Порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Про матеріал
в даній презентації викладено зміст нових змін щодо атестації педпрацівників.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Номер слайду 2

Де можна проходити підвищення кваліфікації вчителів У приватних і корпоративних закладах освіти. У закладах спеціалізованої освіти, у закладах із специфічними умовами навчання, у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання. В Україні та за кордоном (крім держави-агресора). fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 3

Вимоги до педагогічних працівників. Педагогічні працівники зобов’язані постійно підвищувати свою кваліфікацію (щороку). Мета підвищення - професійний розвиток відповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти.fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 4

Завдання для забезпечення підвищення кваліфікаціїУдосконалення раніше набутих компетентностей у межах професійної діяльності. Набуття нових компетентностей з урахуванням вимог відповідного професійного стандарту. Набуття досвіду виконання додаткових завдань та обов’язків у межах професії або займаної посади. Формування та розвиток цифрової, комунікаційної, медійної, інклюзивної, мовленнєвої компетентностей.fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 5

Форми підвищення кваліфікаціїІнституційна ( очна: денна, вечірня) заочна, дистанційна, мережева. Дуальна. На робочому місці. На виробництві. Усі форми підвищення кваліфікації можуть поєднуватись.fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 6

Види підвищення кваліфікаціїНавчання за програмою підвищення кваліфікації. Стажування (30 год). Участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах (30 год). Окремі види діяльності педагогічних працівників: самоосвіта, здобуття вищої освіти, участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах, що проводилися поза межами плану підвищення кваліфікації закладу освіти ( 30 год).fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 7

Процедура зарахування педагогічним працівником окремих видів діяльності, їх результатів та обсяг визначаються педагогічними радами відповідних закладів освіти.

Номер слайду 8

Педагогічні працівники з урахуванням результатів самооцінки компетентностей і професійних потреб самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб’єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації.

Номер слайду 9

Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Установлюється в годинах або кредитах Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи( ЄКТС). Один кредит ЄКТС становить 30 годин. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється за планом підвищення кваліфікації на певний рік, що формується, затверджується і виконується відповідно до даної постанови. Педагогічні працівники мають право на підвищення кваліфікації поза межами плану підвищення кваліфікації закладу освіти. Кожен педагогічний працівник закладу загальної середньої освіти зобов’язаний щороку підвищувати кваліфікацію з урахуванням деяких особливостей.fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 10

Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації педагогічних працівників. У разі викладання декількох навчальних дисциплін педагогічні працівники самостійно обирають послідовність підвищення кваліфікації за певними напрямами у міжатестаційний період у межах загального обсягу (тривалості) підвищення кваліфікації згідно законодавства. Загальний обсяг підвищення кваліфікації не може бути менше 150 годин на 5 років. Керівник, заступники, які вперше призначені на відповідну посаду, проходять підвищення кваліфікації протягом двох перших років роботи. Стажування один тиждень дорівнює 30 годинам одного кредиту ЄКТС. Участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах визначається відповідно до його практичної тривалості в годинах, але не більше 30 годин. Обсяг підвищення кваліфікації шляхом інформальної освіти (самоосвіти) становить не більше 30 годин.

Номер слайду 11

Суб’єкти підвищення кваліфікації вчителів. Заклад освіти (його структурний підрозділ)Наукова установа. Юридична чи фізична особа( підприємець)Суб’єкт може надавати послуги з підвищення кваліфікаціїза місцем провадження власної освітньої діяльності;- за місцем роботи педагогічного працівника;дистанційно;за іншими місцями згідно договору чи програми. Можна підвищувати кваліфікацію у різних суб’єктів.fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 12

Програма підвищення кваліфікації вчителів. Програма підвищення кваліфікації затверджується суб’єктом, вона містить таку інформацію:тему, напрям, найменування;зміст, обсяг, тривалість у годинах;вид;форму;місце;очікувані результати;вартість або безоплатний характер.

Номер слайду 13

Стажування. Стажування здійснюється за індивідуальною програмою, що розробляється і затверджується суб’єктом підвищення кваліфікації.Індивідуальна програма стажування міститьінформацію про обсяг і тривалість;очікувані результати. Між закладом освіти, працівники якого проходять стажування, та суб’єктом надання послуг укладається договір, індивідуальна програма є додатком до договору. Стажування може здійснюватися в закладі освіти за місцем роботи працівника. Один день стажування оцінюється в 6 годин, супервізору оплата праці не більше ніж 10 годин на тиждень.fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 14

Документи про підвищення кваліфікаціїЗа результатами проходження підвищення кваліфікації видається документ про підвищення кваліфікації. Перелік виданих документів про підвищення кваліфікації оприлюднюється на веб-сайті суб'єкта підвищення кваліфікації протягом 15 календарних днів після видачі, та містить таку інформацію:прізвище та ініціали працівника;форму, вид, тему, тривалість в годинах;дату видачі та обліковий запис документа.fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 15

Документи про підвищення кваліфікації У документі про підвищення кваліфікації повинні бути зазначені:повне найменування суб’єкта підвищення кваліфікації або прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи;тема, обсяг;прізвище, ім’я, по батькові особи, яка підвищила кваліфікацію;опис досягнутих результатів навчання;дата видачі та обліковий запис документа.

Номер слайду 16

Основні напрями підвищення кваліфікаціїРозвиток професійних компетентностей ( знання предмета, фахових методик, технологій)Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь. Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки. Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами. Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку. Мовленнєва компетентність. Формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми технологіями.fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 17

План підвищення кваліфікації закладу освіти на відповідний рік. Директор закладу освіти після затвердження кошторису закладу освіти на відповідний рік невідкладно оприлюднює загальний обсяг коштів на підвищення кваліфікації працівників, які мають право на підвищення кваліфікації за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, а також за рахунок інших передбачених коштів. Протягом наступних 15 календарних днів з дня отримання зазначеної інформації кожен, хто має право на підвищення кваліфікації подає директоруfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 18

План підвищення кваліфікації закладу освіти на відповідний рік-пропозицію до плану підвищення кваліфікації на відповідний рік, яка містить:інформацію про тему ( напрям ,найменування) відповідної програми; ( курсу, лекції, модуля);форму підвищення кваліфікації;обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації;суб’єкта (суб’єктів) підвищення кваліфікації;вартість підвищення кваліфікації або безоплатний характер підвищення кваліфікації

Номер слайду 19

План підвищення кваліфікації закладу освіти на відповідний рік. З метою формування плану, ці пропозиції розглядаються педагогічною радою. За згодою педпрацівника його пропозиція може бути уточнена або змінена. За результатами розгляду педагогічна рада затверджує план підвищення кваліфікації на відповідний рік у межах коштів кошторису ( за винятком коштів самостійного фінансування). Якщо пропозиція не відповідає вимогам, то вона не розглядається педрадою.

Номер слайду 20

План підвищення кваліфікації закладу освіти на відповідний рік включає: Список педагогічних працівників, які повинні пройти підвищення кваліфікації у цьому році. Теми (напрями, найменування)Форми підвищення кваліфікації. Види підвищення кваліфікації. Обсяги (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах. Перелік суб’єктів підвищення кваліфікації. Строки (графік) підвищення кваліфікації. Вартість підвищення кваліфікації або примітку про безоплатний характер чи самостійне фінансування. План може містити додаткову інформацію. План може бути змінено протягом року в порядку, визначеному педрадою. На підставі плану підвищення кваліфікації директор забезпечує укладення між закладом освіти та суб’єктом (суб’єктами) договору про надання освітніх послуг на відповідний рік. fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 21

Визнання результатів підвищення кваліфікації педпрацівників. Результати підвищення кваліфікації у суб’єктів, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або акредитовану освітню програму не потребують визнання чи підтвердження. Результати у інших суб’єктів визнаються рішенням педради закладу. Порядок визнання результатів встановлюється педрадою закладу. Педпрацівник протягом 1 місяця після проходження підвищення кваліфікації подає до педради клопотання про визнання результатів підвищення кваліфікації та документ про проходження підвищення кваліфікації. Якщо підвищення кваліфікації проходило шляхом інформальної освіти (самоосвіти), то замість документа подається звіт про результати підвищення кваліфікації або творча робота, персональне розроблення електронного освітнього ресурсу, що оприлюднені на веб-сайті закладу та в електронному портфоліо педпрацівника. Форму звіту визначає заклад освіти. Клопотання протягом місяця з дня подання розглядається на засіданні педради закладу освіти.fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 22

Визнання результатів підвищення кваліфікації педпрацівників. Для визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічна рада заслуховує педпрацівника щодо якості виконання програми підвищення кваліфікації;результатів підвищення кваліфікації;дотримання суб’єктом умов договору. Педрада приймає рішення :визнання результатів підвищення кваліфікації ;невизнання результатів підвищення кваліфікації. У разі невизнання результатів підвищення кваліфікації педрада надає рекомендації педпрацівнику щодо неможливості подальшого включення такого суб’єкта підвищення кваліфікації до плану підвищення кваліфікації закладу до вжиття ним дієвих заходів з підвищення якості надання освітніх послуг. Окремі види діяльності педпрацівників (стажування, самоосвіта, участь у семінарах, тренінгах, практикумах, вебінарах, майстер-класах) , що проводилися поза межами плану підвищення кваліфікації закладу можуть бути визнані педрадою як підвищення кваліфікації.

Номер слайду 23

Фінансування підвищення кваліфікаціїДжерелами фінансування є кошти державного, місцевого бюджетів, кошти фізичних та юридичних осіб, власні надходження закладу освіти та його засновника, інші джерела, не заборонені законодавством. У разі підвищення кваліфікації за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів, коштів кошторису закладу освіти підвищення кваліфікації є обов’язковим. За рахунок коштів, передбачених на підвищення кваліфікації у кошторисах закладів освіти здійснюється підвищення кваліфікаціїпедпрацівників за основним місцем роботи;педпрацівників, які працюють за сумісництвом.fillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 24

Самостійне фінансування підвищення кваліфікації здійснюється:підвищення кваліфікації поза межами плану підвищення кваліфікації і за основним місцем роботи, і за сумісництвом. На час підвищення кваліфікації зберігається місце роботи із збереженням середньої заробітної плати. Витрати, пов’язані з підвищенням кваліфікації, відшкодовуються в порядку, визначеному законодавством. Факт підвищення кваліфікації підтверджуєтьсяактом про надання послуги підвищення кваліфікації,підписується керівником закладу освіти та суб’єктом підвищення кваліфікації. Акт є підставою для оплати послуг суб’єкта підвищення кваліфікації згідно з укладеною угодою щодо підвищення кваліфікації.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рогожнікова Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Устимович Алла
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
10 березня 2020
Переглядів
2699
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку