Посадова інструкція Вихователь ГПД

Про матеріал
Посадова інструкція Вихователь ГПД Посадову інструкцію отримав (отримала) і зобов’язуюсь виконувати
Перегляд файлу

      ПОГОДЖЕНО                                                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

Голова ПК                                                                                    Директор

__________С.Ф.Арапанова                                                        __________Т.Г.Пиндак

       «_____»________________2014


 


                        ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

вихователя ГПД

Педоренко Марії Михайлівни

Місце видачі: Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

                                                 Комінтернівської районної ради

                                                          Одеської області

 

 

 

 

Посадову інструкцію отримав (отримала) 

і зобов’язуюсь виконувати __________                  ____________________

                                                              /підпис/                        /розшифровка підписи/

                                                                                                                           «     »                       2014 р.


 

Посадова інструкція

Вихователь ГПД

 

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики ви­хователя. Під час скла­дання Інструкції враховано також рекомендації з організації служби охорони праці в навчальних закладах Міністерства освіти і науки України.

1.2. Вихователь призначається на посаду і звільняється з неї директором школи

     1.3  Вихователь повинен мати вишу чи середню спеціальну освіту (без вимог до стажу педаго­гічної роботи).

      1.4 Вихователь підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з навчально-виховної ро­боти.

      1.5 У своїй діяльності вихователь керується Конституцією і законами України, Указами Пре­зидента України, рішеннями Кабінету Міністрів України, органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів; правилами і нор­мами охорони праці, техніки безпеки і протипо­жежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (в тому числі Правила­ми внутрішнього трудового розпорядку, наказа­ми і розпорядженнями директора, цією Інструк­цією), трудовим договором.

Вихователь дотримується Конвенції про пра­ва дитини.

2. Функції

Основними напрямами діяльності вихователя є:

  1. Опікування учнями, їх виховання і нагляд за ними під час їхнього перебування у виховних
    групах школи.
  2. Організація і проведення позаурочної навчальної роботи в закріпленій за ним групі.

3. Посадові обов'язки

Вихователь виконує такі посадові обов'язки:

  1. Планує, організовує та здійснює виховання учнів.
  2. Проводить повсякденну роботу, яка забез­печує створення умов для соціально-психологічної реабілітації учнів, їх соціальної та трудової адаптації.
  1. Використовує різноманітні прийоми, ме­тоди і засоби виховання та навчання школярів.
  2. Планує і проводить з учнями корекційно-розвивальну роботу на основі вивчення їхніх індивідуальних особливостей.
  3. Спільно з медичними працівниками за­безпечує збереження і зміцнення здоров'я учнів,

здійснює заходи, які сприяють їхньому психофізіо­логічному розвитку.

  1. Приймає дітей у встановленому порядку від батьків (осіб, що їх замінюють) чи вчителів
    школи; організовує дотримання учнями режиму дня, виконання ними домашніх завдань, надає їм
    допомогу в навчанні, організації відпочинку і здо­бутті додаткової освіти, залучаючи їх до худож­
    ньої і науково-технічної творчості, роботи спортивних секцій, гуртків та інших об'єднань за
    інтересами.
  2. Сприяє формуванню в учнів моральних якостей громадянина, формує в них культуру по­
    ведінки, відповідальне ставлення до навчання, праці, повагу до прав людини, проводить роботу
    з профілактики відхилень у поведінці, позбавлення від шкідливих звичок.
  3. Надає допомогу в організації самоуправлін­ня в учнівському колективі.
  4. Вивчає індивідуальні здібності, інтереси й нахили учнів, їхню поведінку в сім'ї, житлово-
    побутові умови проживання сім'ї, взаємини учнів з батьками чи особами, що їх замінюють.

З.10. Забезпечує в стосунках з учнями дотри­мання їхніх прав і свобод.

З.11. Веде у встановленому порядку докумен­тацію і звітність.

  1.  Бере участь у роботі педагогічної ради школи.
  2. Проходить періодичний медичний огляд.

3.14. Систематично підвищує свою профе­сійну кваліфікацію; бере участь у роботі мето­
дичних об'єднань та Інших формах методичної роботи.

З.15. Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу вчителя, в школі, побуті, громадських місцях.

3.16. Створює умови для безпечного здійснен­ня навчального процесу, ретельного дотримання правил техніки безпеки, санітарних та протипо­жежних правил; негайно сповіщає адміністрацію школи про випадки виявлення в учнів зброї, по­жежо- і вибухонебезпечних предметів та при­строїв, отрут, наркотичних і токсичних речовин, інших вилучених із цивільного вжитку речей.

З.17. Оперативно повідомляє адміністрацію школи про кожен нещасний випадок, вживає за­ходів щодо надання першої долікарської допо­моги.

3.18. Вносить пропозиції щодо покращення й оздоровлення умов здійснення освітнього процесу, а також повідомляє керівників про всі недоліки в забезпеченні навчадьного процесу, які знижують працездатність учнів.

3.19. Проводить інструктаж учнів з техніки без­пеки піл час проведення виховних заходів з обов'язковою реєстрацією в класному журналі чи жур­налі реєстрації інструктажів.

3.20. Організовує вивчення учнями правил охо­рони праці, правил дорожнього руху, поведінки в побуті, на воді тощо.

4. Права

 

Вихователь має право на:

4.1 Участь в управлінні школою в порядку, який визначається Статутом школи.

4.2 Захист професійної честі й гідності.

4.3 Ознайомлення зі скаргами та іншими до­кументами, які містять оцінку його роботи, на­дання своїх пояснень.

4.4 Захист своїх інтересів самостійно чи че­рез представника, в тому числі адвоката, у випад­ку дисциплінарного чи службового розслідуван­ня, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.

4.5 Конфіденційність дисциплінарного (служ­бового) розслідування, за винятком випадків, пе­редбачених законом.

4.6 Вільний вибір і використання методик на­вчання й виховання, навчальних посібників і ма­теріалів, підручників, методів оцінювання знань учнів.

4.7 Підвищення у встановленому порядку своєї кваліфікації.

4.8 Проходження атестації на добровільній ос­нові на відповідну кваліфікаційну категорію.

     4.9 Давання учням під час занять і перерв обо­в'язкових для виконання розпоряджень, які сто­суються організації занять і дотримання дисцип­ліни, притягнення учнів до дисциплінарної відпо­відальності у випадках і в порядку, визначених відповідними правилами.

     4.10. Відповідно до ст.8 Закону України «Про захист персональних даних» має право:

     4.10.1 Знати про місцезнаходження бази даних, яка містить Ваші персональні дані, її призначення та найменування, місцезнаходження її володільця чи розпорядника.

     4.10.2 Отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються Ваші персональні дані,  що      містяться у базі персональних даних.

      4.10.3 На доступ до Ваших персональних даних, що містяться у відповідній базі персональних даних.

     4.10.4Отримувати не пізніш як за 30 календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи зберігаються Ваші персональні дані у відповідній базі персональних даних, а також отримувати зміст Ваших персональних даних, що зберігаються.

    4.10.5 Пред'являти вмотивовану вимогу із запереченням проти обробки Ваших персональних даних органами державної влади, органами місцевого самоврядування при здійсненні їхніх повноважень, передбачених законом.

    4.10.6 Пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення Ваших персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником цієї бази, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними.

    4.10.7 На захист Ваших персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять Вашу честь, гідність та ділову репутацію.

   4.10.8 Звертатися з питань захисту Ваших прав щодо персональних даних до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, до повноважень яких належить здійснення захисту персональних даних.

  4.10.9. Застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних.

 

5.  Відповідальність

  1. Вихователь несе відповідальність за життя і здоров'я учнів групи, за дотримання їхніх прав і свобод, визначених законодавством України.
  2. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутріш­нього трудового розпорядку школи, законних роз­поряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, визна­чених цією Інструкцією, вихователь несе дисцип­лінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.
  3. За застосування, у тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних із фізичним і/чи психічним насиллям над особистістю учня, а та­кож скоєння іншого аморального вчинку вихователь може бути звільнений з посади відповіднодо трудового законодавства і Закону України «Про освіту», “Про загальну середню освіту”.

5.4. За навмисно завдані школі чи учасникам освітнього процесу у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки вихователь несе матеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/чи ци­вільним законодавством.

6.  Взаємовідносини (зв'язки за посадою)

 Вихователь:

  1. Працює за графіком, складеним виходячи з 30-годинного робочого тижня і затвердженим
    директором гімназії.
  2. Замінює у встановленому порядку тимча­сово відсутніх вихователів на умовах погодинної
    оплати.
  3. Самостійно планує свою роботу на на­вчальний рік і навчальну чверть. План роботи затверджується  директором школи.
  4. Подає директору школи письмовий звіт про свою діяльність за певний період роботи (семестр, навчальний рік).
  5. Одержує від директора школи та його за­ступників інформацію нормативно-правового і
    організаційно-методичного характеру, ознайом­люється з відповідними документами.
  6. Працює у тісній взаємодії з учителями, класними керівниками і батьками учнів (особа­ми, які їх замінюють); систематично здійснює обмін Інформацією з питань, які належать до Його компетенції, з адміністрацією та вчителя­ми школи.

 

 

 

 

 

doc
Додано
5 квітня 2019
Переглядів
12814
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку