Що таке десятковий дріб? Порівняння десяткових дробів.

Про матеріал
Урок засвоєння нових знань у дистанційному режимі. Це другий урок теми "Десяткові дроби та дії з ними".Урок розроблено за підручником з математики для 5 класів закладів загальної середньої освіти (авт. Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк, Ю. В. Рудніцька)
Перегляд файлу

Тема шкільного курсу:   Десяткові дроби та дії з ними

Урок №  126

ПІБ учителя: Васильєва Г.О.      Клас:  5-А

Тема уроку:  Що таке десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів

Цілі уроку: 

Навчальні – домогтися від учнів засвоєння правила порівняння десяткових дробів, сформувати вміння виконувати завдання, у яких передбачено застосування правила порівняння десяткових дробів;

Розвивальні – розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення;

Виховні – виховувати наполегливість, акуратність.

Обладнання уроку: компьютер, презентація, підручник з математики для 5 класів закладів загальної середньої освіти (авт. Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк, Ю. В. Рудніцька)

Очікувані результати: учні повинні знати правило порівняння десяткових дробів, розв’язувати вправи, що передбачають знання правила порівняння десяткових дробів.

Тип уроку:   урок засвоєння нових знань у   дистанційному  режимі.

Хід уроку

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД*

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

1.  Організація класу

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

1. Створення сприятливого психологічного клімату на уроці. Перевірка готовності учнів до уроку.

 

 

 

 

2. Перевірка домашнього завдання

Привітання

Перевірка готовності учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповісти на запитання, що виникли в учнів під час виконання домашнього завдання

 

 

Саморефле

ксія. Інструк-

ція до проведення уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда

Ф

Налаштовує учнів на роботу на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідає на питання, виявляє проблеми, що виникли у учнів під час виконання домашнього завданя

 

 

Учні сприймають інформацію від однокласни

ків і  емоційно налаштовуються на роботу, включаються в діловий ритм уроку. Записують число.

 

Задають питання, що виникли під час виконання домашнього завдання

2.Формулювання мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

 

 

 

 

2 хв

1. Визначення мети уроку.

 

 

 

2. Розвиток внутрішної мотивації до вивчення теми та предмета в цілому.

 Оголошення теми уроку

Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку

 

 

 

 

Мотивація навчальної діяльності

Ми вже вміємо порівнювати натуральні числа, вміємо порівнювати звичайні дроби з однаковими знаменниками, або однаковими чисельниками. Сьогодні ми розширемо правила порівняння чисел до порівняння десяткових дробів.

Бесіда

Ф

 

 

 

 

 

 

Ф

 

 

 

 

 

 

Спонукає учнів до активної роботи, визначає мету уроку.

 

 

 

Мотивує учнів на навчальну діяльність

З’ясовують тему уроку, разом з вчителем формулюють мету і завдання уроку.

 

 

Учні розуміють практичну значимість навчального матеріалу для кожного з них.

3.Актуалізація

5 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

Пробуджен-

ня зацікавленості в учнів пригадати те, що вони знають

 

.

Дії вчителя

Дії учнів

1. Порівняйте числа:

44 і 47;

<

342 і 479;

<

6372 і 675;

>

>

і ;

>

2. Чи правильно, що:

Так

Так

Ні

Бліц-опитування за технологією «Мікрофон»

Ф

 

 

 

 

 

 

 

Організовує ,   колективну роботу

 

 

Проводить опитування

Відповідають на питання,

Згадують правила порівняння натуральних чисел, дробів з однаковим знаменником

4. Усвідомлення змісту

5 хв

 

 

 

 

 

 

Вступне слово вчителя.

 

Давайте спробуємо на прикладах розібратися, як саме  порівнюються десяткові дроби. Виконаємо завдання 2(слайд 3) і спробуємо вивести правило порівняння.

Отже, з двох десяткових дробів більший той, у якого
більша ціла частина.

Якщо десяткові дроби мають однакові цілі частини, то більшим буде той дріб, у якого більше число десятих; якщо число десятих однакове, то більшим буде той дріб, у якого більше число сотих, і т. д.

 

Бесіда, мозковий штурм

 

Ф

 

 

 Направляє учнів в виведені правила порівняння десяткових дробів

.

Намагаються виконати завдання і вивести правило порівняння десяткових дробів

 

5. Засвоєння нових знань та вмінь.

 

 

 

 

 

 

26хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Робота за підручником (§ 27).

§ 27, інтерактивна вправа(слайд 5)

фізкультхвилинка

 

 

№ 1086, 1087, 1089, 1094- письмово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ф,І

 

 

Ф,І

 

 

 

 

 

 

 

 

Повідомляє завдання

 

 

Організовує індивідуальну роботу, повідомляє завдання.

 

Виконують завдання самостійно

 

 

Виконують завдання в зошиті

 

 

5. Рефлексія

 

2хв

Пояснення змісту опрацьова-

ного.Встановлення зв’язків між тим, що вже відомо і тим, що потрібно засвоїти

  1. Пригадайте головне(опитування учнів)
  2. Рефлексія(метод «Мікрофон», слайд 8)

 

 Бесіда «Мікрофон»

 

 

 

 

 

Ф

 

 

 

 

 

Ф

 

 

 

 

 

Ф

 Повідомляє завдання

 

 

 

Організовує бесіду

 

 

 Відповідають на питання

 

 

 

Учні аналізують те, що відбулось на уроці.

 

1 хв

Домашнє завдання

§ 27, № 1088, 1090, 1095.

Додаткове завдання: опрацювати рубрику «Словничок», № 1105.

 

Ф

І

Пояснює д/з

Учні записують д/з



 


 

 

docx
Додано
26 січня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку