Портфоліо створювалося до атестації, а потім успішно використовувалось і під час проходження сертифікації. Зазначені заходи проходили у процесі дистанційного навчання, тому це було враховано і під час створення портфоліо.
Принципи моєї роботи:розвивати, навчати та виховувати одночасно;бачити в учневі унікальну особистість;розвивати здібності учнів;навчати так, щоб учні усвідомлювали необхідність знань для життя;створювати позитивний мікроклімат в учнівському колективі;формувати активну, свідому особистість та громадянина своєї країни.
МЕТОДИ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУЮ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ: Інтерактивні - активна взаємодія всіх учнів, в ході якої кожний школяр осмислює свою діяльність, відчуває свою успішність. Проблемні- учень усвідомлює проблему і знаходить шляхи її розв'язання. Пошукові - розв'язання пізнавальних завдань. Продуктивні - вивчений матеріал застосовується на практиці.
Застосування інтерактивних технологій у навчанні дає змогу учням: грунтовно аналізувати навчальну інформацію;творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;моделювати і розв'язувати пізнавальні та життєві ситуації;навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого;вчитися працювати у групі, уникати конфліктів, знаходити спільне рішення.
Інклюзивна освітаІнклюзія, інклюзивна освіта, інклюзивний освітній заклад. Основні принципи інклюзивної освіти. Складові інклюзивного підходу. Адаптація та модифікація подачі матеріалуІндивідуальна програма розвитку. Співпраця учителя та асистента учителя. Контроль й оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класіФорми і методи роботи з батьками