (Діти  повторюють уголос.)

— Скільки папуг ліворуч? Скільки — праворуч? Що можна сказати про їх кількість? (Однакова)

— Слова однаково,  або порівну,  позначають  знаком  «=».  (Учитель  виставляє на дошці картку =.)

— Запис 1 = 1 читаємо так: «Один дорівнює одному».

3.  Робота за підручником (с. 15)

Завдання 1

— Скільки  сопілок  ліворуч?  Скільки  праворуч?  Де  менше?  Яке  число менше — 1 чи 2?

— Прочитайте запис.

Завдання 2

— Скільки барабанів ліворуч? праворуч? Де більше? Прочитайте запис.

Завдання 3

— Скільки сурм ліворуч? праворуч? Прочитайте запис.

Завдання 4. Практична робота

— Яких предметів у класі порівну? Яких більше? Яких — менше?

— Про кількість яких предметів у класі можна сказати 2 >1; 2 = 2?

IV.  РОБОТА В ЗОШИТІ

1.  Письмо знаків „>”, „<”, „=” (1 рядок)

2.  «Конкурс красунь». Написання цифр 1, 2, 3

Пальчикова гімнастика «Вітаннячко»

Пальці прямі, долоні разом. Однойменні пальці торкаються один одного на наголошені склади.

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку, у небі пташки!

Доброго ранку, маленькі дубки!

Я вас вітаю, люблю, пізнаю,

Бо ми живемо в одному краю.

V.  ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Ми  рахували?  Ми  писали?  Предмети  порівнювали?  Які  знаки запам’ятали?

— Оцініть  себе,  як  ви  працювали  на  уроці.  (Діти  малюють  сонечко  в  зошиті.)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Соловей Ніна Львівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
30746
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку