Портфоліо вчителя української мови та літератури Неліпинського ЗЗСО I-III ступенів

Про матеріал
Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури Неліпинського ЗЗСО I-III ступенів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліовчителя української мови та літератури. Неліпинського ЗЗСО I-III ступенів. Талащук Євгенії Володимирівни

Номер слайду 2

Прізвище, імя, та по-батькові Талащук Євгенія Володимирівна. Дата народження 8 травня 1992 р. Загальний педагогічний стаж роботи 6 років. Стаж роботи в даному навчальному закладі6 років Освіта. Повна вища,Ужгородський національний університет (2009 –2014 рр.)Кваліфікаційна категорія. Спеціаліст I категоріїСпеціальність. Філолог, викладач Місце роботи. Неліпинський ЗЗСО I-III ступенів. Предмети викладання Українська мова(5 – 11 класи) Українська література (5 -11 класи) Відомості про себе:

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Життєве кредо. Кожна прожита секунда – це частинка життя, а кожну частинку життя треба гідно прожити

Номер слайду 5

Педагогічне кредо“Щоб бути гарним учителем, треба любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш”

Номер слайду 6

Безмежно люби дітей. Ніколи не будь нуднимІди вперед, не зупиняйся. Не будь байдужим. Завжди шукай «нове»Не нервуй, будь спокійним. Не думай про минуле Не бійся майбутнього. Не марнуй часу. Будь вимогливим. Десять “золотих” правил учителя

Номер слайду 7

Перебуваючи на курсах підвищення кваліфікації, пройшла навчання на семінарі - практикумі “Нова українська школа”Освітній проєкт за модельною навчальною програмою“Українська література 5-6 класи”для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В. П., Січкар С.І., Шило С. Б.,)“Рекомендовано Міністерством освіти і науки України” (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021р. №795)Підготувалавчитель української мови та літератури. Неліпинського ЗЗСО I-III ст. Талащук Євгенія Володимирівна2022-2023 Освітній проєкт за модельною навчальною програмою“Зарубіжна література 5-6 класи”для закладів загальної середньої освіти (автори: Ніколенко О. М., Ісаєва О. О., Клименко Ж. В., Мацевко-Бекерська Л. В., Юлдашева Л. П., Рудніцька Н. П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С. О., Вітко М.І., Джангобекова Т. А.)“Рекомендовано Міністерством освіти і науки України” (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021р. №795)Підготувалавчитель української мови,літератури та зарубіжної літератури. Неліпинського ЗЗСО I-III ст. Талащук Євгенія Володимирівна2021-2022

Номер слайду 8

Підвищення кваліфікаціїКомунальний вищий навчальний заклад«Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти»

Номер слайду 9

Участь в тренінгах – шлях до досконалості

Номер слайду 10

Мої досягнення у освітніх проєктах “Всім. Освіта” та “На урок”

Номер слайду 11

Сертифікати та свідоцтва про участь у вебінарах

Номер слайду 12

Мої досягнення

Номер слайду 13

Мої принципи педагогічної діяльності

Номер слайду 14

Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити. Моя педагогічна філософія

Номер слайду 15

Методична тема, над якою працюю: Активізація пізнавальної активності учнів на уроках української мови та літератури з використанням інтерактивних методів навчання та ІКТ

Номер слайду 16

Підвищити результативність у навчанні. Диференціювати роботу учнів під час виконання тренувальних вправ. Усвідомлення значущості отриманих знань. Розвивати вміння працювати над розв’язуванням важливих проблем як самостійно, так і в групі. Формувати вміння робити вибір, приймати рішення і нести відповідальність за прийняте рішення. Залучати учнів до позакласної та позашкільної діяльності, яка сприяє розвитку в учнів творчості (олімпіади, конкурси, участь у заходах тижня української мови та ін.) Очікувані результати: Розвиток у школярів пізнавального інтересу до вивчення предмету. Поліпшення засвоєння нового матеріалу, оскільки в результаті переваги наочно-образного мислення учні краще сприймають інформацію. Підвищення пізнавальної активності дітей на уроці. Ставлю перед собою такі завдання:

Номер слайду 17

Творчий підхід до проведення уроків-запорука успішного засвоєння знань

Номер слайду 18

 1. Мотивація діяльності. Етап має на меті зацікавити учнів темою уроку. Використовуються навчальні проблемні ситуації, наочність, нескладні інтерактивні технології («Мікрофон», «Криголам» тощо).2. Визначення теми й очікуваних результатів. Доцільно залучити до цієї діяльності учнів. Очікувані результати необхідно формулювати через відповідні дієслова: «Після уроку учні зможуть…».3. Надання необхідної інформації. Це може бути міні-лекція, знайомство з текстом, випереджальні завдання. Тут можуть бути актуалізовані знання, які учні вже мають.4. Інтерактивна вправа. Це основна частина уроку і за змістом, і за обсягом.5. Підбиття підсумків і рефлексія результатів. Під час цього етапу учні повинні усвідомити, чого вони навчились на уроці, визначити своє ставлення до роботи й обговорюваної теми, порів­няти своє сприйняття з думками та поглядами інших.  Необхідно також обов’язково порівняти реальні результати очікувані, зробити висновок, оцінювання!Орієнтовна структура уроку із застосуванням інтерактивного навчання

Номер слайду 19

Мета: Створення комфортних умов навчання. Побудова продуктивного освітнього процесу. Відчуття учнем своєї успішності, інтелектуальної досконалостіІнтерактивне навчання

Номер слайду 20

Методи і прийоми інтерактивних технологій

Номер слайду 21

Дозволяє відійти від традиційних форм навчання. Підвищіти індивідуалізацію навчальної діяльності учнів. Оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил. Подолати монотонність заняття при формуванні мовленнєвої та комунікативної компетенції учнів. Сприяє розвитку читання, письма, мовлення. Сприяє оволодінню усним спонтанним мовленням, розвитку критичного мислення. Сприяє адаптації учнів до проведення ЗНО. Використання ІКТ під час вивчення української мови та літератури:

Номер слайду 22

Використання інформаційнокомунікативних технологій. Закріплення вивченогоматеріалу. Повторення та узагальнення. Контроль знань і умінь учнів. Вивчення нового матеріалу. Самостійна робота учнів. Підготовка до ЗНОВиконання домашнього завдання. Проведення позакласних заходів

Номер слайду 23

Система роботи в позаурочний час

Номер слайду 24

2020-2021 н.р. 2019-2020 н.р. 2021-2022 н.р. Українська мова. Результативність роботи

Номер слайду 25

2020-2021 н.р. 2019-2020 н.р. 2021-2022 н.р. Українська література. Результативність роботи

Номер слайду 26

Моя фотогалерея

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Наші переможці

Номер слайду 29

Тиждень української мови. Фото. Фото

Номер слайду 30

На уроках української мови…

Номер слайду 31

21 лютого – День рідної мови

Номер слайду 32

7 клас. Фото Фото Фото Я – класний керівник

Номер слайду 33

Для мене діти – це і щастя і турбота, Відповідальність і тривога теж. Без відпочинку й вихідних робота, Любов така, яка немає меж! Фото Фото Фото Фото

Номер слайду 34

Створити власний сайт для обміну досвіду з колегами та тісної співпраці з батьками. Працювати над розвитком пізнавальної активності учнів. Удосконалювати власні методи викладання української мови та літератури. Продовжувати впроваджувати у навчальний процес інноваційні методи навчання. Мої плани на майбутнє

Номер слайду 35

Учителем не кожен може бути,Не кожне серце вміє говорить…Учитель лише той, хто вміє чути,Окрилити, навчити і любить. Тендітну душу ласкою зігрітиІ добротою ниву засівать,Безмежно, щиро цілий світ любитиІ дітям усього себе віддавать.

Номер слайду 36

У – успішними. С – самовпевненими. П – працьовитимиІ – інформованими. Х – хоробрими. У – уважними. Тобто побажати. УСПІХУ!Сьогодні хочу побажати всім присутнім бути:

Номер слайду 37

Дякуюза увагу!

Номер слайду 38

- Робота в парах;- Ротаційні трійки;- Робота в малих групах («Діалог», «Синтез думок», «Пошук інформації», «Коло ідей», «Спільний проект»);- чотири всі разом;-Акваріум Інтерактивні технології кооперативного навчання:- Обговорення проблеми в загальному колі;- Мікрофон;- Мозаїка («Ажурна пилка»);- Незакінчені речення;- Мозковий штурм;- Навчаючи - учусь;- Вирішення проблеми.- метод «Прес»;- «Займи позицію";- «Зміни позицію";- Неперервна шкала думок;- Дискусія;- Дебати. Гра як інтерактив- ний метод навчання;- симуляції;- спрощене судовеслухання;- розігрування ситуацій за ролямиІнтерактивні технології опрацювання дискусійних питань:Інтерактивні технології колективно - групового навчання: Інтерактивні технології ситуативного моделювання: Класифікація інтерактивних методів навчання

pptx
Додано
29 березня 2023
Переглядів
324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку