Портретна характеристика героїв художніх творів 1) Установіть відповідність Портрет Герой твору 1. ... високий, огрядний собі пан, А Карпо Кайдаш кругловидий, русявий; голова в кучерях, Б Лаврін Кайдаш як у золотому вінку; очі ясні, веселі,як зорі; В Яким Сомко і вже чи ступить,чи заговорить,то справді Г Максим Ґудзь по- гетьманськи. Д Чіпка Варениченко 2. ...молоде довгасте лице було рум'яне. Веселі сині,як небо, очі світились привітно й ласкаво.Тонкі брови, русяві дрібні кучері на голові, тонкий ніс, рум'яні губи- усе подихало молодою парубочою красою. 3. Таких парубків часто й густо можна зустріти по наших хуторах та селах. Одно тільки в цього неабияке — дуже палкий погляд, бистрий, як блискавка.Ним світилася якась незвичайна сміливість і духовна міць, разом з якоюсь хижою тугою... 4. Високого зросту, станкий, бравий, широкоплечий, як із заліза збитий, а до того ще меткий,як заєць, співун-реготун... Хороший з лиця — повновидий, рум'янець на всю щоку, з чорними веселими очима...- він був перший красень на селі... 2) Словами От я так чисто сиротина, Росту, як при шляху горох: Без нені, без отця дитина, Еней — отець,а неня- Бог характеризує себе А Турн Б Низ В Евріал Г Еол Д цар Латин 3)Словами ...як дівчина, ба пані, хутчій,як панна, бо й руки білі, і сама тоненька, і якось так убрана не по- панськи... А чом же в тебе очі не зелені охарактеризовано А Юнону Б Лесю Черевань В Катрю Гримач Г Мавку Д Марічку 4)Установіть відповідність Портрет Героїня 1.Та що то за дівка була! Висока, А Мавка(“Лісова пісня”) прямесенька, як стрілочка, чорнявенька, очиці,як тернові ягідки, бровоньки, Б Маруся (“Маруся”) як на шнурочку.. 2. ...в ясно-зеленій одежі з розпущеними чорними, із зеленим полиском,косами, В Наталка (“Наталка Полтавка”) розправляє руки і проводить долонею по очах. 3.Золото — не дівка!.. Крім того, що красива, розумна, моторна і до Г Мелашка(“Кайдашева сім'я”) всякого діла дотепна,- яке в неї добре серце, як вона поважає матір свою... Д Галя (“Хіба ревуть воли,як ясла повні?”) 5) Репліка Цю землю можна їсти! На! Їж! Я не хочу дивитися на тебе, сину мій, як на символ свого буття отут! належить А комісарові Герту Б Еріху фон Краузу В Мартину Борулі Г майорові Медвину Д докторові Тагабату 6) Прочитайте уривок (“Маруся Чурай”Ліни Костенко). То -козак. Таке нещастя хоч кого знеможе. Це ж можна тут рішитися з ума. Любив же він Марусю, не дай Боже! Тепер сидить, лиця нема. У цих рядках ідеться про А Гриця Бобренка Б Мартина Пушкаря В Івана Іскру Г Леська Черкеса Д Семена Горбаня 7) Характеристику от рожденія моєго расположен к добрим ділам: но, за недосужностію по должності і за другими клопотами, до селі ні одного не зділал дає собі літературний герой А возний Тетерваковський Б виборний Макогоненко В Мартин Боруля Г Трандалєв Д Мина Мазайло 8) ... довго терлась коло панів і набралась од їх трохи панства- літературна героїня А Маруся Дрот Б Марися Боруля В Маруся Чурай Г Марічка Гутенюк Д Маруся Кайдашиха 9) Чина, дворянство треба любить, а другої забави нема на світі !- переконаний А Наум Дрот (“Маруся”Григорія Квітки-Основ'яненка) Б Мартин Боруля(“Мартин Боруля” Івана Карпенка Карого) В Іван Брюховецький(“Чорна рада”Пантелеймона Куліша) Г возний Тетерваковський(“Наталка Полтавка” Івана Котляревського) Д виборний Макогоненко (“Наталка Полтавка” Івана Котляревського) 10) Словами Зо стрільбою ходив би день і ніч по полі й по лісі, а про хату думає лише тоді, коли мамалиrа на кружок вивернеться характеризується А Націєвський (“Мартин Боруля”) Б Чіпка (“Хіба ревуть воли,як ясла повні?”) В Іван (“Тіні забутих предків”) Г Сава (“Земля”) Д Лукаш (“Лісова пісня”) 11) Слова Лучче мені проміняти шаблю на веретено, аніж напасти вдвох на одного належать героєві роману Пантелеймона Куліша “Чорна рада” А Якимові Сомку Б Шраму В Петрові Шраменку Г Кирилові Туру Д Череваневі 12)Слова рід розпається,а клас стоїть (“Подвійне коло” Ю. Яновського) належать А Сашкові Б Андрієві В Оверкові Г Панасові Д Іванові Відповіді 1. 1-В 2-Б 3-Д 4-Г 2.Б 3.Г 4.1-Б 2-А 3-В 4-Д 5.Б 6.В 7.А 8.Д 9.Б 10.Г 11.Г 12.Д