Портфоліо вчителя математики

Про матеріал

Дане портфоліо створене для вчителів матемитики які атестуються на 2 категорію.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо вчителя математики Теофіпільської гімназіїГалайко. Христини Ігорівни

Номер слайду 2

Дата народження23 квітня 1994. Освіта. Повна вища,Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка(2011 –2016 рр.)Посада. Вчитель математики. Кваліфікаційна категоріяспеціаліст Спеціальність. Вчитель математики і інформатики. Загальний педагогічний стаж: 6 років. Відомості про себе

Номер слайду 3

Фото диплому (зворотня сторона)

Номер слайду 4

Життєве кредо. Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу!

Номер слайду 5

Педагогічне кредо Для того, щоб навчати інших, треба вчитися самому; щоб виховувати інших, треба починати з себе; щоб розвивати інших, самому потрібно постійно розвиватись.

Номер слайду 6

Правила педагогічної майстерності

Номер слайду 7

Підвищення кваліфікаціїФото свідоцтва про підвищення кваліфікації2022 рік

Номер слайду 8

Підвищення кваліфікаціїОнлайн курс «Математика: Арифметика, рівняння та нерівності»Навчальний модуль: Дистанційне та змішане навчання дітей з особливими освітніми потребами

Номер слайду 9

Свідоцтва та сертифікати про участь у вебінарах

Номер слайду 10

Свідоцтва та сертифікати про участь у вебінарах. Сертифікат Сертифікат

Номер слайду 11

Свідоцтва та сертифікати про участь у вебінарах

Номер слайду 12

Проблема, над якою працюю: Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики шляхом впровадження інноваційних технологій

Номер слайду 13

Шляхи реалізації педагогічної проблеми. Вивчення науково-методичної літератури. Ознайомлення з перспективним досвідом Апробація нових форм і видів роботи на уроках. Моніторинг результативності впровадження інноваційних методівІндивідуальна робота з учнями. Позакласна робота. Участь у конференціях

Номер слайду 14

Найбільш ефективними засобами, які сприяють формуванню пізнавальної діяльності є сучасні педагогічні інноваційні технології. Сприятливим середовищем для реалізації цього завдання є навчально-виховний процес, серед інших – уроки математики.

Номер слайду 15

Очікуванні результати: Вчитель: Дати учневі не лише набір навичок і знань з предмета, а сформувати особистість, готову до творчої діяльностіНамагатися створювати мотивацію для пошуку математичних знань, бо вони розвивають в учня цікавість і тільки тоді дитина буде займатись самоосвітою. Творчий, відчуває свою успішність, потрібність, інтелектуальну спроможність, формується як особистість. Учень:

Номер слайду 16

Інновації (італ. innovatione — новина, нововведення) - нові форми організації праці та управління, нові види технологій. Інноваційні педагогічні технології як процес - це «цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів» (І. Дичківська).

Номер слайду 17

Номер слайду 18

ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯВисокий рівень засвоєння знань. Можливість проконтролювати рівень засвоєння знань учнів. Учитель має змогу розкритись як організатор, консультант. Партнерство між учителем і учнями та в учнівському колективіУчень і вчитель рівноправні суб’єкти навчання Розширюються пізнавальні можливості учнястворити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність

Номер слайду 19

“Мікрофон”,“Дискусія”, “Експрес-опитування” Актуалізація опорних знань:-урок-гра;-урок-подорож;-урок-тренінг;-вікторини;-кросворди, ребуси;- “Пошук інформації” (робота в групах”На уроці я: дізнався…, зрозумів…, навчився…, я змінив своє ставлення до…, на наступному уроці я хочу…”Знайди помилку”,“Здивуй”, “Створи ланцюг”, “Мозковий штурм”Рефлексія: Формування і закріплення нових знань та вмінь: Мотивація:Інтерактивні технології на різних етапах уроку

Номер слайду 20

Ігрові технології навчання. Третій зайвий Впіймай помилку і склади слово Впізнай мене Дешифрування. Розшифруй слово. Дидактичні картки. Морський бій. Знайди пару «Так чи ні?» Навчання здійснюється у процесі включення учня в навчальну гру (ігрове моделювання явищ, "проживання" ситуації).

Номер слайду 21

Технологія проектного навчання. Створює умови, за яких учень може самостійно здобувати знання, причому замість дій за зразком в основному виступають пошукові й дослідницькі дії. Акцент робиться на творчий розвиток особистості. Учень повинен не тільки засвоїти знання й уміння, а й навчитися шукати й знаходити об'єкти їх практичного застосування.

Номер слайду 22

Технологія розвитку критичного мислення. Що ж таке критичне мислення? Це процес аналізу, синтезування й обґрунтовування оцінки достовірності інформації; властивість сприймати ситуацію глобально, знаходити причини і альтернативи; здатність генерувати чи змінювати свою позицію на основі фактів й аргументів, коректно застосовувати отримані результати і приймати зважені рішення. Методи та прийоми розвитку критичного мислення: Кошик ідей. Асоціативний кущ. Кубик Блума

Номер слайду 23

Позитивні результати використання інноваційних технологій

Номер слайду 24

Досягнення учнів

Номер слайду 25

Досягнення учнів2022 рік2018рікІваник Юлія II місце в II етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з ІТ Колодій Соломія II місце Коваль Ангеліна III місце в II етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

Номер слайду 26

Уроки математики Фото Фото

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Позакласна робота

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Кабінет математики

Номер слайду 33

Коли внести в урок «цікавинку», тобто активізувати учнів до навчання, пробудити інтерес – то і результат буде якіснішим.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Прокопович Тетяна Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
12 березня 2023
Переглядів
5467
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку