Конспект уроку з фізичної культури для 6 класу за модулем : Легка атлетика.

Про матеріал
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа I-III ступенів № 27 Вінницької міської ради» План-конспект інноваційного уроку фізичної культури для учнів 6-го класу Підготував: учитель фізичного виховання Вищої категорії - Мельник М.Б. Тема: Легка атлетика Мета: - розвиток фізичних якостей методом колового тренування; - активізація пізнавального інтересу до уроків легкої атлетики; - розвиток та популяризація олімпійського руху. Завдання уроку: 1. закріплення фізичних якостей за допомогою колового тренування; 2. удосконалення швидкісних, силових, спринтерських та швидкісно-силових якостей; 3. повторення правил безпеки під час виконання легкоатлетичних вправ; 4. сприяння розвитку спритності, координації рухів під час виконання роботи на станціях та під час естафет; Тип уроку: Закріплення та повторення навчального матеріалу Методи навчання: робота в групах, метод змагання Місце проведення : Спортивна зала Інвентар: Бар’єри - 14 шт., фішки - 10 шт., мультимедійний плеєр, плазмовий телевізор, диск із записом олімпійської зарядки, швидкісних драбини – 2 шт., набивні м’ячі - 2 шт., наклейки-плакати із зображенням станцій – 5 шт., наклейки зірки - 20 шт., олімпійські прапорці - 20 шт., секундомір, гімнастичні кільця - 8 шт., малі м’ячі – 4 шт., букви і цифри «Сочі 2014», магнітофон. Час уроку : 45 хвилин
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Загальноосвітня школа I-III ступенів № 27

 Вінницької міської ради»

 

План-конспект  інноваційного уроку

 фізичної культури

для учнів 6-го класу

 

Підготував:  учитель фізичного виховання Вищої категорії - Мельник М.Б.

 

Тема:  Легка атлетика

Мета:   - розвиток фізичних якостей методом колового тренування;

  • активізація пізнавального інтересу до уроків легкої атлетики;
  • розвиток та популяризація олімпійського руху.

Завдання уроку:

  1. закріплення фізичних якостей за допомогою колового тренування;

 

  1.  удосконалення швидкісних, силових, спринтерських та швидкісно-силових якостей;

 

  1. повторення правил безпеки під час виконання легкоатлетичних вправ;

 

  1. сприяння розвитку спритності, координації рухів під час виконання роботи на станціях та під час естафет;

 

Тип уроку:  Закріплення та повторення навчального матеріалу

 

Методи навчання: робота в групах, метод змагання

 

Місце проведення : Спортивна зала

Інвентар: Бар’єри - 14 шт., фішки - 10 шт., мультимедійний плеєр, плазмовий телевізор, диск із записом олімпійської зарядки, швидкісних драбини – 2 шт., набивні м’ячі - 2 шт., наклейки-плакати із зображенням станцій – 5 шт., наклейки зірки - 20 шт., олімпійські прапорці - 20 шт., секундомір, гімнастичні кільця - 8 шт., малі м’ячі – 4 шт., букви і цифри «Сочі 2014», магнітофон.

Час уроку : 45 хвилин

Частини уроку та їх зміст

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

14 хв.00с.

Фронтальний метод

  1. Шикування, повідомлення завдань уроку. Інструктаж з техніки безпеки на уроках легкої атлетики.

 

 

  1.  Вимірювання ЧСС за 10 секунд.

2 хв.

 

 

 

 

30 с.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та їх стан здоровя .

Нагадати особливості роботи при проведенні уроку методом колового тренування.

Норма – до 15 ударів за 10 с. Учням, у яких пульс перевищує норму, наклеїти позначки-наклейки на одяг, для того щоб звертати на них більше уваги під час уроку.

  1. Стройові прийоми: шикування, повороти на місці .
  2. Ходьба по колу;
  • Спортивна ходьба;
  • Рівномірний біг;
  • ЗРВ у русі: переставним кроком лівим та правим боком; перехресним кроком правим та лівим боком
  •  високим підніманням прямих ніг вперед;
  • з високим підніманням колін;
  • із закиданням гомілок назад.
  • перехід на крок.
  1. Перешикування в русі для ЗРВ з «Олімпійськими чемпіонами».

Звучить музика, учні виконують зарядку під музичний супровід.

Наголошення на тому, хто проводить  зарядку ,а її виконують: Анна Бесонова; Валерій  Гончаров; Інна Осипенко - Родомська; Олексій Торохтій; Анна Сорокіна.

 

1 хв.

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

5 хв.

Стежити за на чітким виконанням поворотів .

Фронтальний метод.

Звернути увагу на злагодженість виконання;

під час бігу стежити за правильним диханням;

дотримуватись необхідного інтервалу.

 Виконання вправ за командою (по прямій).

 

 

 

За командою: « Клас, у колони для виконання Олімпійської розминки в середину по п’ять кроком - РУШ! » - учні шикуються для виконання зарядки. Звучить музика.

 

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

25 хв. 00с.

 

  1. Повідомлення  техніки безпеки при роботі на станціях.

1хв.

Після виконання розминки за командою:

« Право, ліво - РУЧ!» учні перешиковуються за направляючими для роботи на станціях

 Станція №1: Біг з барєрами .

 

 

 C:\Users\олександра\Desktop\картинки\Легка атлетика.jpg

2 хв.

Учасники долають кроком низькі перешкоди з однієї сторони на іншу ( з права  наліво), на ділянці, яка має звивисту траєкторію. роблячи рівну кількість проміжних кроків.

Звернути увагу на роботу рук; поточний спосіб, дистанція 3 кроки.

 

Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту серцебиття.

 Станція №2: Метання в ціль.

C:\Users\олександра\Desktop\картинки\метання в цыль.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

Учні виконують  метання малого м’яча із заданої відстані в ціль.

 

 

Слідкувати за технікою правильного виконання. Роботи рук та ніг.

 

 

 

Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту серцебиття.

 Стація №3:Швидкісна драбина.

 

C:\Users\олександра\Desktop\картинки\images (4).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

Вид «швидкісна драбина» потребує оволодіння точністю приземлення на біговій швидкості й можливості створити високу частоту бігу по лежачій драбині.

 

 

Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту пульсу.

 

 

 Станція №4: Метання набивного м’яча .

 

 

 

 

C:\Users\олександра\Desktop\картинки\images (7).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

Виконується сидячи один напроти одного ( мал.5).

 

 

Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту пульсу, техніку безпеки, виконання вправи.

 

.

 

 

 

 

 

 

Станція №5: Стрибки в квадраті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

Учні знаходяться в центрі уявного п’ятикутника,  де виконують стрибки вперед -  назад, вліво-вправо

 

 

Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту пульсу.

 

  1. Ходьба по колу, перешикування в середину в колони по п’ять для проведення  естафет.

 

 

 

 

1 хв.

Після роботи на станціях подається команда: «Кроком - РУШ!» Клас крокує за направляючим по колу. Виконуються перешикування для проведення  естафет.

  1. Презентація кожної команди. Вручення олімпійського прапорця для естафети. Вчитель наголошує на  правилах проведення естафет, техніці безпеки.

 

Команди презентують континенти світу.

 

 

 

2 хв.

Команди презентують континенти світу.

Інструктаж з техніки безпеки під час проведення естафет.

 

Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту пульсу.

 

 

Слідкувати за чітким алгоритмом виконанням  естафет.

 Виконання естафет на закріплення:

 

      Естафета№1: Біг через бар’єри.

2хв.

Змагальний метод.

Естафета відбувається шляхом передачі олімпійського прапорця з рук в руки.

 

Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту серцебиття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Естафета №2. Перекладанням фішок з місця на місце.

1хв. 30с.

Змагальний метод.

Умови естафети: діти біжать з двома фішками в руках, розставляючи їх на білих лініях перед собою, на першу та другу лінії . Наступні учасники команди переставляють фішки вперед почергово, забираючи ті, які знаходяться позаду.

Естафета №3. Біг змійкою з бар’єрами.

 

 Естафета №4. Стрибки присівши. Руки лежать на плечі партнера по команді, що попереду.

 

Учні по черзі виконують стрибки з прискорення.

Викладаються олімпійські кільця з написом «Сочі -2014».

Естафета №5. Естафета, присвячена зимовим олімпійським іграм в Сочі. 

1 хв. 30 с.

 

       2 хв.

 

 

 

      1 хв. 30 с.

Змагальний метод.

Двостороння гра, де дві команди розташовуються як при грі у футбол, грають при цьому руками. Перевірка засвоєння учнями положень гравців у захисті, нападі, у центрі поля та гри воротаря. У вікторині задаються запитання з теми футбол. Команда, яка дасть більше правильних відповідей і розпочинає гру.

Проміжна вікторина

Запитання:

  1. У підніжжя якої гори відбувалися перші олімпійські ігри? (Кронос)
  2. Скільки днів тривала перша Олімпіада в Греції? (1 день)
  3. Назвіть , який із видів змагань був першим на олімпійських іграх? (Біг)
  4. Назвіть засновника сучасного олімпійського руху? (П’єр де Кубертен )
  5. Назвіть гасло олімпійських ігор?  (Швидше, Вище, Сильніше)                      

 

9. Вимірювання ЧСС за 10 секунд. 

 

 

 

 

30 с.

 

30 с.

 

30 с.

 

30 с.

 

30 с.

Додатковий бал за найбільше правильних відповідей на Олімпійську тематику. Команда нагороджується «зіркою», наліпкою на груди.

 

Задається одне запитання, після завершення кожної із естафет.

 

 

 

Перевірка стану

серцево-судинної  системи за допомогою ЧСС.

 

 

Звернути увагу на учнів, які мають ЧСС більш ніж

22-27 уд. за 10с.

 

 ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

4 хв.

 

10.     Звучить музика, учні виходять на середину залу, утворюючи олімпійські кільця, і виконують вправи на відновлення дихання та розслаблення м’язів:

- Вдих – присіли; Видих – підйом рук догори.

- Ходьба учнів утворивши велике коло після шикування в шеренгу.

 

  1.  Вимірювання ЧСС за 10 с.

 

12. Шикування повідомлення

результатів уроку. Наголошення типових помилок та кращих учнів на уроці.

 

  • Домашнє завдання : Рівномірний біг до 7-10 хвилин.

 

13.Організований вихід із спортивного залу.

        2 хв.30с

 

 

 

 

 

15 с.

 

 

15 с.

 

30 с.

 

 

 

 

30 с.

Звучить мінус пісні Олімпіади  1980-го року « До свидания, мой ласковый Мишка».

 

Учні повільно, під музичний супровід, виходять, спочатку утворивши олімпійські кільця, поступово утворюючи велике коло, де переходять в шикування в шеренгу.

 

 

 

Учні, які мають високий пульс, проходять  додаткове коло у повільному темпі.

 

Звернути увагу на учнів, які мають високу частоту пульса.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 квітня 2020
Переглядів
2261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку