систематизувати напрацьований досвід; проаналізувати вміння та досягнення в педагогічній діяльності та динаміку результатів самоосвіти; активізувати роботу над педагогічною проблемою; створити презентацію діяльності вчителя; сприяти самоорганізації, самооцінці, самоконтролю; систематизувати навчальні матеріали, педагогічні доробки; поділитися досвідом і власними досягненнями з колегами
Візитівка Рік народження – 13 червня 1993р. Освіта – Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2015. Спеціальність – українська мова та література і іноземна мова (англійська). Кваліфікація – вчитель української мови та літератури, англійської мови. Педагогічний стаж роботи – 6 років. Кваліфікаційна категорія – спеціаліст.
QR-коди За допомогою QR-кодів можна урізноманітнити навчальний процес наступним чином: Кодування посилань на домашні завдання чи практичні роботи Проведення квесту Організація виставки, літературного вечора чи будь-якого іншого заходу, інформацію до експонатів якого можна отримати після сканування відповідного QR-коду. Розміщення відповідних кодів, кожний з яких буде містити посилання на непересічні факти, цікаві статті тощо; Розміщення кодів на підручниках, зошитах Створення QR-кодів для ігрового формату роботи Створення інструменту звітності роботи здобувачів освіти Елемент домашнього завдання.
Систематично опрацьовувати законодавчі та нормативно-правові документи з питань освіти; Вивчати нові наукові ідеї, найактуальніші педагогічні проблеми та передовий педагогічний досвід; Комплексно вивчати питання соціології, психології, дидактики, теорії виховання, наукових основ викладання української мови та літератури; Працювати над індивідуальною науково-методичною темою; Брати участь в курсах підвищення кваліфікації учителів; Брати участь в роботі комісії викладачів словесності та суспільних дисциплін; Брати участь у виставці педагогічних ідей та знахідок; Продовжувати презентацію досвіду роботи на сторінках освітніх сайтів та в педагогічній пресі; Брати участь у дистанційних курсах, інтернет-марафонах, вебінарах, майстер-класах та тренінгах, що організовані для учителів України; Брати участь у професійних та творчих конкурсах учителів української мови та літератури; Відвідувати відкриті уроки колег.