Загальні відомості {B301 B821-A1 FF-4177-AEE7-76 D212191 A09}Прізвище, ім'я, по батькові Дурова Тетяна Володимирівна. Дата народження 2 січня 1996 рік Освіта Кваліфікований робітник, професія «Адміністратор, секретар керівника, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»Молодший спеціаліст, спеціальність «Діловодство» Бакалавр, спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність»Стаж роботи. Загальний – 8 років. Педагогічний – 4 роки Місце роботи ДНЗ «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою»
Педагогічна мета Мотивувати здобувача освіти до самовдосконалення Шукати в кожному здобувачу освіти індивідуальне внутрішне багатство. Створювати умови для максимального розвитку здібностей здобувачів освіти Мати свій особистий стиль, щоб кожен урок виробничого навчання не був схожий на інший за методом подання інформації Дотримуватись вимог до культури та правил спілкування
Дистанційне навчання під час карантину Карантин не є приводом для припинення навчання!Тому перед майстром виробничого навчання постало непросте завдання, як організувати урок виробничого навчання для здобувачів освіти дистанційно та ефективно. На сьогоднішній день світ інформаційних технологій розвинений досить на високому рівні, що дає змогу проводити навчання для здобувачів освіти у дистанційній формі на різних платформах.
5. Відеоконференція ZOOMВикористовуючи відеоконференцію я маю змогу одночасно спілкуватися з усіма здобувачами освіти під час карантину. Переваги відео конференції: Можна проводити виховні години. Роз'яснювальні бесіди Пояснювати та проводити уроки виробничого навчання, які мають складні теми. Відеозв’язок покращує роботу майстра виробничого навчання тому, що контакт з учнями це невід'ємна частина усієї роботи. Учні бачать один одного, спілкуються та отримують зворотній зв’язок.