"Правила безпечного користування Інтернетом"

Про матеріал
Мета уроку: • навчальна: розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет. • розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати і робити висновки. • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Перегляд файлу

Тема: «Правила безпечного користування Інтернетом»

Мета уроку:

  •                   навчальна: розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет.
  •                    розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати і робити висновки.
  •                    виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: узагальнення знань і вмінь.

Обладнання: комп'ютери, проектор, підручники, презентація, картки у вигляді смартфонів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальна бесіда

  • Що таке браузер?
  • Які браузери вам знайомі?
  • Які правила інтернет-безпеки ви пам’ятаєте?
  • Чи  слід перевіряти завантажені файли за допомогою антивірусної програми?

 

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Гра «Яку Інтернет-термінологію ви знаєте?»

Учні поділяються на 2 команди.Кожній з команд видається маркер та лист ватману. Необхідно написати за 3 хвилини якомога більше Інтернет-термінологій, тобто все, що пов’язано з Інтернетом. Але назви сайтів писати не можна.

Наприклад: спам, комунікації, вірус, друзі, сайт, пошта та інші.

Далі кожна з команд називає одне слово по черзі. Якщо в іншій команді воно є, обидві групи закреслюють слово. Перемагає той, в кого найбільша кількість незакреслених слів.

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

День безпечного Інтернету (SID) організовано мережами Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії для просування безпеки та позитивного використання цифрових технологій, особливо, дітьми та молоддю.

День Безпечного Інтернету відзначається на другий день другого тижня другого місяця щорічно. Мільйони людей в усьому світі об’єднуються заради натхнення до позитивних змін та підвищення освіченості з питань безпеки онлайн та участі у заходах у всьому світі.

День безпечного Інтернету націлений не тільки створити безпечний Інтернет, а й також кращий Інтернет, де кожний\кожна може використовувати технологію відповідально, у дусі поваги, критично та творчо.

День безпечного Інтернету має на меті долучити дітей та молодь, батьки та вихователів, освітян, педагогів та соціальних працівників, представників індустрії, політиків для натхнення кожного\кожної відігравати свою роль у створенні кращого Інтернету.

Правила Інтернет-безпеки і Інтернет-етики для дітей і підлітків

  •                   Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків.
  •                   Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів – вони знають, що треба робити.
  •                   Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами.
  •                   Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.
  •                   Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини.

Вправа: Небезпеки в Інтернеті

Мета: визначити позитивні та негативні сторони Інтернету

Метод: індивідуальна робота

  • Учасники розподіляються на дві команди
  • Перша команда називає позитивні сторони Інтернету, а друга - негативні. Команди говорять по черзі.

Вправа: Інтерактивна гра

  • Мета: в ігровій формі розповісти про один із можливих випадків шантажу та проговорити основні правила знайомства в Інтернеті.
  • Метод: метод гри, індивідуальна робота.

Вправа: Правила розумного користувача Інтернету

  • Мета: визначити правила безпечного використання Інтернету
  • Метод: обговорення в групі

Давайте розробимо свої правила безпечного користування Інтернетом, які починатимуться зі слова «Я». Учні пишуть правила на картках-смартфонах, та прикріплюють на ватман.

 

V. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Рефлексія

https://naurok.com.ua/uploads/files/67871/24034/24142_images/23.jpg

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підготувати невеличкий твір на тему «Я за Безпечний Інтернет».

docx
Додано
26 липня 2019
Переглядів
902
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку