Формування знань про основні статистичні функції, які використовуються у табличному процесорі. До матеріалу уроку входить: план уроку, презентація, інструктивна картка, файл із завданням, файл з тестом, таблиця досягнень учня. Презентація у форматі "Демонстрація". Завантажте архів, щоб її побачити.
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Алгоритм роботи
Урок 68 9 клас
Тема: Статистичні функції
Мета:
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.
Обладнання та наочність: комп’ютери з відповідним програмним забезпеченням, електронна інструктивна карта з завданням, презентація, зошити, картки досягнень, тестові картки.
Програмне забезпечення: Табличний процесор Calc (Excel).
Структура уроку (45 хв)
І. Організаційний момент (3 хв)
Роздати учням таблиці оцінювання
ІІ. Актуалізація опорних знань (7 хв)
Завдання 1
Слайд 2 Перш ніж почати знайомитися з новою темою давайте пригадаємо те що ми вивчали на минулих уроках.
Зараз на слайді з’являться формули, вам потрібно роз’яснити їх. (1 б. за правильну відповідь)
Завдання 2
Слайд 3 Назвіть опис дії математичної функції (1 б. за вірну відповідь)
Додаткове питання: Що називають аргументами в функції. (Дані, які опрацьовує функція, називають аргументами)
Слайд 4 Назвіть опис дії математичної функції (1 б. за вірну відповідь)
Додаткове питання: Чим характеризується будь-яка функція в ТП? ( Будь-яка функція в Excel характеризується не тільки іменем, а й кількістю аргументів, типом аргументів, результатом)
Слайд 5 Назвіть опис дії математичної функції (1 б. за вірну відповідь)
Додаткове питання: Якщо функція має кілька аргументів, то який знак ставлять між ними? (Якщо функція має кілька аргументів, їх розділяють символом «;». )
Завдання 3
Слайд 6 Відповісти на питання (1 б. за правильну відповідь)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності (1 хв)
Слайд 7-8
ІV. Вивчення нового матеріалу (10 хв)
Слайд 9-13
V. Робота за комп’ютером ( 10 хв)
Файл «Інструктивна катка», файл з завданням «Урок 68»
Слайд 14 Вправи для очей
VІ. Підсумок уроку (8 хв)
Тестування.
Слайд 15. Взаємоперевірка тесту
Рефлексія
Слайд 16
VІІ. Оголошення результатів, оцінювання робіт. (2 хв)
VIII. Домашнє завдання (2 хв)
Слайд 17 Проаналізувати § 7.2, ст. 236-237
Таблиця досягнень
Прізвище _______________
Вид роботи |
Кількість балів |
Питання |
|
Робота за комп’ютером |
|
Тестування |
|
Всього: |
|
Таблиця досягнень
Прізвище _______________
Вид роботи |
Кількість балів |
Питання |
|
Робота за комп’ютером |
|
Тестування |
|
Всього: |
|
Таблиця досягнень
Прізвище _______________
Вид роботи |
Кількість балів |
Питання |
|
Робота за комп’ютером |
|
Тестування |
|
Всього: |
|
Таблиця досягнень
Прізвище _______________
Вид роботи |
Кількість балів |
Питання |
|
Робота за комп’ютером |
|
Тестування |
|
Всього: |
|
Таблиця досягнень
Прізвище _______________
Вид роботи |
Кількість балів |
Питання |
|
Робота за комп’ютером |
|
Тестування |
|
Всього: |
|
Таблиця досягнень
Прізвище _______________
Вид роботи |
Кількість балів |
Питання |
|
Робота за комп’ютером |
|
Тестування |
|
Всього: |
|
Таблиця досягнень
Прізвище _______________
Вид роботи |
Кількість балів |
Питання |
|
Робота за комп’ютером |
|
Тестування |
|
Всього: |
|
Таблиця досягнень
Прізвище _______________
Вид роботи |
Кількість балів |
Питання |
|
Робота за комп’ютером |
|
Тестування |
|
Всього: |
|
Тест . Статистичні функції Прізвище_____________________ Бали____
Варіант 1
1. Статистичні функції Excel призначені для: |
|
а) знаходження суми числових значень комірок |
|
б) аналізу значення однієї комірки |
|
в) аналізу значень діапазонів комірок |
|
г) опрацювання текстових даних |
|
|
|
2.Які з наведених функцій є статистичними? |
|
а) MIN |
|
б) АВС |
|
в) AVERAGE |
|
г) ROUND |
|
|
|
3. Для розв’язання яких задач доцільно застосувати статистичну функцію AVERAGE? |
|
а) підрахунок кількості пропусків в електронному журналі обліку знань |
|
б) підрахунок підсумкової оцінки учня в електронному журналі обліку знань |
|
в) обчислення кількості учнів, які навчаються на відмінно, в електронному журналі обліку знань |
|
г) переведення оцінки, вказаної числом, у словесний запис |
|
|
|
4. Клітинка В2 містить значення 20, клітинка С2 – значення 10. У клітинку D2 введено формулу з використанням логічної функції IF, =IF(B2>15; B2*C2; B2/C2). Визначте яке значення буде відображатися в клітинці D2? |
|
а) 2 |
|
б) 10 |
|
в) 20 |
|
г) 200 |
|
Тест . Статистичні функції Прізвище_________________ Бали____
Варіант 2
1. Яке призначення статистичних функцій? |
|
а) Математичні обчислення над даними клітинок |
|
б) Опрацювання текстових даних |
|
в) Перевірка відповідності значення клітинки певній умові |
|
г) Аналіз значень діапазонів клітинок |
|
|
|
2.Які з наведених функцій є статистичними? |
|
а) MIN |
|
б) MAX |
|
в) COUNT |
|
г) PRODUCT |
|
|
|
3. Для розв’язання яких задач доцільно застосувати статистичну функцію AVERAGE? |
|
а) підрахунок підсумкової оцінки в шкільному журналі успішності |
|
б) знаходження кількості пропущених уроків у шкільному журналі |
|
в) підрахунок числа клітинок певного діапазону, які містять дані |
|
г) обчислення загальної кількості проданого товару |
|
|
|
4. Клітинка В2 містить значення 20, клітинка С2 – значення 10. У клітинку D2 введено формулу з використанням логічної функції IF, =IF(B2>25; B2*C2; B2/C2). Визначте яке значення буде відображатися в клітинці D2? |
|
а)2 |
|
б)10 |
|
в)20 |
|
г)200 |
|