Портфоліо вчителя зарубіжної літератури, бібліотекаря Кушніренко С.М.

Про матеріал
Представлення власного досвіду вчителя, бібліотекаря Кушніренко С.М. Тема досвіду: «Використання креативних форм роботи в бібліотеці та на уроках зарубіжної літератури». Об’єктом даної роботи є пошук креативних засобів впливу на сучасного читача та учня на уроках літератури та в бібліотеці. Мета роботи - показати переваги використання сучасних методів, прийомів, форм роботи в бібліотеці та на уроках зарубіжної літератури
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо бібліотекаря, вчителя зарубіжної літератури Кушніренко Світлани Миколаївни

Номер слайду 2

Анкетні дані: Кушніренко Світлана Миколаївна. Освіта: вища (закінчила у 1999 р. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова)Спеціальність: «Українська мова і література» та здобула кваліфікацію вчителя української мови і літератури та зарубіжної літератури. Посада: бібліотекар, вчитель зарубіжної літератури. Педагогічний стаж: 22 роки. Місце роботи: Білоцерківська гімназія – початкова школа №15 Білоцерківської міської ради Київської області

Номер слайду 3

Педагогічне кредо:«Без книжок неможливо зберегти мир і людяність, неможливо побудувати цивілізований світ» Ернест Гемінгвей

Номер слайду 4

Тема досвіду:«Використання креативних форм роботи в бібліотеці та на уроках зарубіжної літератури»

Номер слайду 5

Об’єктом даної роботи є пошук креативних засобів впливу на сучасного читача та учня на уроках літератури та в бібліотеці. Мета роботи - показати переваги використання сучасних методів, прийомів, форм роботи в бібліотеці та на уроках зарубіжної літератури

Номер слайду 6

Завдання для досягнення даної мети: Визначення ролі Нової бібліотеки в Новій українській школі: створювати умови для розвитку і самореалізації кожної особистості, формувати покоління, яке здатне вчитися впродовж усього життя, продуктивно розв’язувати нагальні проблеми сучасності, розвивати цінності громадянського суспільства;

Номер слайду 7

Використання креативних форм роботи в сучасній шкільній бібліотеці;Розкрити нові грані роботи бібліотеки, як культурно-просвітницького центру школи, простору, де відбувається постійний розвиток;Створення освітньо-розвивального середовища у шкільній бібліотеці для дітей з ООП;

Номер слайду 8

Використання форм та прийомів інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури в умовах НУШ з метою зацікавлення учнів, створення такої атмосфери на уроці, яка сприяє співробітництву, надає можливість якнайповніше реалізувати особистісно зорієнтоване навчання.

Номер слайду 9

Дякую за увагу!

pptx
Додано
23 січня
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку