На своїх уроках розвиваю 8 інтелектуальних здібностей учнів:*Розкутість, невимушеність;*Гнучкість, мислення, здатність змінити свою думку;*Оригінальність, нестереотипність;*Точність у відпрацьовуванні кожної деталі;*Цікавість;*Швидке орієнтування у складній ситуації;*Уява і фантазія;*Почуття комфорту поміж складного і незвичного.
Педагогічний досвід та методичні розробки{0505 E3 EF-67 EA-436 B-97 B2-0124 C06 EBD24}«Відвідування лікаря»З досвіду роботивчителя англійської мовивищої категорії, Рудіної І. С. «Іжа. Фрукти та овочі»Підготувала:вчитель англійської мови,вищої категорії, Рудіна І. С. Інтерактивні методи роботи з теми : «Шкільне життя»Підготувала:вчитель англійської мови,вищої категорії, Рудіна І. С.,
Перлини педагогічної мудрості Головним є не предмет, якому ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте. Пам`ятайте, що насправді знає не той, хто переказує, а той, хто застосовує на практиці. Слід частіше показувати учням перспективи їх навчання. Вивчайте і враховуйте життєвий досвід учнів, їх інтереси, особливості розвитку. Будьте обізнаними з останніми науковими досягненнями із свого предмета. Привчайте учнів думати та діяти самостійно. Пояснюйте школярам, що кожна людина знайде своє місце в житті, якщо навчиться всьому, що необхідно для реалізації її життєвих планів.
Навчальна діяльність. Мета навчання:практичне володіння англійською мовою, під яким розуміється оволодіння усним мовленням, де особливу увагу звертається на живу розмовну мову; використання різноманітних засобів семантизації лексики; пошук інтерактивних форм роботи, що стимулюють комунікативну мотивацію, розвивають уяву, образне мислення, здібності логічно та послідовно викладати думку англійською мовою.
Для забезпечення практичного володіння предметом я намагаюсь використовувати такі важливі на мій погляд компоненти, як:широке використання наочності та вправ, які стимулюють розвиток логічного мислення, ініціативність учнів; розвиваю навички оперування мовним матеріалом, застосовуючи монологічне та діалогічне мовлення; розвиваю комунікативні вміння, проводячи нетрадиційні та комбіновані уроки.
Досить широко використовую візуальні методи унаочнення: предмети, картинки, малюнки, імітація дій, спеціально створюю ситуаціїї, що демонструють взаємовідношення між об’єктами. Такі типи нетрадиційних уроків, як: урок - подорож урок - гра; урок – конкурсведуть до успіху у вивченні англійської мови.
Методична діяльність Участь у семінарах, методоб’єднаннях, співпраці з практичним психологом дають можливість не лише познайомитись з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими. доповіді; семінари взаємовідвідування уроків; методоб’єднання.
Позаурочна діяльність Полягає в можливості кожної дитини проявити себе якнайкраще: продемонструвати свої творчі здібності, використовуючи при цьому набуті знання й навички з лексики, граматики, поділитися життєвим досвідом, розкрити в собі й своїх друзях нові таланти, позбутися багатьох комплексів, мати на все свій власний погляд і не боятися його відстояти, навчитися слухати думки інших і поважати їх.
Класний керівник в сучасній школіїх батькамиокремими учнямиз колективом учнів класуце педагогічний працівник, який здійснює педагогічну діяльністьорганізацію і проведення позаурочної та культурно-масової роботисоціального захисту сприяє взаємодії учасників навчально-виховного процесу в створенні належних умов для виконання завдань навчання і виховання
кожна дитина має право на вільний творчий пошук.кожна дитина талановита;самоорганізації,самовиховання та самоврядуваннятворчість – основа діяльностігуманізація й демократизаціяколективні форми роботиспівробітництво і партнерство;кожна дитина має право на помилку. ПРИНЦИПИ РОБОТИppt_xstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on
Робота з обдарованими дітьмиЄвтушок Аліна– призер районних олімпіад (І місце 2012-2013н.р.), Язвенюк Вікторія – призер районних олімпіад (ІІІ місце, 2011-2012р.)Язвенюк Роксолана– призер районних олімпіад (2010 – 2011 р.р.)Язвенюк Вікторія –ІІІ місце в захисті науково-дослідницьких робіт