Дата народження 27.10.1989 Загальний педагогічний стаж роботи 11 років. Стаж роботи в даному навчальному закладі9 місяців. Кваліфікаційна категорія. Спеціаліст. Освіта. Повна вища,Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка(2010-2015рр.)Спеціальність за дипломом. Вчитель історії та правознавства. Відомості про себе. Відомості про себе
Мої досягнення в освітніх проєктах , олімпіадах13 учнів узяли участь в олімпіаді «Всеосвіта» Осінь-2021 з історії. Отримали грамоти за другі місця та участь в олімпіаді Щорічна участь в олімпіаді МАН-Юніор Ерудит. Переемога в конкурсі МАН-історія у 2022році. Міський етапІІ місце. Участь у Всеукраїнському конкурсі «Усна історія»(Диплом учасника)У 2021році посіли ІІІ місце в конкурсі «Моя громада і Я»Конкурс «Ветеран поруч» ІІІ місце
Сертифікати про проходження курсів та вебінарів. Сертифікат «Школа для всіх»Онлайн-тренінг з інформаційної грамотності«Оцінювання без знецінювання»«Перехід до електронного журналу і щоденника. Сертифіковані інструменти для дистанційного навчання»«Особливості вивчення навчальних предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної галузі у 5 класі ЗЗСО за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»Онлайн-курс медіа грамотності “Veriefaeted”«Сучасні педагогічні технології»«Робота з дітьми з особливими освітніми потребами»«Демократизація та партнерство закладу освіти в умовах НУШ»«Заклади освіти в умовах епідемії»«Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?»«Впровадження іновацій в школі»«Протидія та попередження булінгу в закладах освіти»«Демократичне партнерство закладу освіти в умовах НУШ»
Типи навчальних проектівза основною діяльністю за предметною галуззю за характером контакту за тривалістю за кількістю учасниківдослідженняпошуковийтворчийрольовий прикладнийінформаційнийознайомленнямонопроектміжпредметнийпозапредметнийсеред учнів класусеред учнів школи, міста, країни, світусередньостроковийдовгостроковийкороткостроковийгруповийіндивідуальнийпарний
«Кубик Блума», «Дерево Блума» – один із популярних практичних прийомів, що розвиває критичне мислення дітей. Схема включає в себе чотири блоки:голова – тема, проблема;верхні кістки – причини;нижні кістки – наслідки;хвіст – висновки. Fishbone – «Риб’яча кістка» або «Скелет риби»,»Колос», «Бутерброд»Фото