Портфоліо "Презентація власного досвіду"

Про матеріал
Учителька узагальнила свій педагогічний досвід в міжатестаційний період, показала систему своєї роботи та наробки, досягнення та самоосвіту.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліовчителя української мови та літератури. Кобилецько - Полянського ЗЗСО I - III ступенів Великобичківської селищної ради Міллер Світлани Степанівни

Номер слайду 2

Відомості про себе: Ваше фото. Прізвище, імя, та по-батькові Міллер Світлана Степанівна Дата народження 30 вересня 1968 р. Загальний педагогічний стаж роботи 32 роки. Стаж роботи в даному навчальному закладі18 років Освіта. Повна вища,Ужгородський державний університет (1985 - 1990 рр.)Кваліфікаційна категорія. Спеціаліст I категоріїСпеціальність. Філолог. Викладач української мови та літератури Місце роботи. Кобилецько - Полянський ЗЗСО І – ІІІ ступенів Великобичківської селищної ради Предмети викладання Українська мова та література (8-мі,10-ий клас)

Номер слайду 3

ЖИТТЄВЕ КРЕДОКожна прожита секунда – це частинка життя, а кожну частинку життя треба гідно прожити. Фото

Номер слайду 4

Педагогічне кредо. Вчитель повинен допомогти дитині розкрити потенційні можливості, стимулювати до саморозвитку та самовдосконалення. Фото

Номер слайду 5

Моя педагогічна філософія. Учень – це не посудина, яку потрібнозаповнити, учень – факел, який треба запалити

Номер слайду 6

Підвищення кваліфікаціїПроходжу курсову перепідготовку при ЗІППО (дистанційно) - з 20.02.2024 по 24.02.2024 року

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Проблема, над якою працюю: “Використання інтерактивних методів навчанняна уроках української мови та літератури”

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Підвищити результативність у навчанні. Диференціювати роботу учнів під час виконання творчих завдань. Усвідомлення значущості отриманих знань. Розвивати вміння працювати над розв’язуванням важливих проблем як самостійно, так і в групі. Формувати вміння робити вибір, приймати рішення і нести відповідальність за прийняте рішення. Залучати учнів до позакласної та позашкільної діяльності, яка сприяє розвитку в учнів творчості (олімпіади, конкурси, участь у заходах тижня української мови та писемності)Ставлю перед собою такі завдання: Очікувані результати: Розвиток у здобувачів освіти пізнавального інтересу до вивчення предмету. Поліпшення засвоєння нового матеріалу, оскільки, в результаті переваги наочно-образного мислення, учні краще сприймають інформацію. Підвищення пізнавальної активності дітей на уроці

Номер слайду 11

Фото. Творчий підхід до проведення уроків-запорука успішного засвоєння знань

Номер слайду 12

 1. Мотивація діяльності. Етап має на меті зацікавити учнів темою уроку. Використовуються навчальні проблемні ситуації, наочність, нескладні інтерактивні технології («Мікрофон», «Криголам» тощо).2. Визначення теми й очікуваних результатів. Доцільно залучити до цієї діяльності учнів. Очікувані результати необхідно формулювати через відповідні дієслова: «Після уроку учні зможуть…».3. Надання необхідної інформації. Це може бути міні-лекція, знайомство з текстом, випереджальні завдання. Тут можуть бути актуалізовані знання, які учні вже мають.4. Інтерактивна вправа. Це основна частина уроку і за змістом, і за обсягом.5. Підбиття підсумків і рефлексія результатів. Під час цього етапу учні повинні усвідомити, чого вони навчились на уроці, визначити своє ставлення до роботи й обговорюваної теми, порів­няти своє сприйняття з думками та поглядами інших.  Необхідно також обов’язково порівняти реальні результати з очікуваними, зробити висновок, оцінювання!Орієнтовна структура уроку із застосуванням інтерактивного навчання

Номер слайду 13

Інтерактивне навчання. Мета: Створення комфортних умов навчання. Побудова продуктивного освітнього процесу. Відчуття здобувачем освіти своєї успішності, інтелектуальної досконалості

Номер слайду 14

- Робота в парах;- Ротаційні трійки;- Робота в малих групах («Діалог», «Синтез думок», «Пошук інформації», «Коло ідей», «Спільний проєкт»);- чотири всі разом;-Акваріум Інтерактивні технології кооперативного навчання:- Обговорення проблеми в загальному колі;- Мікрофон;- Мозаїка («Ажурна пилка»);- Незакінчені речення;- Мозковий штурм;- Навчаючи - учусь;- Вирішення проблеми- метод «Прес»;- «Займи позицію";- «Зміни позицію";- Неперервна шкала думок;- Дискусія;- Дебати- Гра як інтерактив- ний метод навчання; симуляції;- спрощене судовеслухання;- розігрування ситуацій за ролямиІнтерактивні технології опрацювання дискусійних питань:Інтерактивні технології колективно - групового навчання: Інтерактивні технології ситуативного моделювання: Класифікація інтерактивних методів навчання

Номер слайду 15

“Прес” “Ажурна пилка”“Мозковий штурм” “Акваріум”“Мікрофон” “Коло ідей” Методи вирішенняпроблеми. Методи інтерактивних технологій

Номер слайду 16

Дозволяє відійти від традиційних форм навчання. Підвищити індивідуалізацію навчальної діяльності учнів. Оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил. Подолати монотонність заняття при формуванні мовленевої та комунікативної компетенції учнів. Сприяє розвитку читання, письма, мовлення. Сприяє оволодінню усним спонтанним мовленням, розвитку критичного мислення. Сприяє адаптації учнів до проведення НМТ Використання ІКТ під час вивчення української мови та літератури:

Номер слайду 17

Використання інформаційно-комунікативних технологій. Закріплення вивченогоматеріалу. Повторення та узагальнення. Контроль знань і умінь учнів. Вивчення нового матеріалу. Самостійна робота учнів. Підготовка до НМТ у формі ЗНОВиконання домашнього завдання. Проведення позакласних заходів

Номер слайду 18

Персональний помічник учителя- ШІ та новела О. Кобилянської “Меланхолійний вальс”

Номер слайду 19

Система роботи в позаурочний час

Номер слайду 20

2020-2021 н.р. 2019-2020 н.р. 2021-2022 н.р. Українська мова

Номер слайду 21

2020-2021 н.р. 2019-2020 н.р. 2021-2022 н.р. Українська література

Номер слайду 22

Досягнення учнів:1. Пукман Марія - участь у різних шкільних та Інтернет-конкурсах та онлайн-олімпіадах .2. Сікач Наталія - зайняла 2-місце в конкурсі “Тарас Шевченко-гордість і слава України” на рівні ТГ.3. Дорогій Марія - зайняла 2-місце в конкурсі “Лист Захиснику Вітчизни”.

Номер слайду 23

Пукман Марія1. Всеукраїнський багатожанровий дистанційний конкурс мистецтв “Окрилені мрією”- I місце.2. Пошуково-дослідницька робота на тему: “Мій рідний край очима сучасників” - I місце.3. Конкурс “Про мову, яскраву, дзвінку” (онлайн-вікторина до Міжнародного дня рідної мови) - II місце.4. Твір “Леся Українка очима сучасного підлітка”- II місце.5. Міжнародний дистанційний багатожанровий конкурс “Весняна зірка”- I місце.6. Проєкт -дослідження “З історії українського козацтва”- II місце. 7. Всеукраїнський двотуровий фестиваль-конкурс мистецтв “Країна Кобзаря”- I місце.

Номер слайду 24

Наша гордість

Номер слайду 25

Моя фотогалерея

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Конкурс на кращого читця поезій Т. Шевченка. Фото Фото

Номер слайду 28

Фото Фото Наші переможці

Номер слайду 29

Участь в тренінгах – шлях до досконалості

Номер слайду 30

Тиждень української мови

Номер слайду 31

Фото Фото Фото. На уроках української мови…rrrrr

Номер слайду 32

Відкритий урок за поезією А. Малишка “Пісня про рушник”

Номер слайду 33

Фото Фото Фото21 лютого – Міжнародний день рідної мовиrrrrr

Номер слайду 34

Сертифікати та свідоцтва про участь у вебінарах. Сертифікат Сертифікат Сертифікат Сертифікат

Номер слайду 35

МФото грамот, подяк Фото грамот, подяк

Номер слайду 36

Створити власний сайт для обміну досвіду з колегами та тісної співпраці з батьками. Працювати над розвитком пізнавальної активності учнів. Удосконалювати власні методи викладання української мови та літератури. Продовжувати впроваджувати у навчальний процес інноваційні методи навчання Мої плани на майбутнє

Номер слайду 37

Проєкти

Номер слайду 38

Стислий огляд основних змін у новій редакції «Українського правопису» (2019)Мовний бар’єр

Номер слайду 39

Приємні зустрічі...

Номер слайду 40

Учителем не кожен може бути,Не кожне серце вміє говорить…Учитель лише той, хто вміє чути,Окрилити, навчити і любить. Тендітну душу ласкою зігрітиІ добротою ниву засівать,Безмежно, щиро цілий світ любитиІ дітям усього себе віддавать.

Номер слайду 41

У – успішними. С – самовпевненими. П – працьовитимиІ – інформованими. Х – хоробрими. У – уважними. Сьогодні хочу побажати всім присутнім бути: Тобто побажати. УСПІХУ!

Номер слайду 42

Дякуюза увагу!

pptx
Додано
10 вересня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку