Прізвище, імя, та по-батькові Талащук Євгенія Володимирівна. Дата народження 8 травня 1992 р. Загальний педагогічний стаж роботи 6 років. Стаж роботи в даному навчальному закладі6 років Освіта. Повна вища,Ужгородський національний університет (2009 –2014 рр.)Кваліфікаційна категорія. Спеціаліст I категоріїСпеціальність. Філолог, викладач Місце роботи. Неліпинський ЗЗСО I-III ступенів. Предмети викладання Українська мова(5 – 11 класи) Українська література (5 -11 класи) Відомості про себе:
Перебуваючи на курсах підвищення кваліфікації, пройшла навчання на семінарі - практикумі “Нова українська школа”Освітній проєкт за модельною навчальною програмою“Українська література 5-6 класи”для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В. П., Січкар С.І., Шило С. Б.,)“Рекомендовано Міністерством освіти і науки України” (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021р. №795)Підготувалавчитель української мови та літератури. Неліпинського ЗЗСО I-III ст. Талащук Євгенія Володимирівна2022-2023 Освітній проєкт за модельною навчальною програмою“Зарубіжна література 5-6 класи”для закладів загальної середньої освіти (автори: Ніколенко О. М., Ісаєва О. О., Клименко Ж. В., Мацевко-Бекерська Л. В., Юлдашева Л. П., Рудніцька Н. П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С. О., Вітко М.І., Джангобекова Т. А.)“Рекомендовано Міністерством освіти і науки України” (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021р. №795)Підготувалавчитель української мови,літератури та зарубіжної літератури. Неліпинського ЗЗСО I-III ст. Талащук Євгенія Володимирівна2021-2022
Підвищити результативність у навчанні. Диференціювати роботу учнів під час виконання тренувальних вправ. Усвідомлення значущості отриманих знань. Розвивати вміння працювати над розв’язуванням важливих проблем як самостійно, так і в групі. Формувати вміння робити вибір, приймати рішення і нести відповідальність за прийняте рішення. Залучати учнів до позакласної та позашкільної діяльності, яка сприяє розвитку в учнів творчості (олімпіади, конкурси, участь у заходах тижня української мови та ін.) Очікувані результати: Розвиток у школярів пізнавального інтересу до вивчення предмету. Поліпшення засвоєння нового матеріалу, оскільки в результаті переваги наочно-образного мислення учні краще сприймають інформацію. Підвищення пізнавальної активності дітей на уроці. Ставлю перед собою такі завдання:
1. Мотивація діяльності. Етап має на меті зацікавити учнів темою уроку. Використовуються навчальні проблемні ситуації, наочність, нескладні інтерактивні технології («Мікрофон», «Криголам» тощо).2. Визначення теми й очікуваних результатів. Доцільно залучити до цієї діяльності учнів. Очікувані результати необхідно формулювати через відповідні дієслова: «Після уроку учні зможуть…».3. Надання необхідної інформації. Це може бути міні-лекція, знайомство з текстом, випереджальні завдання. Тут можуть бути актуалізовані знання, які учні вже мають.4. Інтерактивна вправа. Це основна частина уроку і за змістом, і за обсягом.5. Підбиття підсумків і рефлексія результатів. Під час цього етапу учні повинні усвідомити, чого вони навчились на уроці, визначити своє ставлення до роботи й обговорюваної теми, порівняти своє сприйняття з думками та поглядами інших. Необхідно також обов’язково порівняти реальні результати очікувані, зробити висновок, оцінювання!Орієнтовна структура уроку із застосуванням інтерактивного навчання
Дозволяє відійти від традиційних форм навчання. Підвищіти індивідуалізацію навчальної діяльності учнів. Оптимізувати засвоєння мовних структур та граматичних правил. Подолати монотонність заняття при формуванні мовленнєвої та комунікативної компетенції учнів. Сприяє розвитку читання, письма, мовлення. Сприяє оволодінню усним спонтанним мовленням, розвитку критичного мислення. Сприяє адаптації учнів до проведення ЗНО. Використання ІКТ під час вивчення української мови та літератури:
Створити власний сайт для обміну досвіду з колегами та тісної співпраці з батьками. Працювати над розвитком пізнавальної активності учнів. Удосконалювати власні методи викладання української мови та літератури. Продовжувати впроваджувати у навчальний процес інноваційні методи навчання. Мої плани на майбутнє
- Робота в парах;- Ротаційні трійки;- Робота в малих групах («Діалог», «Синтез думок», «Пошук інформації», «Коло ідей», «Спільний проект»);- чотири всі разом;-Акваріум Інтерактивні технології кооперативного навчання:- Обговорення проблеми в загальному колі;- Мікрофон;- Мозаїка («Ажурна пилка»);- Незакінчені речення;- Мозковий штурм;- Навчаючи - учусь;- Вирішення проблеми.- метод «Прес»;- «Займи позицію";- «Зміни позицію";- Неперервна шкала думок;- Дискусія;- Дебати. Гра як інтерактив- ний метод навчання;- симуляції;- спрощене судовеслухання;- розігрування ситуацій за ролямиІнтерактивні технології опрацювання дискусійних питань:Інтерактивні технології колективно - групового навчання: Інтерактивні технології ситуативного моделювання: Класифікація інтерактивних методів навчання