"Портфоліо" вчителя фізики

Про матеріал
Портфоліо вчителя - це спосіб фіксації, накопичення матеріалів, що демонструють рівень професіоналізму вчителя і вміння вирішувати завдання своєї професійної діяльності. Портфоліо вчителя показує рівень підготовленості педагога і рівень активності у навчальних та позанавчальних видах діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОСОХА ГАЛИНА ВАСИЛІВНА Розум, який розширив свої межі, ніколи вже не звузиться. А. Ейнштейн НИЖНЬОБИСТРІВСЬКА ГІМНАЗІЯ Загальний стаж : 8 років Педагогічний стаж: 7 років. Вчитель фізики Нижньобистрівської гімназії Горінчевської сільської ради

Номер слайду 2

* Освіта: вища. Назва закладу, рік закінчення: 2013 р. ДРОГОБИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені Ів.Франка. Інститут фізики, математики та економіки. Спеціальність: «ФІЗИКА. АСТРОНОМІЯ». Вчитель фізики. Кваліфікація: вчитель астрономії та інформатики  

Номер слайду 3

У сучасних умовах освіта не може залишатися осторонь від стрімких процесів науково-технічного прогресу, посилення інноваційних функцій в розвитку науки, техніки, виробництва, політики. Наше суспільство перебуває в постійному розвитку і через систему утворень висуває і реалізує всі нові вимоги до людини, а, отже, і до якості освіти: - до навчання, до постійної самоосвіти, освоєння нових видів діяльності, до інтелектуально -фізичного розвитку, тому що доступ до технологій можливий тільки інтелектуально розвиненим людям, до здатності мислити і діяти творчо. Багато з цих якостей можна розвинути, вводячи в школах іноваційні сучасні уроки, використовуючи комп'ютерні технології, бажання педагогів навчити бачити світ цілим, а не роздробленим на шматочки маленьких відомостей і уявлень, які легко забуваються і не знаходять застосування в реальному навколишньої дійсності.

Номер слайду 4

Наука не являється і ніколи не буде являтися закінченою книгою. Альберт Ейнштейн Проблемне питання: «Впровадження елементів сучасних інноваційних технологій на уроках фізики» АКТУАЛЬНІСТЬ: новий Державний стандарт освіти ґрунтується на розвитку у вивченні інновацій учнів в предметній, інформаційно- цифровій, підприємницькій та соціальній практиці. Тому актуальним стає формування цілісного погляду на навколишній світ і місце людини в ньому. ІДЕЯ: Впровадження іновацій в навчанні – один із шляхів вирішення даної проблеми так як воно є необхідним засобом, в сучасних умовах за допомогою якого можливо створити в учнів цілісну картину світу, особливо при вивченні фізики, адже саме ця наука поєднує всі природничі дисципліни. МЕТА: навчити , мотивувати, прагнути разом. Закріпити набуті знання в учнів , методом впровадження елементів сучасних інноваційних технологій на уроках фізики.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Наукові та практичні дослідження з теми Іноваційна значущість полягає в тому, що за допомогою інновацій в навчанні та творчих здібностях і природні задатки розвиваються ширше Практична значущість досвіду полягає у використанні вчителем різних способів організації навчальної діяльності. Педагог шукає ефективні методи та прийоми навчання, творчо використовує різні види роботи

Номер слайду 7

Звернення уваги на логіку подачі інформації Можливість постійного вдосконалення і доповнення матеріалу Економія до 30% часу на уроці Постійне бачення учнів в полі зору Використання мультимедійного продукту на уроках фізики для мене – це …

Номер слайду 8

Використання опорних схем та конспектів Самостійна та групова робота учнів за завданнями Розв'язування задач після наочного відтворення умови задачі. Демонстрація експерименту та відтворення фізичних процесів Ігрові моменти уроку (загадки, кросворди) Моменти уроку, на якому я вдало використовую мультимедіа

Номер слайду 9

Підвищення обсягу виконуваної роботи на уроці Збільшення пізнавальної мотивації учнів, полегшення оволодіння ними складного матеріалу Позитивні моменти використання додаткового матеріалу на уроках фізики Одночасне задіювання зорового і слухового каналів сприйняття інформації Можливість відтворення фізичних процесів

Номер слайду 10

1. Проводити уроки на високому естетичному та емоційному рівні 2. Залучати велику кількість дидактичного матеріалу 3. Змінювати форми навчання та види діяльності в межах одного уроку 4. Організовувати інтерактивні форми контролю знань, вмінь та навичок Презентації та відео уроки дають можливість 5. Реалізувати ігрові методи на уроках

Номер слайду 11

Компетентність у певній галузі – це поєднання відповідних знань, досвіду і здібностей, що дають змогу обґрунтовано судити про цю сферу й ефективно діяти в ній. Компетентність учня при вивченні фізики Компетенція – є інтегрованим результатом навчальної діяльності учнів. 

Номер слайду 12

Інноваційні форми роботи та технології, в навчанні які використовуються під час уроку фізики Технологія опрацювання дискусійних питань Метод прес, займи позицію, метод презентації проектів Технологія ситуативного моделювання Судове слухання, імітація гри, квест Технологія групового навчання з використанням програмованих завдань. Навчальна діяльність учнів у групах гнучкого зв'язку

Номер слайду 13

Програмна підтримка курсу ФІЗИКА Проектна діяльність Презентація уроків Інтернет- уроки Використання ІКТ Контроль і корекція знань учнів

Номер слайду 14

Підвищення кваліфікації 2020-2021 Процес поглиблення теоретичних знань, удосконалення вмінь і практичних навичок у межах професій та спеціальностей або розширення кваліфікаційного профілю працівників через набуття знань професій

Номер слайду 15

Самоосвітня діяльність На даному етапі пройшла реєстрацію на платформі «Уміти», Та продовжую роботу на платформі «На урок» «Всеосвіта», «Супер урок» Самоосвіта є умовою особистого розвитку, самоствердження та самореалізації та є складовою навчання людини протягом всього життя

Номер слайду 16

* *

Номер слайду 17

Панорама лабораторних робіт * * Лабораторними роботами розуміють таку організацію навчального фізичного експерименту, при якій кожен учень працює з приладами чи установками. Лабораторні роботи мають також важливе виховне значення, оскільки вони дисциплінують учнів, привчають їх до самостійної роботи, прищеплюють навички лабораторної культури

Номер слайду 18

Панорама навчальних проектів * *

Номер слайду 19

* * Мудрий не той, хто знає багато, а той, хто знає потрібне. Пауло Коельо

Номер слайду 20

* * Вчити себе самого – благородна справа, але ще більш благородна – вчити інших; до речі, останнє куди легше. Марк Твен

Номер слайду 21

* *

Номер слайду 22

* * Велич людини в її здатності мислити. Блез Паскаль

Номер слайду 23

* * Якщо ви володієте знаннями, дайте іншим запалити від них свої світильники. Т. Фуллер

Номер слайду 24

* *

Номер слайду 25

Дякую за увагу ! * Найважливішим явищем у школі, найбільш повчальним предметом, найбільш живим прикладом для учня є сам учитель. Він — уособлений метод навчання, саме втілення принципу виховання. А. Дистервег

ppt
Пов’язані теми
Фізика, Інші матеріали
Додано
12 січня 2022
Переглядів
3028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку