Поширення добра у світі-доброчесність

Про матеріал
Мета. Допомогти учням осягнути, що значить бути добрим, що лежить в основі доброти, доброго вчинку, славлячи добро в людині, її справах і ставленні до інших, розвивати в учнів бажання робити добро, формувати в підростаючого покоління моральні чесноти, шляхетність, почуття милосердя, виховувати морально-етичні норми життя, доброчесність
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Виховний захід у третьому класі                                               

 

 

 

 

 

 

Поширення добра у світі, доброчесність

 

                                  

 

 

 

 

Підготувала :

Цепкало Н.М.                                                                    

                                              вчитель початкових класів

                                             Харківського ліцею № 60

                                               Слобідського району.                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Поширення добра у світі, доброчесність

Мета. Допомогти учням осягнути, що значить бути добрим, що лежить в основі доброти, доброго вчинку, славлячи добро в людині, її справах і ставленні до

інших, розвивати в учнів бажання робити добро, формувати в підростаючого

покоління моральні чесноти, шляхетність, почуття милосердя, виховувати морально-етичні норми життя, доброчесність

І. Вступна частина

Добрий день, дорогі діти! Послухайте легенду, що допоможе дізнатися тему сьогоднішнього заходу.

  Жила-була на землі дівчина, яку звали Любов. Невесело було їй жити на світі без подруги. Ось і звернулась вона до свого батька, щоб допоміг їй вибрати подругу на все життя. Одного ранку привів він Любов на призначене місце й показав п’ять прекрасних дівчат, яких звали Краса, Радість, Удача, Печаль і Доброта. Але вибрати можна лише одну. Спочатку Любов розгубилася, не знала, кого вибрати. Потім підійшла ближче, подивилася в очі кожній і простягла руку Доброті.

  •          Як ви вважаєте, діти, чому Любов вибрала Доброту?

ІІ. Оголошення теми і мети заходу

  •          Отже, тема нашого заходу – «Поширення добра у світі, доброчесність».

Сказав мудрець:

  •          Живи, добро звершай!

Та нагород за це не вимагай.

Лише в добро і вищу правду віра

Людину відрізня від мавпи і від звіра.

Хай оживає істина стара:

Людина починається з добра!

Епіграф уроку

Добрі слова – це сади.

Добрі слова – це коріння.

Добрі думки – квіти.

Добрі справи – плоди.

  •          Отже, щоб справи були ваші добрими, потрібно, щоб і думки і слова також були добрими. Прочитаймо вислів В.Сухомлинського, твори якого ми неодноразово вивчали на наших уроках.

Робіть так, щоб людям, які вас оточують, було добре…

  •          Як ви розумієте цей вислів?
  •          Що таке добро?
  •          Яких людей називають добрими?
  •          А що таке доброчесність?
  •          На які справи здатна добра людина?

Тепер уявімо, що доброта – це сонечко, яке на своїх промінчиках підготувало нам завдання, які ми маємо виконати протягом виховної години.

ІІІ. Опрацювання теми заходу,складання  очікуваних результатів-сонечка

1.Обговорення листа від хлопчика

- Учора листоноша принесла мені листа від одного хлопчика. Послухайте уважно і спробуйте дати йому добру пораду.

                           ХТО ПОКАРАВ ЙОГО

«Я образив товариша. Я штовхнув однокласника, я списав домашню роботу ,я вдарив собаку, я забрав іграшку у  сестри.

Ісі пішли від мене. Я залишився один і гірко заплакав».

  •          Хто покарав його?— запитала сусідка.
  •          Він сам себе покарав, -- відповіла мама.

Чи можна назвати цього хлопчика добрим, доброчесним?

Чому він плакав?

2. Збираємо добрі слова

Діти утворюють коло, перекидають одне одному м’ячик, згадують і говорять добрі слова, називають чесноти людей.

3.Гра «Якщо ти добра людина, то повинен…»

- Якщо людина повинна робити те, що я називаю, плескайте в долоні, а якщо ні – нічого не робіть.

- робити комусь зле, якщо цього ніхто не бачить;

- допомагати мамі мити посуд;

- не вмиватися;

- берегти рідну природу та охороняти її;

- шанувати працю рідних людей;

- галасувати, коли хтось відпочиває;

- бути вихованою, стриманою;

- обманювати, сваритися, хвалитися;

- насміхатися з чужого горя;

- добре вчитися, багато читати;

  •          Не слухати батьків;
  •          ділитися тим, що в тебе є;
  •          Списувати  на уроках;
  •          Захищати слабшого;
  •          Допомагати друзям у біді.

4.Гра в колі друзів «Я дарую тобі…»

Спалахнула свічечка

Ніжним полум’ям.

Підійди погрітися,

Кому холодно…

-У центрі кола горить свічечка, що є символом добра і чистоти.

Діти висловлюють добрі побажання одне одному, передаючи умовний символ добра (дерев’яну писанку).

Останніми мають бути слова, промовлені хором: «Хай торжествують світло,добро і доброчесність !».

5.Гра «Ромашка» в групах

 Ромашку, складену з окремих пелюсток із завданнями, прикріплюють на дошці. Учні виходять до дошки і відривають пелюстку, читають уголос завдання, виконують його в групі, виступають по черзі.

  •          Назвати чесноти свого товариша, продемонструвати в діалозі;
  •          Розповісти про добрі вчинки своєї однокласниці, навести приклад з життя класу;
  •          Розповісти, який добрий вчинок зробили, інсценувати ;
  •          Як зробити комплімент, проінсценувати.

6.Робота в групах «Дерево Доброти»

Три групи одержують конверти із зображенням листочків з написами: доброчесність, працьовитість, доброта, злість, грубість, чемність, терпіння, повага, зло, обман, милосердя, увічливість, любов, ненависть, байдужість, щедрість.

  •          Прикрасьмо наше дерево Доброти-доброчесності ! Оберіть листочки з тими словами-поняттями, з якими вам хотілося б зустрітися.

7.Гра «З якої казки?» Звірка очікуваних результатів , підсумок уроку.

1) Він звірят усіх лікує,

Від халепи їх рятує,

І зайчат, і мавпенят,

Бегемотів і тигрят,

Вилікує він за мить

Все, що в звірів заболить,

Наш добрий лікар…(Айболить)

  •          Про кого йдеться?
  •          Яку добру справу виконував лікар Айболить?

2) Сидить Півник на печі,

Їсть смачненькі калачі,

Тут Лисичка прибігає,

Півника мерщій хапає.

Біжить Котик рятувати,

В Лиски Півника забрати (Котик і півник)

  •          Хто і яке добре діло зробив у цій казці?

3) Вигнав дід козу із хати,

     Тай пішла вона блукати,

     В зайця хату відібрала.

      Всі козу ту виганяли,

       Рак козуню ущипнув –

     Зайцю хатку повернув. (Коза-дереза)

  •          Хто допоміг зайчикові повернути свою хатинку?
  •          Яким він був?

4) Виріс цей хлопчина

З маленької деревини.

У печі зміючку спік,

Сам на дерево утік.

Його гусятко врятувало –

На крилечка свої узяло.

Принесло до тата й мами,

Частувалось пирогами. (Івасик-Телесик)

  •          Хто в цій казці зробив добрий вчинок?

Що легше зробити: допомогти чи образити? ( Образити, адже ображають бездумно. Щоб допомогти, необхідно з’ясувати, як учинити мудро, вивчити обставини).

8.Вправа «ТАК чи НІ»

- коли вам краще жити:

Коли сміються діти

А чи тоді, як всі кричать,

І їм не можна ради дать? …..

  •          Бабусі хлопчик допоміг.

Він, діти, добрий хлопчик?(так)

Він буде доброчесним

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку