Портфоліо вчителя англійської мови

Про матеріал
Цей матеріал допоможе вчителю проаналізувати свою роботу, власні успіхи, узагальнити і систематизувати педагогічні досягнення, об’єктивно оцінити свої можливості і побачити способи подолання труднощів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

English teacher Rudina Iryna Semenivna

Номер слайду 2

Комунальний заклад освіти Майська середня загальноосвітня школас. Майське. Дніпропетровської області Портфоліовчителя англійської мови. Рудіної Ірини Семенівни

Номер слайду 3

ЗМІСТ

Номер слайду 4

Загальні відомості про вчителя

Номер слайду 5

Мій повсякденний девіз: Тільки співпраця учителя з учнем здолає бар’єри і дастьрезультат.

Номер слайду 6

Моя власна формула успіху: Любов до предмета +Любов до професії +Любов до дітей хна невтомну працю та постійне самовдосконалення

Номер слайду 7

На своїх уроках розвиваю 8 інтелектуальних здібностей учнів:*Розкутість, невимушеність;*Гнучкість, мислення, здатність змінити свою думку;*Оригінальність, нестереотипність;*Точність у відпрацьовуванні кожної деталі;*Цікавість;*Швидке орієнтування у складній ситуації;*Уява і фантазія;*Почуття комфорту поміж складного і незвичного.

Номер слайду 8

Моє педагогічне кредо «Поважай і розумій дитину, тоді вона відповість тобі тим же»

Номер слайду 9

Комунікативне навчання аудіювання. Проблема школи. Проблема вчителя Description of the contents Description of the contents Description of the business. Проблеми, над якими працюю. Розвиток інноваційної особистості учня на засадах креативної освіти в умовах СПК

Номер слайду 10

Педагогічний досвід та методичні розробки{0505 E3 EF-67 EA-436 B-97 B2-0124 C06 EBD24}«Відвідування лікаря»З досвіду роботивчителя англійської мовивищої категорії, Рудіної І. С. «Іжа. Фрукти та овочі»Підготувала:вчитель англійської мови,вищої категорії, Рудіна І. С. Інтерактивні методи роботи з теми : «Шкільне життя»Підготувала:вчитель англійської мови,вищої категорії, Рудіна І. С.,

Номер слайду 11

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Номер слайду 12

Я керівник методичного об’єднання суспільно-гуманітарної галузі

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

СКЛАД МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯРУДІНА ІРИНА СЕМЕІВНА БУР’ЯН АННА ГРИГОРІВНАТЕСЛЯ ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Номер слайду 18

Я як керівник м\о

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Комунікативне навчання аудіювання. Методична діяльність. Проблема, над якою я працюю

Номер слайду 37

Презентація методичної роботи. Розміщення матеріалів на сайтах Інтернет. Занесено до педагогічного каталогу 2011р. Презентація на засіданнях педагогічної ради. Презентація на Всеукраїнській виставці 2012р. Результат діяльності – підвищення майстерності

Номер слайду 38

Годиниспілкування“ Пісня буде поміж нас ”“СНІД”” Зродились ми великої години ” ” Мій перший крок у доросле життя ”

Номер слайду 39

Номер слайду 40

«Атестація 2009 р. Присвоення кваліфікації «Спеціаліст вищої категорії »»Немає прагнення більш природного, ніж прагнення до знань. М. Монтень. Участь в обласному конкурсі «Учитель року»««р.р.р.р. Підвищення кваліфікації

Номер слайду 41

Науково-методична діяльність. Участь у педрадах,психолого-педагогічних семінарах. Участь в обласній ярмарці педагогічних ідей Участь у професійних конкурсах. Участь у методичних засіданнях района та школи Результат діяльності – підвищення майстерності

Номер слайду 42

Перлини педагогічної мудрості Головним є не предмет, якому ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте. Пам`ятайте, що насправді знає не той, хто переказує, а той, хто застосовує на практиці. Слід частіше показувати учням перспективи їх навчання. Вивчайте і враховуйте життєвий досвід учнів, їх інтереси, особливості розвитку. Будьте обізнаними з останніми науковими досягненнями із свого предмета. Привчайте учнів думати та діяти самостійно. Пояснюйте школярам, що кожна людина знайде своє місце в житті, якщо навчиться всьому, що необхідно для реалізації її життєвих планів.

Номер слайду 43

Навчальна діяльність. Мета навчання:практичне володіння англійською мовою, під яким розуміється оволодіння усним мовленням, де особливу увагу звертається на живу розмовну мову; використання різноманітних засобів семантизації лексики; пошук інтерактивних форм роботи, що стимулюють комунікативну мотивацію, розвивають уяву, образне мислення, здібності логічно та послідовно викладати думку англійською мовою.

Номер слайду 44

Залучення всіх школярів до активної роботи на уроці – це найважливіший резерв підвищення його результативності. Перевага на уроках надається мовним та рольовим іграм напочатковому етапі навчання.

Номер слайду 45

Для забезпечення практичного володіння предметом я намагаюсь використовувати такі важливі на мій погляд компоненти, як:широке використання наочності та вправ, які стимулюють розвиток логічного мислення, ініціативність учнів; розвиваю навички оперування мовним матеріалом, застосовуючи монологічне та діалогічне мовлення; розвиваю комунікативні вміння, проводячи нетрадиційні та комбіновані уроки.

Номер слайду 46

Щоб досягти практичної мети, на кожному уроці поєдную всі види мовленнєвої діяльності:аудіювання;говоріння;читання;письмо.

Номер слайду 47

Досить широко використовую візуальні методи унаочнення: предмети, картинки, малюнки, імітація дій, спеціально створюю ситуаціїї, що демонструють взаємовідношення між об’єктами. Такі типи нетрадиційних уроків, як: урок - подорож урок - гра; урок – конкурсведуть до успіху у вивченні англійської мови.

Номер слайду 48

Засвоєння граматичного матеріалу широко практикую на середньому етапі Це вивчення правил граматичних структур, виконання різних вправ, широке застосування граматичних карток з різними завданнями.

Номер слайду 49

Методична діяльність Участь у семінарах, методоб’єднаннях, співпраці з практичним психологом дають можливість не лише познайомитись з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими. доповіді; семінари взаємовідвідування уроків; методоб’єднання.

Номер слайду 50

Я і мої колеги

Номер слайду 51

Я і мої учні

Номер слайду 52

Матеріальна база. Мій кабінет англійської мови

Номер слайду 53

Позаурочна діяльність Полягає в можливості кожної дитини проявити себе якнайкраще: продемонструвати свої творчі здібності, використовуючи при цьому набуті знання й навички з лексики, граматики, поділитися життєвим досвідом, розкрити в собі й своїх друзях нові таланти, позбутися багатьох комплексів, мати на все свій власний погляд і не боятися його відстояти, навчитися слухати думки інших і поважати їх.

Номер слайду 54

«День Перемоги»Новий рік. Екскурсія в ДіарамуІнсценізація казки“Колобок”Позаурочнадіяльність“ День казки”

Номер слайду 55

Класний керівник в сучасній школіїх батькамиокремими учнямиз колективом учнів класуце педагогічний працівник, який здійснює педагогічну діяльністьорганізацію і проведення позаурочної та культурно-масової роботисоціального захисту сприяє взаємодії учасників навчально-виховного процесу в створенні належних умов для виконання завдань навчання і виховання

Номер слайду 56

Години спілкування. Тестування Виховні години. Філософські діалоги. Анкетування Бесіди Диспути. Конкурси Проекти Екскурсії Форми виховної роботи

Номер слайду 57

Робота з обдарованими учнями. ПошуковіІсторико-краєзнавчітовариства. Науково-досліднітовариства. Предметніолімпіади,творчі конкурси. ПроектнітехнологіїПізнавальніекскурсії,навчальні конференції,виставки. Театральні вистави,годинипоєзії,концерти. Спортивнізмагання

Номер слайду 58

кожна дитина має право на вільний творчий пошук.кожна дитина талановита;самоорганізації,самовиховання та самоврядуваннятворчість – основа діяльностігуманізація й демократизаціяколективні форми роботиспівробітництво і партнерство;кожна дитина має право на помилку. ПРИНЦИПИ РОБОТИppt_xstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 59

ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ

Номер слайду 60

Виховна діяльність. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність.

Номер слайду 61

Виховні заходи. Свято талантів ” Новий рік 2014” ” День Вчителя»«День Соборності України“

Номер слайду 62

www.themegallery.com. САМООСВІТА

Номер слайду 63

Результати самоосвіти. Успішно пройшла. Intel«Навчання для майбутнього»Курс Microsoft із цифрових технологій. Курс “Digital Literacy”ІКТ

Номер слайду 64

www.themegallery.com. УСПІХИ І ДОСЯГНЕННЯ

Номер слайду 65

Номер слайду 66

Якість знань з англійської мови за І семестр 2013-2014 н.р.

Номер слайду 67

Кількість учнів, які приймали участь в конкурсі “Грінвіч” 11 учнів 25 учні 15 учнів 2011 р. 2012 р. 2013 р.

Номер слайду 68

Робота з обдарованими дітьмиЄвтушок Аліна– призер районних олімпіад (І місце 2012-2013н.р.), Язвенюк Вікторія – призер районних олімпіад (ІІІ місце, 2011-2012р.)Язвенюк Роксолана– призер районних олімпіад (2010 – 2011 р.р.)Язвенюк Вікторія –ІІІ місце в захисті науково-дослідницьких робіт

Номер слайду 69

Результативність роботи2013 – 2014 навчальний рік8,6%44,4%42,1%10-12 балів7-9 балів4-6 балів. BCD

Номер слайду 70

20092014 Грамоти та дипломи. Відзнаки

Номер слайду 71

Дякую!Thank you!ppt_x

pptx
Додано
25 січня 2019
Переглядів
12797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку