Портфоліо вчительки біології

Про матеріал

Моє власне портфоліо може допомогти вчителям природничих наук краще підготуватися до атестації.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гаврилюк Людмила Сергіївна 24.07.1975 Вчитель біології, валеології, основ екології спеціаліст вищої категорії

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Педагогічне кредо: Учитись важко, А учить ще важче, Але не мусиш зупинятись ти, Як учням віддаєш усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти! Методична проблема “Екологічне навчання та виховання учнів на уроках біології, екології, хімії та в позаурочний час з використанням сучасних інноваційних технологій”

Номер слайду 4

Методична картка вчителя Прізвище, ім’я, по батькові Гаврилюк Людмила Сергіївна Дата і місце народження 24.07.1975р. село Бишляк, Рівненської області Володимирецького району. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail Київська область, Кагарлицький район, село Шубівка, вулиця Дидикало 40, індекс 09264, телефон (4573)31357, e-mail ly1975@ukr.net Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації серія СК №563561, Кагарлицьким РВГУ МВС України в Київській області 29 травня 1997 року. Ідентифікаційний код 2759806688. Освіта, назва навчального закладу, рік закінчення, спеціальність за дипломом освіта вища, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, рік закінчення 2009, вчитель біології, валеології і екології. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу) Шубівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, село Шубівка, Київської області, Кагарлицького району, вулиця Воробчук 3, (04573)31223. Стаж роботи: зальний 24; педагогічний 24. Кваліфікаційна категорія вища. Державні нагороди, відзнаки (рік нагородження) –грамота відділу освіти “Призер” у І (районному) етапі конкурсу «Вчитель року-2017», номінація «Вчитель біології». Класи, в яких викладаєте 6, 7, 8, 9, 10, 11. Мова викладання : українська. Проблема, над якою працюєте: «Екологічне навчання і виховання учнів на уроках біології, екології, хімії та в позаурочний час з використанням сучасних інноваційних технологій». Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: використання інноваційних форм роботи та новітніх технологій. Використовується індивідуальна, парна, групова форми роботи; інтерактивні методи та прийоми: острів сподівань, обмін усмішками уроки з використанням комп’ютерної техніки та мультимедійної установки.

Номер слайду 5

Я взяла участь у ІІ (районному етапі) конкурсу “Вчитель року-2017”,номінація “Біологія”, де стала призером , і нагороджена грамотою відділу освіти.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Пройшла курси підвищення кваліфікації (2018р.)

Номер слайду 8

Вручення свідоцтва куратором групи Совенком В.В.

Номер слайду 9

“Булінг у школі:причини, наслідки й допомога”

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Зустріч з автором підручника “Біологія” Шаламовим Р.В. на семінарі в м. Біла Церква

Номер слайду 12

За багаторічну плідну педагогічну діяльність, вагомий особистий внесок у справу навчання і виховання учнівської молоді, високий професіоналізм та з нагоди професійного свята- Дня Учителя.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Вручення грамоти та цінного подарунку учениці 10 класу, Благій Інні, за ІІІ місце в екологічному проекті “Абсайклінг – творчий підхід до застосування відходів” (керівник Гаврилюк Л.С.)

Номер слайду 15

Всеукраїнська природнича гра “Геліантус” (нагородження переможців)

Номер слайду 16

Номер слайду 17

У конкурсі “Колосок”, “Смішний колосок”, золоті та срібні колоски у багатьох учнів.

Номер слайду 18

Моніторингове дослідження якості знань та успішності учнів за 2017-2018 н.р. Біологія Клас Кількість учнів Бали Середній бал Рівень навчальних досягнень Якість знань, % 1-3 4-6 7-9 10-12 Почат ковий % Серед ній % Достат ній % Висо кий % 7 6 1 2 2 1 6,8 17 33 33 17 50 8 7 - 2 3 2 7,8 - 29 42 29 71 9 3 - 1 2 - 8 - 25 75 - 75 10 2 - - 1 1 8 - - 50 50 100 11 6 - 1 3 2 7 - 17 43 33 80

Номер слайду 19

Моніторингове дослідження якості знань та успішності учнів за 2017-2018 н.р. Хімія Клас Кількість учнів Бали Середній бал Рівень навчальних досягнень Якість знань, % 1-3 4-6 7-9 10-12 Почат ковий % Серед ній % Достат ній % Висо кий % 7 6 1 2 2 1 8 17 33 33 17 50 8 7 1 2 4 - 5,6 - 29 42 29 71 9 3 1 1 1 - 6 33,3 33,3 33,3 - 33,3 10 2 - - 2 - 9 - - 100 - 100 11 6 - 2 3 1 7,5 - 36 50 14 64

Номер слайду 20

Моніторингове дослідження якості знань та успішності учнів за 2018-2019 н.р.(І семестр) Біологія Клас Кількість учнів Бали Середній бал Рівень навчальних досягнень Якість знань, % 1-3 4-6 7-9 10-12 Почат ковий % Серед ній % Достат ній % Висо кий % 7 8 1 2 2 1 6,8 17 33 33 17 50 8 6 - 3 2 1 7,8 - 50 33 17 50 9 7 - 3 3 1 8 - 43 43 14 60 10 2 - 1 1 - 8 - 50 50 - 50 11 2 - 1 1 8 - - 50 50 100

Номер слайду 21

2015/2016 Всього учнів у класі - 6 Складало ЗНО з біології - 4 2016/2017 Всього учнів у класі - 8 Складало ЗНО з біології - 5 2017/2018 Всього учнів у класі - 6 Складало ЗНО з біології - 6

Номер слайду 22

Переможці олімпіад з біології та хімії У 2015/2016 н.р. учениця 10 класу, Полулях Анна, виборола І місце в ІІ районному етапі Всеукраїнської олімпіади з біології . У 2016/2017 н.р.,учениця 11 класу, Полулях Анна, виборола І місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з хімії. У 2016/2017 н.р. учениця 11 класу, Вакуліч Вікторія, виборола ІV місце з біології в ІІ районному етапі Всеукраїнської олімпіади з біології.

Номер слайду 23

Розвиток учня як особистості в поєднанні завдань навчання та виховання на уроках природничих наук

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Захист дослідницьких робіт МАН-2017 рік (захист на районному етапі) Секція «Біологія» «Лікарські рослини рідного краю» Автор: Вакуліч Вікторія володимирівна, учениця 11 класу Шубівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Кагарлицького відділу освіти, село Шубівка Науковий керівник: Гаврилюк Людмила Сергіївна, вчитель біології та хімії спеціаліст вищої категорії

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Лабораторні та практичні роботи

Номер слайду 40

Даємо друге життя відходам

Номер слайду 41

Кабінет біології

Номер слайду 42

Класне керівництво - справа складна. З одного боку, не слід ставати на шлях надмірної регламентації кожного кроку учня. Слід уникати непотрібної опіки, командування, придушення ініціативи та самостійності. З другого боку, не можна залишати учнів без будь-якого нагляду, без належної уваги та керівництва. Слід допомагати їм знаходити потрібні й корисні заняття до душі, організовувати пізнавальний час, сприяти самовихованню, що я і втілюю в життя в своїй педагогічній практиці.

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Моє хоббі

Номер слайду 46

Номер слайду 47

ppt
Пов’язані теми
Біологія, Інші матеріали
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку