Дане портфоліо створене для вчителів матемитики які атестуються на 2 категорію.
Дата народження23 квітня 1994. Освіта. Повна вища,Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка(2011 –2016 рр.)Посада. Вчитель математики. Кваліфікаційна категоріяспеціаліст Спеціальність. Вчитель математики і інформатики. Загальний педагогічний стаж: 6 років. Відомості про себе
Шляхи реалізації педагогічної проблеми. Вивчення науково-методичної літератури. Ознайомлення з перспективним досвідом Апробація нових форм і видів роботи на уроках. Моніторинг результативності впровадження інноваційних методівІндивідуальна робота з учнями. Позакласна робота. Участь у конференціях
Очікуванні результати: Вчитель: Дати учневі не лише набір навичок і знань з предмета, а сформувати особистість, готову до творчої діяльностіНамагатися створювати мотивацію для пошуку математичних знань, бо вони розвивають в учня цікавість і тільки тоді дитина буде займатись самоосвітою. Творчий, відчуває свою успішність, потрібність, інтелектуальну спроможність, формується як особистість. Учень:
Інновації (італ. innovatione — новина, нововведення) - нові форми організації праці та управління, нові види технологій. Інноваційні педагогічні технології як процес - це «цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів» (І. Дичківська).
ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯВисокий рівень засвоєння знань. Можливість проконтролювати рівень засвоєння знань учнів. Учитель має змогу розкритись як організатор, консультант. Партнерство між учителем і учнями та в учнівському колективіУчень і вчитель рівноправні суб’єкти навчання Розширюються пізнавальні можливості учнястворити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність
“Мікрофон”,“Дискусія”, “Експрес-опитування” Актуалізація опорних знань:-урок-гра;-урок-подорож;-урок-тренінг;-вікторини;-кросворди, ребуси;- “Пошук інформації” (робота в групах”На уроці я: дізнався…, зрозумів…, навчився…, я змінив своє ставлення до…, на наступному уроці я хочу…”Знайди помилку”,“Здивуй”, “Створи ланцюг”, “Мозковий штурм”Рефлексія: Формування і закріплення нових знань та вмінь: Мотивація:Інтерактивні технології на різних етапах уроку
Ігрові технології навчання. Третій зайвий Впіймай помилку і склади слово Впізнай мене Дешифрування. Розшифруй слово. Дидактичні картки. Морський бій. Знайди пару «Так чи ні?» Навчання здійснюється у процесі включення учня в навчальну гру (ігрове моделювання явищ, "проживання" ситуації).
Технологія проектного навчання. Створює умови, за яких учень може самостійно здобувати знання, причому замість дій за зразком в основному виступають пошукові й дослідницькі дії. Акцент робиться на творчий розвиток особистості. Учень повинен не тільки засвоїти знання й уміння, а й навчитися шукати й знаходити об'єкти їх практичного застосування.
Технологія розвитку критичного мислення. Що ж таке критичне мислення? Це процес аналізу, синтезування й обґрунтовування оцінки достовірності інформації; властивість сприймати ситуацію глобально, знаходити причини і альтернативи; здатність генерувати чи змінювати свою позицію на основі фактів й аргументів, коректно застосовувати отримані результати і приймати зважені рішення. Методи та прийоми розвитку критичного мислення: Кошик ідей. Асоціативний кущ. Кубик Блума