Урок-презентація для учнів 5 класу в ігровій формі, де школярі закріплюють вміння розв'язувати задачі та рівняння, а також повторюють геометричний матеріал. Зміст уроку спрямований на виховання дбайливого ставлення до екології.
Мета: Повторити та систематизувати пройдений матеріал. Закріпити вміння виконувати дії з натуральними числами, розрізняти прості геометричні фігури, знаходити площу прямокутника, розв'язувати задачі. Розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, математичну мову. Виховувати інтерес до математики, бережливе ставлення до екології. Закріплення пройденого матеріалу
Номер слайду 3
Епіграф уроку: Щоб водити кораблі І умілим стати, Математику завжди Треба нам вивчати.
Номер слайду 4
Шановні сміливці! Запрошуємо вас у незвичайну мандрівку морем знань. На шляху вас чекають перешкоди. Якщо ви їх подолаєте, то отримаєте найцінніший скарб. Щасливої вам подорожі. І нехай вам, як всім мореплавцям, допоможе Святий Миколай. Цариця наук Математика
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Щоб потратити на корабель, назвіть всі зображені фігури Q N A B M P X Y C D T S O V
Номер слайду 7
Назвіть види зображених кутів A S O D B C M E F V N L
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Попереду нас величезна акула. Щоб її приборкати необхідно розв'язати рівняння х - 275 = 379 х : 12 = 15х + 704 = 928
Номер слайду 10
Акула зраділа вашим відповідям та швидко поплила далі
Номер слайду 11
А ми потрапляємо на ту ділянку моря, звідки пливла зла акула
Номер слайду 12
Щороку стан річок, озер і підземних вод в Україні погіршується. Причиною цього є ряд проблем: забруднення водойм викидами з підприємств, надмірне використання природних ресурсів, забруднення відпочиваючими. Використання води із концентрацією шкідливих речовин більше встановленої норми в 3 – 5 разів може призвести до виникнення початкових хворобливих симптомів серед населення через 1 – 2 місяці; в 10 разів – через 2 – 4 тижні; в 100 разів – через декілька діб. Тому контроль якості води за фізичними та хімічними показниками здійснюється на 14 зрошувальних системах, а на водосховищах в 5 разів більше, ніж на зрошувальних системах, та на річках, яких на 94 більше, ніж водосховищ. Знайдіть на скількох річках в Україні здійснюється постійний контороль якості води.
Номер слайду 13
Наше судно рухається зі швидкістю 75 км/год. До безпечної бухти залишилось 225 км. На відстані 120 км від нас знаходяться пірати. Їх швидкість 82 км/год. Чи наздогонять нас пірати?
Номер слайду 14
82 км/год 75км/год 120 км225 км
Номер слайду 15
Щоб знайти сундук із скарбами необхідно зайти в бухту довжина якої 42 м, ширина в 2 рази менша. Довжина нашого судна 30 м, а площа 450 м². Чи зможе наше судно зайти в дану бухту?
Номер слайду 16
Знання - це найцінніший скарб
Номер слайду 17
Молодці!!! До нових зустрічей! Домашнє завдання: § 23-24, № 835 – задача на кмітливість