Порядок виконання дій у виразах

Про матеріал
В даній презентації міститься матеріал на порядок виконання дій з натуральними числами у виразах. Презентація має бути цікавою для учнів 5 класу при вивченні цієї теми. Вчитель за допомогою цікавих вправ вмотивує учнів на вивчення нового та зацікавить предметом математика.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Порядок виконання дій у виразах Порядок виконання дій у виразах

Номер слайду 3

Сьогодні на уроці ми:- ПОВТОРИМО що нам вже відомо про порядок виконання дій у виразах;- НАВЧИМОСЯ застосовувати ці знання при розв’язуванні вправ;- ВИВЧИМО нові математичні терміни.

Номер слайду 4

Формула рівневого оцінювання за урок+ бонус за інтерактивні вправи;+ бонус за усну відповідь;+ бонус за правильно названий порядок дій у виразах;+ бонус за правильно виконану дію у виразі;+бонус за вправу “Експрес-контроль”В- високий рівень за правильно розв’язаний вираз.

Номер слайду 5

Додавання і віднімання  дії першого ступеня. З а д а ч а. Знайдіть значення виразу 5 + 10  8  2 + 4. Р о з в’ я з а н н я. У виразах, що містять тільки додавання й віднімання, дії виконують у тому порядку, як вони записані. 1 2 3 4 5 + 10  8  2 + 4 = 15  8  2 + 4 = =7  2 + 4 = 5 + 4 = 9

Номер слайду 6

Множення і ділення  дії другого ступеня. У виразах, що містять тільки множення і ділення, дії виконують у тому порядку, як вони записані. З а д а ч а. Знайдіть значення виразу 3  4 : 2  6. Р о з в’ я з а н н я 1 2 3 3  4 : 2  6 = 12 : 2  6 = = 6  6 = 36.

Номер слайду 7

У виразах, що містять дії обох ступенів, першими виконують дії старшого ступеня, тобто множення і ділення. З а д а ч а. Знайдіть значення виразу 100  25 : 5 + 4  8. Р о з в’ я з а н н я 3 1 4 2 100  25 : 5 + 4  8 = =100  5 + 4  8 = =100  5 + 32 = 95 + 32 = 127

Номер слайду 8

У виразі з дужками спочатку виконують дії у дужках, а потім інші дії у тому порядку, як вони записані. З а д а ч а. Знайдіть значення виразу 5 + (10  8)  2 + 4. Р о з в’ я з а н н я 2 1 3 45 + (10 + 8)  2 + 4 = =5 + 18  2 + 4 = =23  2 + 4 = 21 + 4 = 25

Номер слайду 9

З а д а ч а. Знайдіть значення виразу 100  (25 : 5 + 4)  8. Якщо у дужки взято вираз, що містить дії обох ступенів, тоді і в дужках дії виконують за відомим порядком. Р о з в’ я з а н н я 4 1 2 3 100  (25 : 5 + 4)  8 = =100  (5 + 4)  8 = 100  9  8 = =100 – 72 = 28

Номер слайду 10

Чи залежить значення числового виразу від того, як розставлено в ньому дужки? Так. Порівняйте відповіді до задач 3 і 5. Обчислюючи значення числового виразу, треба дотримуватися порядку виконання дій.

Номер слайду 11

Інтерактивна вправаhttps://learningapps.org/watch?v=p837t6ajk21

Номер слайду 12

https://www.youtube.com/watch?v=Yq18up. MFTcs Фізкультхвилинка

Номер слайду 13

ЕКСПРЕС-КОНТРОЛЬ № 24 ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ДІЙ У ВИРАЗАХ Варіант№1https://naurok.com.ua/test/start/1056463

Номер слайду 14

 Пригадайте головне

Номер слайду 15

Рефлексія

Номер слайду 16

ЕКСПРЕС-КОНТРОЛЬ № 24 ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ДІЙ У ВИРАЗАХ Варіант№2https://naurok.com.ua/test/start/1056466

Номер слайду 17

pptx
Додав(-ла)
Никончук Олена
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
26 січня
Переглядів
387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку