Відомості про себе: Ваше фото. Прізвище, імя, та по-батькові Міллер Світлана Степанівна Дата народження 30 вересня 1968 р. Загальний педагогічний стаж роботи 32 роки. Стаж роботи в даному навчальному закладі18 років Освіта. Повна вища,Ужгородський державний університет (1985 - 1990 рр.)Кваліфікаційна категорія. Спеціаліст I категоріїСпеціальність. Філолог. Викладач української мови та літератури Місце роботи. Кобилецько - Полянський ЗЗСО І – ІІІ ступенів Великобичківської селищної ради Предмети викладання Українська мова та література (8-мі,10-ий клас)
Підвищити результативність у навчанні. Диференціювати роботу учнів під час виконання творчих завдань. Усвідомлення значущості отриманих знань. Розвивати вміння працювати над розв’язуванням важливих проблем як самостійно, так і в групі. Формувати вміння робити вибір, приймати рішення і нести відповідальність за прийняте рішення. Залучати учнів до позакласної та позашкільної діяльності, яка сприяє розвитку в учнів творчості (олімпіади, конкурси, участь у заходах тижня української мови та писемності)Ставлю перед собою такі завдання: Очікувані результати: Розвиток у здобувачів освіти пізнавального інтересу до вивчення предмету. Поліпшення засвоєння нового матеріалу, оскільки, в результаті переваги наочно-образного мислення, учні краще сприймають інформацію. Підвищення пізнавальної активності дітей на уроці
1. Мотивація діяльності. Етап має на меті зацікавити учнів темою уроку. Використовуються навчальні проблемні ситуації, наочність, нескладні інтерактивні технології («Мікрофон», «Криголам» тощо).2. Визначення теми й очікуваних результатів. Доцільно залучити до цієї діяльності учнів. Очікувані результати необхідно формулювати через відповідні дієслова: «Після уроку учні зможуть…».3. Надання необхідної інформації. Це може бути міні-лекція, знайомство з текстом, випереджальні завдання. Тут можуть бути актуалізовані знання, які учні вже мають.4. Інтерактивна вправа. Це основна частина уроку і за змістом, і за обсягом.5. Підбиття підсумків і рефлексія результатів. Під час цього етапу учні повинні усвідомити, чого вони навчились на уроці, визначити своє ставлення до роботи й обговорюваної теми, порівняти своє сприйняття з думками та поглядами інших. Необхідно також обов’язково порівняти реальні результати з очікуваними, зробити висновок, оцінювання!Орієнтовна структура уроку із застосуванням інтерактивного навчання
- Робота в парах;- Ротаційні трійки;- Робота в малих групах («Діалог», «Синтез думок», «Пошук інформації», «Коло ідей», «Спільний проєкт»);- чотири всі разом;-Акваріум Інтерактивні технології кооперативного навчання:- Обговорення проблеми в загальному колі;- Мікрофон;- Мозаїка («Ажурна пилка»);- Незакінчені речення;- Мозковий штурм;- Навчаючи - учусь;- Вирішення проблеми- метод «Прес»;- «Займи позицію";- «Зміни позицію";- Неперервна шкала думок;- Дискусія;- Дебати- Гра як інтерактив- ний метод навчання; симуляції;- спрощене судовеслухання;- розігрування ситуацій за ролямиІнтерактивні технології опрацювання дискусійних питань:Інтерактивні технології колективно - групового навчання: Інтерактивні технології ситуативного моделювання: Класифікація інтерактивних методів навчання
Дозволяє відійти від традиційних форм навчання. Підвищити індивідуалізацію навчальної діяльності учнів. Оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил. Подолати монотонність заняття при формуванні мовленевої та комунікативної компетенції учнів. Сприяє розвитку читання, письма, мовлення. Сприяє оволодінню усним спонтанним мовленням, розвитку критичного мислення. Сприяє адаптації учнів до проведення НМТ Використання ІКТ під час вивчення української мови та літератури:
Використання інформаційно-комунікативних технологій. Закріплення вивченогоматеріалу. Повторення та узагальнення. Контроль знань і умінь учнів. Вивчення нового матеріалу. Самостійна робота учнів. Підготовка до НМТ у формі ЗНОВиконання домашнього завдання. Проведення позакласних заходів
Пукман Марія1. Всеукраїнський багатожанровий дистанційний конкурс мистецтв “Окрилені мрією”- I місце.2. Пошуково-дослідницька робота на тему: “Мій рідний край очима сучасників” - I місце.3. Конкурс “Про мову, яскраву, дзвінку” (онлайн-вікторина до Міжнародного дня рідної мови) - II місце.4. Твір “Леся Українка очима сучасного підлітка”- II місце.5. Міжнародний дистанційний багатожанровий конкурс “Весняна зірка”- I місце.6. Проєкт -дослідження “З історії українського козацтва”- II місце. 7. Всеукраїнський двотуровий фестиваль-конкурс мистецтв “Країна Кобзаря”- I місце.
Створити власний сайт для обміну досвіду з колегами та тісної співпраці з батьками. Працювати над розвитком пізнавальної активності учнів. Удосконалювати власні методи викладання української мови та літератури. Продовжувати впроваджувати у навчальний процес інноваційні методи навчання Мої плани на майбутнє