Загальноосвітня школаІ - ІІІ ступенів № 11 Лойко Лариси Євгеніївни вчителя трудового навчання(технологій) 2018 -2019 н. р. м. Бердичів П О Р Т Ф О Л І О
Номер слайду 2
Портфоліо вчителя – це…П – педагогічні інноваціїО – освітні маршрути. Р – робота над собою. Т – технології навчання. Ф – фіксування результатів. О – оцінка власних досягнень. Л – любов до професії І – імпульс до активностіО – об`єктивний погляд на себе
Номер слайду 3
Лойко Лариса Євгеніївна Освіта: вища Закінчила Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Спеціальність: вчитель трудового та професійного навчання Стаж педагогічної роботи: 25 років Кваліфікація: спеціаліст вищої категоріїМоя візитна картка
Номер слайду 4
Підвищення кваліфікації при Житомирському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ІЗ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ОБСЛУГОВУЮЧА ПРАЦЯ З 9 ВЕРЕСНЯ ПО 28 ВЕРЕСНЯ 2002 РОКУ. ПОСВІДЧЕННЯ № 2764 ВІД 28.09.2002 КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ З 24 БЕРЕЗНЯ ПО 26 ВЕРЕСНЯ 2008 РОКУ. ПОСВІДЧЕННЯ № 1027 ВІД 26.09.2008 КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ З 14 ТРАВНЯ ПО 8 ЧЕРВНЯ 2012 РОКУ. ПОСВІДЧЕННЯ № 1244 ВІД 8.06.2012 КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ з 10.01 по 03.03.2017 ПОСВІДЧЕННЯ № 1720264 від 03.03.2017
Номер слайду 5
«Щоб досягти великого, потрібно почати з малого…» Основне завдання вчителя трудового навчання – готувати учнів до життя, до активної і творчої трудової діяльності, формувати трудові вміння і навики, виховувати естетичний смак, культуру праці, повагу до людей праці. У процесі трудового навчання стараюсь організувати роботу так, щоб учні могли оволодіти загально – трудовими знаннями та вміннями, навчилися розв'язувати технологічні задачі, конструювати і моделювати різні вироби, виготовляти суспільно – корисні вироби, засвоїти мінімум знань про місце та роль виробництва у житті суспільства.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Тема, над якою працюю. Використання інноваційних технологій на уроках трудового навчання
Номер слайду 9
Сприяєполіпшенню засвоєння навчального матеріалу, зменшенню часу розв’язання стандартних завдань, сформованості практичної спрямованості знань учнів, поліпшенню поведінкового, емоційного, позитивного ставлення до трудового навчання та інших предметів, що вивчаються в школі, розвитку їхньої пізнавальної і творчої активності. Актуальність теми
Номер слайду 10
МІЦНІСТЬ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ;ПРОЦЕС НАВЧАННЯ ПРИВАБЛИВІШИЙ І ЦІКАВІШИЙ;НАВЧАЄ ЗАСТОСОВУВАТИ ЗНАННЯ У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ;РОЗВИВАЄ АНАЛІТИЧНЕ МИСЛЕННЯ УЧНІВ;СПРИЯЄ ТВОРЧОМУ ЗРОСТАННЮ ВЧИТЕЛЯ;ФОРМУЄ УЧНЯ ЯК АКТИВНОГО СУБ'ЄКТА ПІЗНАННЯ. Переваги використання інноваційних технологій на уроках трудового навчання
Номер слайду 11
Інноваційні методи навчання. Використання мультимедійних технологій на уроках :1. Комп'ютерних презентацій;2. Відеороликів із поетапним виконанням практичної роботи;3. Комп'ютерних програм;4. Створення учнівських комп'ютерних презентаційІнтерактивні методи навчання: Групові: малі групи; робота в парах; робота в трійках;Фронтальні: мозковий штурм; незакінчені речення; аналіз ситуації. Інтерактивне навчання –рухливе, жваве, енергійне (учні: активно спілкуються, сперечаються, не погоджуються з співрозмовником, перечать один одному).
Номер слайду 12
При викладанні нового матеріалу – розповідь, бесіда з поясненням, лекція, демонстрація, ілюстрація (плакати, схеми), відео метод, робота з книгою. У практичній роботі – вправи, застосування знань на практиці, творча або самостійна (практична) робота, спостереження, особистий показ, обхід учнів, інструктаж. Заключна частина уроку – усне опитування, діалог, самоконтроль, зауваження. Використовую методи навчання
Номер слайду 13
Урок з набуття учнями нових знань. Урок формування та вдосконалення умінь і навичок. Урок застосування знань у практичних роботах. Урок закріплення знань, умінь і навичок. Урок перевірки та коригування знань, умінь і навичок. Комбінований урок. Типи уроків, які я використовую у своїй роботі
Номер слайду 14
Індивідуальна;Робота в парах;Робота в малих групах;Обговорення проблеми в загальному колі;Незакінчене речення;Аналіз ситуації;Дискусія. Використовую форми організації праці учнів
Номер слайду 15
2014-2015 навчальний рік: 1) Васильчишина Христина (9 клас) – 2 місце;2) Лукашук Ірина (9 клас) – 2 місце 2015-2016 навчальний рік:1) Борисова Любов (9 клас) – 3 місце;2) Ліпінська Тетяна (11 клас) – 3 місце;2016-2017 навчальний рік: 1) Васильчишина Христина (11 клас) – 3 місце;2) Лукашук Ірина (11 клас) – 2 місце Результати роботи. (ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання
Номер слайду 16
Конкурс «Зробимо життя безпечним»: Тищенко Даша (11 клас) -2 місце;Гумінська Катерина (5 клас) – 3 місце;Гусар Василь (9 клас) – 3 місце 2017-2018 навчальний рік:1) Латик Марина (10 клас) – 3 місце;2) Бачинська Катерина (9 клас) – 2 місце;3) Федун Анна (9 клас) – 2 місце. Конкурс «Зробимо життя безпечним»: 1) Михайловська Анна ( 5 клас) – 2 місце2018-2019 навчальний рік: Дудник Тетяна (9 клас) – 3 місце2019-2020 навчальний рік: Портяник Світлана (9 клас) – 3 місце;Дудник Тетяна (10 клас) – 3 місце
Номер слайду 17
Роботи учнів
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Використання інноваційних технологій розширює можливості навчально-виховного процесу, забезпечує ефективність освіти, готує молоде покоління до життя в інформаційному просторі, дає можливість для розвитку творчого потенціалу учнів. Проведення уроку з мультимедійними технологіями дозволяє зробити процес навчання більш цікавим, різноманітним, інтенсивним. Постійно займаюсь самоосвітою. Опановую нові види декоративно - ужиткового мистецтва. Приймаю участь в засіданнях методичного об’єднання, семінарах. Підвищую рівень своїх комп’ютерних навичок. Завжди згадую прислів’я: «Вік живи – вік учись». ВИСНОВКИ