Портрет вихователя дошкільного навчального закладу

Про матеріал
Презентація на тему "Портрет» сучасного педагога дошкільного навчального закладу".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портрет успішного вихователя

Номер слайду 2

Вихователь - це не тільки професія, це покликання, яким відзначено далеко не кожну людину, це покликання потрібно заслужити, заслужити своєю працею, своїм талантом, своїм бажання постійно змінюватися, вдосконалюватися. «Портрет» сучасного педагога ДНЗ, має відповідати таким критеріям:1. Уміння створити в своїй свідомості власний образ як носія любові, правди, мудрості, суспільно значущої, благородної, цікавої і приємної справи.2. Ставлення до закладу (відданість справі, відчуття себе часткою цілого).3. Ставлення до роботи (проявляти відповідальність за доручену справу, рух у напрямі позитивних змін з чітким баченням поставленої мети та способів її досягнення, прояв наполегливості у досягненні мети, виступати генератором нових ідей, використовувати ефективні інтерактивні методи, проявляти лідерські якості у вирішенні проблем закладу).4. Стосунки з колегами  (партнерський стиль спілкування, повага, рівність у поведінці).5. Стосунки з  батьками вихованців (авторитетний стиль спілкування, що базується на позитивному педагогічному іміджі, вести грамотний супровід кожної дитини з питань виховання, розвитку)6. Ставлення до дітей: (особистісно орієнтований підхід, створення «ситуації успіху», врахування точки зору дитини та не ігнорування її почуттями та емоціями ).

Номер слайду 3

Наявність професійного іміджу:обізнаність з чинними нормативно-правововими документами з питань освіти, у т.ч. дошкільної освіти, з новинками педагогічних досягнень та відкриттів;досконале володіння ІКТ, ефективне впровадження у навчально-виховний процес інноваційних технологій; постійне самоудосконалення та професійне зростання;створення творчого розвивального навколишнього середовища для дітей; здатність до експериментування та нововведень, креативність;надання свободи розвитку своєму вихованцю, створення умов для найбільш повного розвитку здібностей дітей, сприяння реалізації їхніх потенційних можливостей у «зоні найближчого розвитку»;забезпечення особистісно орієнтованої моделі виховання (створення довіри до світу, радощів буття, віру в диво, почуття комфорту в ДНЗ);створення умов для: знайомства з природою, фольклором, поезією, казкою;  самостійної та дослідницької діяльності, колекціонування, спілкування з мистецтвом, створення своїх «творів»;дотримання загальновизнаних норм моралі, бездоганна репутація, самокритичність.

Номер слайду 4

Висунуто вимоги до мовлення педагога: Правильність та чистота –  володіння техніками і засобами вербального спілкування; відсутність у мовленні елементів, невластивих літературній мові;Доброзичливість, ввічливість, привітність, вміння вислухати;Точність, логічність, доцільність – оптимальне вираження інформації, формулювання запитання;Виразність дикції  – чітка вимова звуків, дикція читання, декламування віршів, уміння промовляти скоромовки;Емоційність – особливість мовлення, що допомагає захоплювати увагу і створювати атмосферу емоційного співпереживання.

Номер слайду 5

Наявність візуального іміджу:зовнішністьмімікахаризма жестинастрійманери поведінки. Психологічна культура та психологічна стійкість – підвищення рівня професійної самосвідомості педагога (формування вміння виробляти самооцінці судження, Я-концепцію; розвиток уміння регулювати поведінку в емоціогенних ситуаціях; вправляння в умінні замінювати негативні емоційні стани позитивними.

pptx
Додано
5 грудня 2020
Переглядів
4354
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку