Дата народження: 23 08. 1971р. Місце роботи: Красноріченський ліцей Красноріченської селищної ради Луганської областіСтаж роботи за фахом: 30 років. Освіта: повна вища, закінчила Луганський педагогічний інститут імені Т. Г. Шевченка Східноукраїнського університету. Посада: вчитель географіїЗагальний педагогічний стаж: 30 років. Остання атестація: березень 2021 р. Відомості про себе. Світовий океан по праву можна вважати не лише «колискою життя», але й колискою сучасної цивілізації. Чимало давніх держав виникли на морських берегах. Ще до епохи Великих географічних відкриттів людство стало освоювати простори Світового океану, а з настанням епохи вітрильників океан став «головним водним шляхом людства». До сьогодні переважну частину вантажів транспортують водою. Воду Світового океану нерідко називають «рідкою рудою», адже в ній розчинена величезна кількість різноманітних металів. Із шельфовою зоною океану пов’язано народження багатьох осадових корисних копалин, зокрема й нафти та газу. Основна частина сучасного населення планети проживає близько (не більш ніж 200 км) від морських узбереж. І все-таки, незважаючи на тривале освоєння водних просторів глибин, Світовий океан не квапиться відкривати свої таємниці. Видатний швейцарський океанолог Жак Пікар, який присвятив життя вивченню океану, написав такі рядки: «...океан — це безодня проблем, таємниць, незрозумілих речей, безглуздих питань і захопливих загадок». Загадковими та маловивченими є живі організми океану. Багатими, але важкодоступними залишаються мінеральні запаси океану, а енергетичний запас Світового океану просто безмежний. Про те, як використовує людина багатства Океану та якими є наслідки господарської діяльності людей, ви дізнаєтеся сьогодні на уроці. Світовий океан по праву можна вважати не лише «колискою життя», але й колискою сучасної цивілізації. Чимало давніх держав виникли на морських берегах. Ще до епохи Великих географічних відкриттів людство стало освоювати простори Світового океану, а з настанням епохи вітрильників океан став «головним водним шляхом людства». До сьогодні переважну частину вантажів транспортують водою. Воду Світового океану нерідко називають «рідкою рудою», адже в ній розчинена величезна кількість різноманітних металів. Із шельфовою зоною океану пов’язано народження багатьох осадових корисних копалин, зокрема й нафти та газу. Основна частина сучасного населення планети проживає близько (не більш ніж 200 км) від морських узбереж. І все-таки, незважаючи на тривале освоєння водних просторів глибин, Світовий океан не квапиться відкривати свої таємниці. Видатний швейцарський океанолог Жак Пікар, який присвятив життя вивченню океану, написав такі рядки: «...океан — це безодня проблем, таємниць, незрозумілих речей, безглуздих питань і захопливих загадок». Загадковими та маловивченими є живі організми океану. Багатими, але важкодоступними залишаються мінеральні запаси океану, а енергетичний запас Світового океану просто безмежний. Про те, як використовує людина багатства Океану та якими є наслідки господарської діяльності людей, ви дізнаєтеся сьогодні на уроці.
Honest. Strategic. Квітень2019 рік Свідоцтво. СЛ №179578 від 10.04.2019 р. Підвищення кваліфікації Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Фото свідоцтва про підвищення кваліфікаціїВиконалавипускну роботу на тему:«Ігрові технології навчання на уроках географії»
Реалізувати поставлені цілі та завдання шкільної географії має професійно підготовлений учитель. Суспільство підвищує вимоги до сучасного вчителя географії: Насамперед, він повинен добре знати географію та суміжні з нею науки. Вчитель має бути глибоко обізнаним з навколишнім світом і пов'язувати навчання предмету з сучасністю. Для цього він має використовувати всі можливі засоби інформації. Учитель географії повинен досконало володіти методикою свого предмета. Учитель повинен постійно використовувати інноваційні, інтерактивні форми і методи навчання, різні освітні технології та техніки. Вимоги до сучасного вчителя географії:
Учитель географії має оперувати інструментами і приладами для проведення географічних спостережень, досліджень, складати колекції, вміти виготовляти прилади і наочні посібники, добре креслити та малювати. Кожний курс географії передбачає проведення різноманітних екскурсій та подорожей, що дає можливість учням ознайомитися з різними природними об’єктами, промисловими та сільськогосподарськими підприємствами. Учитель географії повинен добре володіти інформаційно-комунікаційними технологіями та засобами. Сьогодні це не лише особистісна потреба, а об'єктивна вимога часу. Учителя географії не можна уявити без проведення краєзнавчої роботи. Це важлива складова його науково-дослідної роботи.
Інтерактивні технології Інтерактивна модель («інтерактив» прийшло до нас з англійської від слова «interact», де «inter»- взаємний, «act» -діяти) – це модель, яка передбачає організацію комфотних та ефективних умов навчання та виховання, за якої всі учні активно взаємодіють між собою і вчителем, використовуючи моделювання життєвих і професійних ситуацій, ролеві ігри та методи, що дають змогу створити ситуації пошуку та успіху, співпереживання, суперечностей, ризику, сумніву, переконання,задоволення, аналізу та самооцінки своїх дій, спільне розв’язання проблем.
Суть інтерактивного навчання полягає у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання у співпраці), де і учень, і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб'єктами навчання, розуміють, що вони роблять, рефлексують з приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Воно ефективно сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу. Інтерактивна взаємодія виключає як домінування одного учасника навчального процесу над іншими, так і однієї думки над іншою.
КЛАСИФІКАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ:- Робота в парах;- Ротаційні трійки;- Робота в малих групах («Діалог», «Синтез думок», «Пошук інформації», «Коло ідей», «Спільний проект»);- чотири всі разом;-АкваріумtІнтерактивні технології кооперативного навчання:-Обговорення проблеми в загальному колі;- Мікрофон;- Мозаїка («Ажурна пилка»);- Незакінчені речення;- Мозковий штурм;- Навчаючи - учусь;- Вирішення проблеми.Інтерактивні технології колективно - групового навчання: - Гра як інтерактив- ний метод навчання;- симуляції;- спрощене судовеслухання;- розігрування ситуацій за ролямиІнтерактивні технології ситуативного моделювання: - метод «Прес»;- «Займи позицію";- «Зміни позицію";- Неперервна шкала думок;- Дискусія;- Дебати.Інтерактивні технології опрацювання дискусійних питань:
{BDBED569-4797-4 DF1-A0 F4-6 AAB3 CD982 D8}На етапі актуалізації знань. На етапі мотивації навчальної діяльностіНа етапі вивчення нового матеріалу. На етапі закріплення знань«Інтелектуальна розминка»«Мені це цікаво»«Плануємо діяльність»Географічний словник«Мозковий штурм»« У пресі повідомляється»Лекція-діалог«Лови помилку»«Так-ні»« Дивуй»Конференція. Географічний крос«Вірю- не вірю»«Хочу знати»«Займи позицію»«Слабка ланка»«Географічний бій» «Несподіване поряд»Практикуми«М’яч зі словами»«Географічна естафета»«Хто швидше» Ділові ігри «Мікрофон»Інтерактивні методи, які я застосовую на різних етапах уроку географії:
添加标题添加标题添加标题Метод проектів дозволяє:проявити себе, спробувати свої сили, використати свої знання。 направляти знання і вміння на вирішення проблеми, коли результат носить практичний характерпринести користь,показати досягнутий результатrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Технологія розвитку критичного мислення1аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел2бачити проблеми, ставити запитання3 висувати гіпотези та оцінювати альтернативи; 4робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його. Критичне мислення – це комплекс мисленнєвих операцій, що характеризується здатністю людини:
Використання методичних стратегій на різних етапах уроку: Актуалізація. Побудова знань. Рефлексіямозкова атака;читання з передбаченням (припущення на основі запропонованих слів);гронування (асоціативний кущ);кубування;порушення послідовності.«читання з маркуванням тексту»;«читання в парах»;«спрямоване читання»;«подвійний щоденник»;«драматичні ролі»;«взаємне навчання»;«Кола Вена».«Павутинка дискусії»; «Твір-пʼятихвилинка»;сенкан;есе;мікрофон.
Ігрові технологіїЗАГОЛОВОК СЛАЙДАІгрові технології навчання – це особливий метод навчання, який передбачає засвоєння навчального матеріалу та змісту освіти, формує взаємодію педагога і здобувача освіти за допомогою гри, а також допомагає знайти та отримати бажану ціль, тобто досягти певного результату.
Характеристика ігрових технологій. За формою діяльності учнів ігри поділяються на:індивідуальні;парні;групові;загальнокласні. За формою діяльності учнів ігри поділяються на: індивідуальні; парні;групові;загальнокласні. За характером педагогічного процесу виділяють такі групи ігрових технологій:навчальні, тренувальні, контролюючі та узагальнюючі;пізнавальні,виховні та розвиваючі;репродуктивні,продуктивні, творчі.
розширення географічного кругозоруформування й розвиток пізнавальних інтересів до географіїспонукання до навчальної діяльностіпрагнення за допомогою ігрових ситуацій досягти успіхів у поглибленні географічних знань. Головною метою технологій географічних (дидактичних) ігор є:ppt_xrrrrr
Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Сертифікат за публікацію на сайтах, створення тестів Мої досягнення у освітніх проектах «Всеосвіта», «Всім. Освіта”