розширити знання учителів про креативність, фактори її формування, ознаки творчості учнів; визначити риси творчої особистості та умов, що заважають виявленню творчості;
Якщо ви хочете щастя для дітей, то готуйте їх не для щастя, а для творчої діяльності. К.Д.Ушинський
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Отже, справжня місія школи – розвиток творчих здібностей для того, щоб дитина оволоділа найвищим мистецтвом – мистецтвом життєтворчості, талантом змінювати своє життя та життя своєї країни.
Номер слайду 5
позитивна цінність результатів відчуття натхнення, бажання творити зв'язок інтуїтивного і логічного любов до того, що ти робиш; діалектична єдність стійкого і нового Що таке творчість засіб власного духовного розвитку особистості це можливість робити кожен день життя цікавим і неповторним
Номер слайду 6
Это успешный полет мысли за пределы неизвестного. Оно дополняет знания, способствуя созданию вещей, которые не были известны ранее. (П.Хилл) Это деятельность, результатом которой является создание новых материальных и духовных ценностей. Cпособность удивляться и познавать, умение находить решение в нестандартных ситуациях. Это способность к глубокому осознанию своего опыта. Это «взаимодействие, ведущее к развитию». А.Я. Пономарев ТВОРЧІСТЬ
Номер слайду 7
Чинники розвитку творчих здібностей Внутрішні: Вікові Індивідуально- психологічні Cтатеві відмінності Стилі організації розумової діяльності Зовнішні: Cистема сімейного виховання Вплив школи Cпілкування з однолітками
Номер слайду 8
Особливі риси: розпізнає проблеми як такі, ставить звичне під сумнів, розвідує нові можливості. Здатність бачити проблему там, де її не бачать інші
Номер слайду 9
Здатність згортати розумові операції, замінюючи декілька понять одним і використовуючи все більш ємні в інформаційному відношенні символи
Номер слайду 10
Особливі риси: завзятість, висока стійкість до фрустрації, енергійність, що перевершує середні показники, не втихомирюється на першому рішенні. Здатність застосовувати навички, придбані при вирішенні однієї задачі до вирішення інших
Номер слайду 11
Здатність легко асоціювати віддалені поняття.
Номер слайду 12
Здатність пам'яті видавати потрібну інформацію в потрібну хвилину.
Номер слайду 13
Особливі риси: має в своєму розпорядженні багато «стилів мислення», широко досвідчена, орієнтується в різних областях, бере до уваги різні можливості. Гнучкість мислення
Номер слайду 14
Здатність вибирати одну з альтернатив вирішення проблеми до її перевірки Особливі риси: фільтрує перспективні ідеї, розпізнає вдалі рішення, має непідкупне чуття на недоліки.
Номер слайду 15
Здатність бачити речі такими, якими вони є, виділяти спостережуване з того, що привноситься інтерпретацією.
Номер слайду 16
Особливі риси: розрізняє окремі аспекти, мислить дивергентно, комбінує різні знахідки. Легкість генерування ідей
Отже, якщо у Вашому класі є дитина, що: чимось глибоко зацікавившись, намагається зрозуміти суть питання, намагається обґрунтувати його, знайти логічне рішення, дати розумну відповідь; має "критичну жилку"; виявляє здатність до вдосконалювання; може розумно висловитися з широкого кола питань, … …радійте, перед Вами обдарована дитина і їй потрібна Ваша підтримка!
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Учитель – творча особистість Захоплення справою як покликанням Незалежність щодо суджень Індивідуальність і гнучкість Впевненість у власних силах Аутентичність особистості Прагнення до самореалізації Критичність і високий ступінь рефлексії Дитяча Сприйнятливість І відкритість
Номер слайду 21
Пам'ятайте, що учень — «...це не посуд, який потрібно наповнити, а факел, який необхідно запалити» К.Ушинський