Тема: «Правила безпечного користування Інтернетом»
Мета уроку:
Тип уроку: узагальнення знань і вмінь.
Обладнання: комп'ютери, проектор, підручники, презентація, картки у вигляді смартфонів.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Фронтальна бесіда
|
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Гра «Яку Інтернет-термінологію ви знаєте?»
Учні поділяються на 2 команди.Кожній з команд видається маркер та лист ватману. Необхідно написати за 3 хвилини якомога більше Інтернет-термінологій, тобто все, що пов’язано з Інтернетом. Але назви сайтів писати не можна.
Наприклад: спам, комунікації, вірус, друзі, сайт, пошта та інші.
Далі кожна з команд називає одне слово по черзі. Якщо в іншій команді воно є, обидві групи закреслюють слово. Перемагає той, в кого найбільша кількість незакреслених слів.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
День безпечного Інтернету (SID) організовано мережами Insafe та INHOPE за підтримки Європейської комісії для просування безпеки та позитивного використання цифрових технологій, особливо, дітьми та молоддю.
День Безпечного Інтернету відзначається на другий день другого тижня другого місяця щорічно. Мільйони людей в усьому світі об’єднуються заради натхнення до позитивних змін та підвищення освіченості з питань безпеки онлайн та участі у заходах у всьому світі.
День безпечного Інтернету націлений не тільки створити безпечний Інтернет, а й також кращий Інтернет, де кожний\кожна може використовувати технологію відповідально, у дусі поваги, критично та творчо.
День безпечного Інтернету має на меті долучити дітей та молодь, батьки та вихователів, освітян, педагогів та соціальних працівників, представників індустрії, політиків для натхнення кожного\кожної відігравати свою роль у створенні кращого Інтернету.
Правила Інтернет-безпеки і Інтернет-етики для дітей і підлітків
Вправа: Небезпеки в Інтернеті
Мета: визначити позитивні та негативні сторони Інтернету
Метод: індивідуальна робота
Вправа: Інтерактивна гра
Вправа: Правила розумного користувача Інтернету
Давайте розробимо свої правила безпечного користування Інтернетом, які починатимуться зі слова «Я». Учні пишуть правила на картках-смартфонах, та прикріплюють на ватман.
V. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Рефлексія
VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготувати невеличкий твір на тему «Я за Безпечний Інтернет».