ДУРОВА Тетяна Володимирівна Майстер виробничого навчання ДНЗ «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою»
Номер слайду 2
Загальні відомості {B301 B821-A1 FF-4177-AEE7-76 D212191 A09}Прізвище, ім'я, по батькові Дурова Тетяна Володимирівна. Дата народження 2 січня 1996 рік Освіта Кваліфікований робітник, професія «Адміністратор, секретар керівника, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних»Молодший спеціаліст, спеціальність «Діловодство» Бакалавр, спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність»Стаж роботи. Загальний – 8 років. Педагогічний – 4 роки Місце роботи ДНЗ «Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою»
Номер слайду 3
Моє педагогічне кредо. Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати - мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!Єдиний шлях, який веде до знання - це діяльність
Номер слайду 4
Педагогічна мета Мотивувати здобувача освіти до самовдосконалення Шукати в кожному здобувачу освіти індивідуальне внутрішне багатство. Створювати умови для максимального розвитку здібностей здобувачів освіти Мати свій особистий стиль, щоб кожен урок виробничого навчання не був схожий на інший за методом подання інформації Дотримуватись вимог до культури та правил спілкування
Номер слайду 5
Методична дальність Методична розробка уроків - Відкритий урок виробничого навчання на тему «Робота в середовищі програми Sweet Home 3 D»Робота в методичній комісіїУчасть у проведенні тижнів презентації професії, профорієнтаційній роботі коледжу, в семінарах, круглих столах.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Дистанційне навчання під час карантину Карантин не є приводом для припинення навчання!Тому перед майстром виробничого навчання постало непросте завдання, як організувати урок виробничого навчання для здобувачів освіти дистанційно та ефективно. На сьогоднішній день світ інформаційних технологій розвинений досить на високому рівні, що дає змогу проводити навчання для здобувачів освіти у дистанційній формі на різних платформах.
Номер слайду 8
Web-платформи, якими користуюсь для дистанційного навчання 1. Google Classroom. Переваги дистанційного навчання в Classroom. Доступність та безкоштовність Простий інтерфейс Можливість швидкого впровадження в освітні процесЄ мобільний додаток rrrrr
Номер слайду 9
2. Сайт дистанційного навчання ДНЗ «КПК ПВФП»Сайт дистанційного навчання дає змогу переглядати присутність здобувачів освіти на сайті та виконання їх завдання
Номер слайду 10
Приклади завдань з виробничого навчання
Номер слайду 11
3. Електронна пошта Зворотній зв’язок зі здобувачами освіти зручно та швидко отримувати завдяки електронній пошті.
Номер слайду 12
4. Соціальна мережа Viber Соціальна мережа дає змогу спілкуватися з усіма здобувачами моєї групи одночасно та отримувати зворотній зв’язок. Viber є зручним додатком, яким можна користуватись зі смартфону, планшету, або персонального комп'ютера
Номер слайду 13
5. Відеоконференція ZOOMВикористовуючи відеоконференцію я маю змогу одночасно спілкуватися з усіма здобувачами освіти під час карантину. Переваги відео конференції: Можна проводити виховні години. Роз'яснювальні бесіди Пояснювати та проводити уроки виробничого навчання, які мають складні теми. Відеозв’язок покращує роботу майстра виробничого навчання тому, що контакт з учнями це невід'ємна частина усієї роботи. Учні бачать один одного, спілкуються та отримують зворотній зв’язок.