Портфоліо вчителя географії Красноріченського ліцею Лях Світлани Олександрівни

Про матеріал
На ваш розсуд представляю досвід роботи вчителя географії. Моє життєве кредо «Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом». Ліна Костенко. Проблема над якою працюю:» Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках географії шляхом впровадження інноваційних технологій». Впроваджую в роботу такі інноваційні технології: - проектне навчання; - розвиток критичного мислення; - інформаційно-комп’ютерні технології; - ігрові технології навчання. Бажаю всім успіхів в роботі!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОРТФОЛІО вчителя географії Красноріченського ліцею. Лях Світлани Олександрівниrrrrr

Номер слайду 2

Дата народження: 23 08. 1971р. Місце роботи: Красноріченський ліцей Красноріченської селищної ради Луганської областіСтаж роботи за фахом: 30 років. Освіта: повна вища, закінчила Луганський педагогічний інститут імені Т. Г. Шевченка Східноукраїнського університету. Посада: вчитель географіїЗагальний педагогічний стаж: 30 років. Остання атестація: березень 2021 р. Відомості про себе. Світовий океан по праву можна вважати не лише «колискою життя», але й колискою сучасної цивілізації. Чимало давніх держав виникли на морських берегах. Ще до епохи Великих географічних відкриттів людство стало освоювати простори Світового океану, а з настанням епохи вітрильників океан став «головним водним шляхом людства». До сьогодні переважну частину вантажів транспортують водою. Воду Світового океану нерідко називають «рідкою рудою», адже в ній розчинена величезна кількість різноманітних металів. Із шельфовою зоною океану пов’язано народження багатьох осадових корисних копалин, зокрема й нафти та газу. Основна частина сучасного населення планети проживає близько (не більш ніж 200 км) від морських узбереж. І все-таки, незважаючи на тривале освоєння водних просторів глибин, Світовий океан не квапиться відкривати свої таємниці. Видатний швейцарський океанолог Жак Пікар, який присвятив життя вивченню океану, написав такі рядки: «...океан — це безодня проблем, таємниць, незрозумілих речей, безглуздих питань і захопливих загадок». Загадковими та маловивченими є живі організми океану. Багатими, але важкодоступними залишаються мінеральні запаси океану, а енергетичний запас Світового океану просто безмежний. Про те, як використовує людина багатства Океану та якими є наслідки господарської діяльності людей, ви дізнаєтеся сьогодні на уроці. Світовий океан по праву можна вважати не лише «колискою життя», але й колискою сучасної цивілізації. Чимало давніх держав виникли на морських берегах. Ще до епохи Великих географічних відкриттів людство стало освоювати простори Світового океану, а з настанням епохи вітрильників океан став «головним водним шляхом людства». До сьогодні переважну частину вантажів транспортують водою. Воду Світового океану нерідко називають «рідкою рудою», адже в ній розчинена величезна кількість різноманітних металів. Із шельфовою зоною океану пов’язано народження багатьох осадових корисних копалин, зокрема й нафти та газу. Основна частина сучасного населення планети проживає близько (не більш ніж 200 км) від морських узбереж. І все-таки, незважаючи на тривале освоєння водних просторів глибин, Світовий океан не квапиться відкривати свої таємниці. Видатний швейцарський океанолог Жак Пікар, який присвятив життя вивченню океану, написав такі рядки: «...океан — це безодня проблем, таємниць, незрозумілих речей, безглуздих питань і захопливих загадок». Загадковими та маловивченими є живі організми океану. Багатими, але важкодоступними залишаються мінеральні запаси океану, а енергетичний запас Світового океану просто безмежний. Про те, як використовує людина багатства Океану та якими є наслідки господарської діяльності людей, ви дізнаєтеся сьогодні на уроці.

Номер слайду 3

Фото диплому (зворотня сторона)В 1994 році закінчила Луганський педагогічний інститут імені Т. Г. Шевченка Східноукраїнського університету

Номер слайду 4

Honest. Strategic. Квітень2019 рік Свідоцтво. СЛ №179578 від 10.04.2019 р. Підвищення кваліфікації Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Фото свідоцтва про підвищення кваліфікаціїВиконалавипускну роботу на тему:«Ігрові технології навчання на уроках географії»

Номер слайду 5

·«Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом» Ліна Костенко. Життєве кредо

Номер слайду 6

·Тільки той стане справжнім учителем, хто ніколи не забуває, що сам був дитиною... Педагогічне кредо

Номер слайду 7

Мої педагогічні принципи: Цінність знань - у їхньому практичному застосуванніДобрий гумор – помічник вчителя. Щоб вчити дітей – постійно вчися сам. В кожній дитині є щось хороше – знайди його

Номер слайду 8

Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Створювати позитивний мікроклімат в дитячому колективіФормувати свідому особистість та громадянина своєї країни. Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати

Номер слайду 9

Реалізувати поставлені цілі та завдання шкільної географії має професійно підготовлений учитель. Суспільство підвищує вимоги до сучасного вчителя географії: Насамперед, він повинен добре знати географію та суміжні з нею науки. Вчитель має бути глибоко обізнаним з навколишнім світом і пов'язувати навчання предмету з сучасністю. Для цього він має використовувати всі можливі засоби інформації. Учитель географії повинен досконало володіти методикою свого предмета. Учитель повинен постійно використовувати інноваційні, інтерактивні форми і методи навчання, різні освітні технології та техніки. Вимоги до сучасного вчителя географії:

Номер слайду 10

Учитель географії має оперувати інструментами і приладами для проведення географічних спостережень, досліджень, складати колекції, вміти виготовляти прилади і наочні посібники, добре креслити та малювати. Кожний курс географії передбачає проведення різноманітних екскурсій та подорожей, що дає можливість учням ознайомитися з різними природними об’єктами, промисловими та сільськогосподарськими підприємствами. Учитель географії повинен добре володіти інформаційно-комунікаційними технологіями та засобами. Сьогодні це не лише особистісна потреба, а об'єктивна вимога часу. Учителя географії не можна уявити без проведення краєзнавчої роботи. Це важлива складова його науково-дослідної роботи.

Номер слайду 11

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках географії шляхом впровадження інноваційних технологій. Проблема, над якою працюю:

Номер слайду 12

Джерела формування проблеми. Байдужість учнів до навчання. Дія та відповідь тільки за підказкою. Страх школярів перед складністю предмета. Низька мотивація в необхідності вивчення географії

Номер слайду 13

Зниження пізнавального інтересу учнів призводить до:відсутності у дітей цілісного погляду на світ;затримується розвиток самосвідомості і самоконтролю;формується звичка до бездумної, безглуздою діяльності; звичка списувати;відповідати за підказкою, користуватися шпаргалкою..

Номер слайду 14

Інтерактивні технологіїТехнологія проектного навчанняІнформаційно-комп’ютерні технологіїТехнологія розвитку критичного мисленняІгрові технології навчанняІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Номер слайду 15

Інтерактивні технології Інтерактивна модель («інтерактив» прийшло до нас з англійської від слова «interact», де «inter»- взаємний,  «act» -діяти) – це модель, яка передбачає організацію комфотних та ефективних умов навчання та виховання, за якої всі учні активно взаємодіють між собою і вчителем, використовуючи моделювання життєвих і професійних ситуацій, ролеві ігри та методи, що дають змогу створити ситуації пошуку та успіху, співпереживання, суперечностей, ризику, сумніву, переконання,задоволення, аналізу та самооцінки своїх дій, спільне розв’язання проблем.

Номер слайду 16

Суть інтерактивного навчання полягає у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання у співпраці), де і учень, і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб'єктами навчання, розуміють, що вони роблять, рефлексують з приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Воно ефективно сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу. Інтерактивна взаємодія виключає як домінування одного учасника навчального процесу над іншими, так і однієї думки над іншою.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

КЛАСИФІКАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ:- Робота в парах;- Ротаційні трійки;- Робота в малих групах («Діалог», «Синтез думок», «Пошук інформації», «Коло ідей», «Спільний проект»);- чотири всі разом;-АкваріумtІнтерактивні технології кооперативного навчання:-Обговорення проблеми в загальному колі;- Мікрофон;- Мозаїка («Ажурна пилка»);- Незакінчені речення;- Мозковий штурм;- Навчаючи - учусь;- Вирішення проблеми.Інтерактивні технології колективно - групового навчання: - Гра як інтерактив- ний метод навчання;- симуляції;- спрощене судовеслухання;- розігрування ситуацій за ролямиІнтерактивні технології ситуативного моделювання: - метод «Прес»;- «Займи позицію";- «Зміни позицію";- Неперервна шкала думок;- Дискусія;- Дебати.Інтерактивні технології опрацювання дискусійних питань:

Номер слайду 19

{BDBED569-4797-4 DF1-A0 F4-6 AAB3 CD982 D8}На етапі актуалізації знань. На етапі мотивації навчальної діяльностіНа етапі вивчення нового матеріалу. На етапі закріплення знань«Інтелектуальна розминка»«Мені це цікаво»«Плануємо діяльність»Географічний словник«Мозковий штурм»« У пресі повідомляється»Лекція-діалог«Лови помилку»«Так-ні»« Дивуй»Конференція. Географічний крос«Вірю- не вірю»«Хочу знати»«Займи позицію»«Слабка ланка»«Географічний бій» «Несподіване поряд»Практикуми«М’яч зі словами»«Географічна естафета»«Хто швидше» Ділові ігри «Мікрофон»Інтерактивні методи, які я застосовую на різних етапах уроку географії:

Номер слайду 20

Технологія проектного навчання1234 Проблема. Проектування (планування)Пошук інформаціїПродукт5 Презентація Проект – це п'ять «П»

Номер слайду 21

Мета застосування методу проектів:підвищення мотивації навчаннярозвиток критичного мисленнязастосування знань на практиціорієнтування в інформаційному просторірозвиток умінь працювати в різноманітних групах, виконувати соціальні роліr

Номер слайду 22

添加标题添加标题添加标题Метод проектів дозволяє:проявити себе, спробувати свої сили, використати свої знання。 направляти знання і вміння на вирішення проблеми, коли результат носить практичний характерпринести користь,показати досягнутий результатrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Номер слайду 23

Інформаційно-комп’ютерні технологіїІнформаційно-комунікаційні технології навчання (ІКТ) - це сукупність методів і технічних засобів реалізації інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і засобів забезпечення ефективного процесу навчання.

Номер слайду 24

rrr

Номер слайду 25

Форми застосування інформаційно – комунікаційних технологій. Проектна діяльність. Тестування. ВіртуальніекскурсіїПрезентаціїПрактичніроботи. Дослідженняrrr

Номер слайду 26

Технологія розвитку критичного мислення1аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел2бачити проблеми, ставити запитання3 висувати гіпотези та оцінювати альтернативи; 4робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його. Критичне мислення – це комплекс мисленнєвих операцій, що характеризується здатністю людини:

Номер слайду 27

Що дають учневі навички критичного мислення?Учень формує власну думку Аргументовано доводить свою думку. Здійснює обдуманий вибір між різними думками. Цінує спільну роботу, в якій виникає загальне рішення Виявляє інтерес до творчої діяльності12354rrrrrr

Номер слайду 28

Структура уроку з використанням технології критичного мислення:а. Розминка. Мотивація. Актуалізація. Осмислення. Рефлексіяppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xrrr

Номер слайду 29

Використання методичних стратегій на різних етапах уроку: Актуалізація. Побудова знань. Рефлексіямозкова атака;читання з передбаченням (припущення на основі запропонованих слів);гронування (асоціативний кущ);кубування;порушення послідовності.«читання з маркуванням тексту»;«читання в парах»;«спрямоване читання»;«подвійний щоденник»;«драматичні ролі»;«взаємне навчання»;«Кола Вена».«Павутинка дискусії»; «Твір-пʼятихвилинка»;сенкан;есе;мікрофон.

Номер слайду 30

Ігрові технологіїЗАГОЛОВОК СЛАЙДАІгрові технології навчання – це особливий метод навчання, який передбачає засвоєння навчального матеріалу та змісту освіти, формує взаємодію педагога і здобувача освіти за допомогою гри, а також допомагає знайти та отримати бажану ціль, тобто досягти певного результату.

Номер слайду 31

Характеристика ігрових технологій. За формою діяльності учнів ігри поділяються на:індивідуальні;парні;групові;загальнокласні. За формою діяльності учнів ігри поділяються на: індивідуальні; парні;групові;загальнокласні. За характером педагогічного процесу виділяють такі групи ігрових технологій:навчальні, тренувальні, контролюючі та узагальнюючі;пізнавальні,виховні та розвиваючі;репродуктивні,продуктивні, творчі.

Номер слайду 32

розширення географічного кругозоруформування й розвиток пізнавальних інтересів до географіїспонукання до навчальної діяльностіпрагнення за допомогою ігрових ситуацій досягти успіхів у поглибленні географічних знань. Головною метою технологій географічних (дидактичних) ігор є:ppt_xrrrrr

Номер слайду 33

1. Ігрова задумка4. Пізнавальний зміст гри5. Обладнання гри6. Результат гри2. Правила гри3. Ігрові діїЕтапи гри

Номер слайду 34

3421 Урок - дискусія. Урок - пригода. Урок - дослідження. Урок - конференція7865 Урок - подорож. Урок - експедиція. Урок - пошук. Урок - практикум. Види нестандартних уроків, які я застосовую у своїй практиці:

Номер слайду 35

Фото Фото Фото Фото Фото. На уроках географії

Номер слайду 36

Фото Фото Фото Фото. Екскурсії

Номер слайду 37

Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Мої досягнення у освітніх проектах «Всеосвіта», «Всім. Освіта”

Номер слайду 38

Фото грамот, подяк Фото грамот, подяк Фото грамот, подяк Фото грамот, подяк Фото грамот, подяк Фото грамот, подяк Фото грамот, подяк Мої досягнення

Номер слайду 39

Свідоцтва та сертифікати про участь у вебінарах. Сертифікат Сертифікат Сертифікат Сертифікат Сертифікат Сертифікат rrrrr

Номер слайду 40

Дякуюза увагу!

pptx
Додано
28 січня
Переглядів
322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку