Комунальний заклад «Загальноосвітня школа I-III ступенів № 27
Вінницької міської ради»
План-конспект інноваційного уроку
фізичної культури
для учнів 6-го класу
Підготував: учитель фізичного виховання Вищої категорії - Мельник М.Б.
Тема: Легка атлетика
Мета: - розвиток фізичних якостей методом колового тренування;
Завдання уроку:
Тип уроку: Закріплення та повторення навчального матеріалу
Методи навчання: робота в групах, метод змагання
Місце проведення : Спортивна зала
Інвентар: Бар’єри - 14 шт., фішки - 10 шт., мультимедійний плеєр, плазмовий телевізор, диск із записом олімпійської зарядки, швидкісних драбини – 2 шт., набивні м’ячі - 2 шт., наклейки-плакати із зображенням станцій – 5 шт., наклейки зірки - 20 шт., олімпійські прапорці - 20 шт., секундомір, гімнастичні кільця - 8 шт., малі м’ячі – 4 шт., букви і цифри «Сочі 2014», магнітофон.
Час уроку : 45 хвилин
Частини уроку та їх зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА |
14 хв.00с. |
Фронтальний метод |
|
2 хв.
30 с. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та їх стан здоров’я . Нагадати особливості роботи при проведенні уроку методом колового тренування. Норма – до 15 ударів за 10 с. Учням, у яких пульс перевищує норму, наклеїти позначки-наклейки на одяг, для того щоб звертати на них більше уваги під час уроку. |
Звучить музика, учні виконують зарядку під музичний супровід. Наголошення на тому, хто проводить зарядку ,а її виконують: Анна Бесонова; Валерій Гончаров; Інна Осипенко - Родомська; Олексій Торохтій; Анна Сорокіна.
|
1 хв.
5 хв.
30 с.
5 хв. |
Стежити за на чітким виконанням поворотів . Фронтальний метод. Звернути увагу на злагодженість виконання; під час бігу стежити за правильним диханням; дотримуватись необхідного інтервалу. Виконання вправ за командою (по прямій).
За командою: « Клас, у колони для виконання Олімпійської розминки в середину по п’ять кроком - РУШ! » - учні шикуються для виконання зарядки. Звучить музика.
|
ОСНОВНА ЧАСТИНА |
25 хв. 00с. |
|
|
1хв. |
Після виконання розминки за командою: « Право, ліво - РУЧ!» учні перешиковуються за направляючими для роботи на станціях |
Станція №1: Біг з бар’єрами .
|
2 хв. |
Учасники долають кроком низькі перешкоди з однієї сторони на іншу ( з права наліво), на ділянці, яка має звивисту траєкторію. роблячи рівну кількість проміжних кроків. Звернути увагу на роботу рук; поточний спосіб, дистанція 3 кроки.
Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту серцебиття. |
Станція №2: Метання в ціль.
|
2 хв. |
Учні виконують метання малого м’яча із заданої відстані в ціль.
Слідкувати за технікою правильного виконання. Роботи рук та ніг.
Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту серцебиття. |
Стація №3:Швидкісна драбина.
|
2 хв. |
Вид «швидкісна драбина» потребує оволодіння точністю приземлення на біговій швидкості й можливості створити високу частоту бігу по лежачій драбині.
Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту пульсу.
|
Станція №4: Метання набивного м’яча .
|
2 хв. |
Виконується сидячи один напроти одного ( мал.5).
Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту пульсу, техніку безпеки, виконання вправи.
. |
Станція №5: Стрибки в квадраті.
|
2 хв. |
Учні знаходяться в центрі уявного п’ятикутника, де виконують стрибки вперед - назад, вліво-вправо
Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту пульсу.
|
|
1 хв. |
Після роботи на станціях подається команда: «Кроком - РУШ!» Клас крокує за направляючим по колу. Виконуються перешикування для проведення естафет. |
Команди презентують континенти світу.
|
2 хв. |
Команди презентують континенти світу. Інструктаж з техніки безпеки під час проведення естафет.
Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту пульсу.
Слідкувати за чітким алгоритмом виконанням естафет. |
Виконання естафет на закріплення:
Естафета№1: Біг через бар’єри. |
2хв. |
Змагальний метод. Естафета відбувається шляхом передачі олімпійського прапорця з рук в руки.
Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту серцебиття.
|
Естафета №2. Перекладанням фішок з місця на місце. |
1хв. 30с. |
Змагальний метод. Умови естафети: діти біжать з двома фішками в руках, розставляючи їх на білих лініях перед собою, на першу та другу лінії . Наступні учасники команди переставляють фішки вперед почергово, забираючи ті, які знаходяться позаду. |
Естафета №3. Біг змійкою з бар’єрами.
Естафета №4. Стрибки присівши. Руки лежать на плечі партнера по команді, що попереду.
Учні по черзі виконують стрибки з прискорення. Викладаються олімпійські кільця з написом «Сочі -2014». Естафета №5. Естафета, присвячена зимовим олімпійським іграм в Сочі. |
1 хв. 30 с.
2 хв.
1 хв. 30 с. |
Змагальний метод. Двостороння гра, де дві команди розташовуються як при грі у футбол, грають при цьому руками. Перевірка засвоєння учнями положень гравців у захисті, нападі, у центрі поля та гри воротаря. У вікторині задаються запитання з теми футбол. Команда, яка дасть більше правильних відповідей і розпочинає гру. |
Проміжна вікторина Запитання:
9. Вимірювання ЧСС за 10 секунд. |
30 с.
30 с.
30 с.
30 с.
30 с. |
Додатковий бал за найбільше правильних відповідей на Олімпійську тематику. Команда нагороджується «зіркою», наліпкою на груди.
Задається одне запитання, після завершення кожної із естафет.
Перевірка стану серцево-судинної системи за допомогою ЧСС.
Звернути увагу на учнів, які мають ЧСС більш ніж 22-27 уд. за 10с.
|
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА |
4 хв. |
|
10. Звучить музика, учні виходять на середину залу, утворюючи олімпійські кільця, і виконують вправи на відновлення дихання та розслаблення м’язів: - Вдих – присіли; Видих – підйом рук догори. - Ходьба учнів утворивши велике коло після шикування в шеренгу.
12. Шикування повідомлення результатів уроку. Наголошення типових помилок та кращих учнів на уроці.
13.Організований вихід із спортивного залу. |
2 хв.30с
15 с.
15 с.
30 с.
30 с. |
Звучить мінус пісні Олімпіади 1980-го року « До свидания, мой ласковый Мишка».
Учні повільно, під музичний супровід, виходять, спочатку утворивши олімпійські кільця, поступово утворюючи велике коло, де переходять в шикування в шеренгу.
Учні, які мають високий пульс, проходять додаткове коло у повільному темпі.
Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту пульса.
|