Пошуково дослідницька діяльність

Про матеріал
ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ (МОЛОДША ГРУПА) ІГРИ З ВОДОЮ ТА ПІСКОМ (на весь рік)
Перегляд файлу

ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

(МОЛОДША ГРУПА)

 

ІГРИ З ВОДОЮ ТА ПІСКОМ

 

Вересень

1. Миття рук . Умивання .

Дидактична гра:  «Миємо ляльці руки».

Мета: Дати поняття про воду. Водичка чиста, жива, її не можна втримати в руці. Вона блищить, дзюркоче і міниться. Виховувати бажання бути чистими.

2. Гра з сухим піском .

Мета: Закріпляти знання дітей про сухий сипучий пісок. Вчити гратися ним. Просіємо пісок від сміття. Вчити насипати пісок в ситечка, в баночки з дірочками. Подивитися, як сиплеться пісок із ситечка. Він сиплеться, як вода. Що лишилося в ситечку і т.д.

3. Спостереження за діями дорослого з водою.
Дидактична гра: «Збивання піни» .

Мета: Дати дітям поняття, що вода допомагає людині тримати в чистоті предмети побуту, одягу .

4. Дидактична гра:  «Я печу, печу, печу, діткам всім по калачу».

Мета: Познайомити з властивостями вологого піску. Вчити гратися з піском.

 

Жовтень

1. Витягування руками з води предмети, які плавають на її поверхні:

  •      великі за розміром;
  •      середнього розміру;
  •      дрібні.

Мета: Ознайомити дітей з тим, що предмети можуть плавати. Звернути увагу на прозорість води.

2. Дидактична гра: «Дарунок лялькам»,  «Гарна пасочка».

     Мета: Продовжувати навчати дітей гратися з піском та різними формочками, накладати пісок у формочку, щільно притискувати його долонями, вистукувати з неї пісок у вигляді пасочки .

3. Дидактична гра:  «Качки плавають».

     Мета: Вчити дітей гратися з водою, з предметами, які плавають на поверхні води. Вчити потихеньку опускати качечку в миску з водою, підштовхувати її рукою .

4. Пересипання сухого піску з однієї склянки в іншу .

Мета: Закріпити знання про сипучий пісок. Прищеплювати акуратність. Вчити не розсипати пісок . Після пересипання, висипання пісок в ситечко, він сиплеться крізь дірочки.

 

 

Листопад

1. Дидактична гра: «Чарівна криниця».

Мета: Діти дістають з води предмети із заплющеними очима, намагаючись на дотик упізнати, який предмет вони дістали з «чарівної криниці».

2. Гарні візерунки на піску.

Мета: Вчити дітей гратися з вологим піском. Запропонувати прикрасити квітник із вологого піску відбитками різних предметів.

3. Дидактична гра:  «Акваріум» .

Мета: Спостереження за рибками, водою акваріума камінчики, пісок, мушлі, запускають іграшкових рибок.

4. Дидактична гра: «Доріжка для машин».

Мета: Продовжувати вчити гратися з вологим піском. Робити на вологому піску відбитки за допомогою пластин із будь - якого матеріалу. Прокочувати по «дорозі»  машинки .

 

Грудень

1. Дидактична гра: «Ловись, рибко».

Мета:  Продовжувати вчити дітей виловлювати сачком предмети,  які плавають у воді. В миску налити води, «запустити» туди іграшкових рибок . Ловити рибок сачком.

2. Дидактична гра: «Цукерки в дарунок».

Мета: Вчити гратися з вологим піском . Запропонувати зробити цукерки в дарунок лялькам до Новорічного свята . Використати обгортки із цукерок . З .Виловлювати з води предмети великою ложкою .

Мета:  Вчити гратися з водою, закочувати рукава одягу. Звернути увагу на чистоту, прозорість води.

 

Січень

1. Виловлювання з води предметів маленькою ложкою .

Мета : Вчити виловлювати різні предмети з води, вправляти в чіткості, розвивати координацію рухів .

2. Дидактична гра: «Подвір"я для квочки з курчатами».

Мета: Вчити долонями робити парканчик подвір"я, утрамбовувати пісок на подвір"ї, згрібати пісок до бортика пісочниці, робити заглиблення ребром долоні - "доріжку" до подвір"я .

 

 

 

 

 

 

 

Лютий

1. Утворення води зі снігу .

Обладнання . Мисочка зі снігом, свічка у підсвічнику, ложка, горнятко для води .

Мета: Спостерігати, як сніг тане від тепла, яка кількість снігу, яка кількість води.

2. Дидактична гра:  «Я можу побувати усюди, тільки допоможіть мені».

Мета: Просівання піску крізь ситечка, насипання його в різні баночки, скляночки за допомогою паперових воронок.

3. Танення льоду у воді різної температури .

Мета: Закріпити знання про теплу, гарячу та холодну воду. Вчити спостерігати за склянками з водою та льодом, вчити дітей самим робити висновки.

4. Дидактична гра: «Гараж для машини».

Мета: Вчити дітей рити ямки у піску лопаткою,  ущільнювати пісок долонями, лопатками .

 

Березень

1. Дидактична гра:  «Якого кольору вода».

Мета: Порівняти воду, молоко, сік. Вода безбарвна. Опустити в склянку з водою будь-який предмет, переконатися, що вона прозора.

2. Дидактична гра:  «Зафарбуємо воду».

Мета: Закріпити поняття про те, що вода прозора, не має кольору. Ми маленькі чарівники, зробимо воду кольоровою. Закріпити назви кольорів.

3. Дидактична гра:  «Спечемо торт для мами».

Мета: Вчити складати вологий пісок купкою, гіркою, прикрашати його паперовими візерунками, відбитками іграшок.

4. Дидактична гра: «Квітка».

Мета: Вчити по контуру квітки сипати акуратно пісок. Пісок просіяти ситечками, він сипучий. Квітку по контуру намазати клеєм.

 

Квітень

1. Дидактична гра: « Якою на смак стала вода».

Мета: Закріпити знання про те, що вода не має смаку, але коли в неї добавити сіль, цукор, вона буде мати смак .

2. Дидактична гра: «Холодно - тепло – гаряче».

Мета: Закріпити знання дітей про те, що вода може бути холодною, гарячою, теплою. Вчити на дотик визначати температуру води - холодну, гарячу, теплу .

3. Дидактична гра: «Ми будуємо зоопарк».

Мета: Під час гри з піском використати фігурки тварин. Вчити працювати всією долонею, лопатками .

 

 

Травень

 

1. Вирощування цибулини у баночці з водою .

Мета: Спостерігати за ростом коріння та пір'я.

2 . Поливання рослин.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Степанюк Олена
Додано
24 жовтня 2022
Переглядів
1297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку