Моє власне портфоліо може допомогти вчителям природничих наук краще підготуватися до атестації.
Педагогічне кредо: Учитись важко, А учить ще важче, Але не мусиш зупинятись ти, Як учням віддаєш усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти! Методична проблема “Екологічне навчання та виховання учнів на уроках біології, екології, хімії та в позаурочний час з використанням сучасних інноваційних технологій”
Методична картка вчителя Прізвище, ім’я, по батькові Гаврилюк Людмила Сергіївна Дата і місце народження 24.07.1975р. село Бишляк, Рівненської області Володимирецького району. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail Київська область, Кагарлицький район, село Шубівка, вулиця Дидикало 40, індекс 09264, телефон (4573)31357, e-mail ly1975@ukr.net Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації серія СК №563561, Кагарлицьким РВГУ МВС України в Київській області 29 травня 1997 року. Ідентифікаційний код 2759806688. Освіта, назва навчального закладу, рік закінчення, спеціальність за дипломом освіта вища, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, рік закінчення 2009, вчитель біології, валеології і екології. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу) Шубівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, село Шубівка, Київської області, Кагарлицького району, вулиця Воробчук 3, (04573)31223. Стаж роботи: зальний 24; педагогічний 24. Кваліфікаційна категорія вища. Державні нагороди, відзнаки (рік нагородження) –грамота відділу освіти “Призер” у І (районному) етапі конкурсу «Вчитель року-2017», номінація «Вчитель біології». Класи, в яких викладаєте 6, 7, 8, 9, 10, 11. Мова викладання : українська. Проблема, над якою працюєте: «Екологічне навчання і виховання учнів на уроках біології, екології, хімії та в позаурочний час з використанням сучасних інноваційних технологій». Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: використання інноваційних форм роботи та новітніх технологій. Використовується індивідуальна, парна, групова форми роботи; інтерактивні методи та прийоми: острів сподівань, обмін усмішками уроки з використанням комп’ютерної техніки та мультимедійної установки.
Моніторингове дослідження якості знань та успішності учнів за 2017-2018 н.р. Біологія Клас Кількість учнів Бали Середній бал Рівень навчальних досягнень Якість знань, % 1-3 4-6 7-9 10-12 Почат ковий % Серед ній % Достат ній % Висо кий % 7 6 1 2 2 1 6,8 17 33 33 17 50 8 7 - 2 3 2 7,8 - 29 42 29 71 9 3 - 1 2 - 8 - 25 75 - 75 10 2 - - 1 1 8 - - 50 50 100 11 6 - 1 3 2 7 - 17 43 33 80
Моніторингове дослідження якості знань та успішності учнів за 2017-2018 н.р. Хімія Клас Кількість учнів Бали Середній бал Рівень навчальних досягнень Якість знань, % 1-3 4-6 7-9 10-12 Почат ковий % Серед ній % Достат ній % Висо кий % 7 6 1 2 2 1 8 17 33 33 17 50 8 7 1 2 4 - 5,6 - 29 42 29 71 9 3 1 1 1 - 6 33,3 33,3 33,3 - 33,3 10 2 - - 2 - 9 - - 100 - 100 11 6 - 2 3 1 7,5 - 36 50 14 64
Моніторингове дослідження якості знань та успішності учнів за 2018-2019 н.р.(І семестр) Біологія Клас Кількість учнів Бали Середній бал Рівень навчальних досягнень Якість знань, % 1-3 4-6 7-9 10-12 Почат ковий % Серед ній % Достат ній % Висо кий % 7 8 1 2 2 1 6,8 17 33 33 17 50 8 6 - 3 2 1 7,8 - 50 33 17 50 9 7 - 3 3 1 8 - 43 43 14 60 10 2 - 1 1 - 8 - 50 50 - 50 11 2 - 1 1 8 - - 50 50 100
Переможці олімпіад з біології та хімії У 2015/2016 н.р. учениця 10 класу, Полулях Анна, виборола І місце в ІІ районному етапі Всеукраїнської олімпіади з біології . У 2016/2017 н.р.,учениця 11 класу, Полулях Анна, виборола І місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з хімії. У 2016/2017 н.р. учениця 11 класу, Вакуліч Вікторія, виборола ІV місце з біології в ІІ районному етапі Всеукраїнської олімпіади з біології.
Захист дослідницьких робіт МАН-2017 рік (захист на районному етапі) Секція «Біологія» «Лікарські рослини рідного краю» Автор: Вакуліч Вікторія володимирівна, учениця 11 класу Шубівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Кагарлицького відділу освіти, село Шубівка Науковий керівник: Гаврилюк Людмила Сергіївна, вчитель біології та хімії спеціаліст вищої категорії
Класне керівництво - справа складна. З одного боку, не слід ставати на шлях надмірної регламентації кожного кроку учня. Слід уникати непотрібної опіки, командування, придушення ініціативи та самостійності. З другого боку, не можна залишати учнів без будь-якого нагляду, без належної уваги та керівництва. Слід допомагати їм знаходити потрібні й корисні заняття до душі, організовувати пізнавальний час, сприяти самовихованню, що я і втілюю в життя в своїй педагогічній практиці.