Прізвище, ім’я, по батькові Клас Дата
_____________________________________ ________ ________ Тематична робота з теми «Числівник»
1.Вставте в місця пропуску потрібні слова.(1 б)
Числівник – це _______________ частина мови, яка відповідає на запитання _________________________ і позначає __________________________________
____________________________________________________________________.
2.За значення числівники поділяються: (1 б)
А) Прості, складні, складені;
Б) Цілі числа, дробові, збірні;
В)Кількісні, порядкові;
Г)Якісні, відносні, присвійні.
3.Дайте відповідь.(0,5 б)
Які числівники бувають цілі , дробові, збірні? _________________________
4.Розприділіть у дві колонки. (2 б)
Сім, п’ятеро, одна друга, п’ятнадцятий, третій, двадцять один, сто тридцять другий, сорок, тисяча, три цілих п’ятнадцять сотих, шістдесят восьмий, другий.
Кількісні Порядкові
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
_____________________
5. Напишіть усі можливі варіанти на позначення часу.(2б)
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Провідміняйте числівник 442 як кількісний і як порядковий. (3 б)
Н._____________________________Р.______________________________Д.______________________________З.______________________________О._____________________________М._____________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Знайдіть у реченні числівник. Зробіть повний морфологічний розбір числівника.
Четверо друзів гуляли у парку.(1 б)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Напишіть невеличкий текст (4-5 речень), увівши в них числівники.
Сто, тисяча вісімсот сороковий, дев’ятий.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Оцінка ______________