25 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити вивчення математики цікавим і веселим
Креативно оформлюємо клас і допомагаємо учням навчатися.

Щоб досягти успіху у вивченні математики, необхідно запам’ятати чимало формул і правил. Це складний процес! Але вчитель може полегшити його полегшити і одночасно зацікавити учнів! Це цілком можливо. Завдяки яскравим дизайнерським ідеям можна перетворити кабінет на ігровий чи навіть інтерактивний простір, що зробить запам’ятовування базових термінів та явищ простішим. Тим паче, що втилити ці ідеї у життя дуже просто!

Дверима ніхто не помилиться

Простий малюнок на підлозі і школярі одразу побачать – це кабінет математики. Інша перевага такого інтерактивного підходу – ще до початку вивчення відповідної теми діти знатимуть, що таке прямий і розгорнутий кут, транспортир, як ним користуватися і зможуть прикинути на око 30, 60, 120 градусів.

Крім того, під час провітрювання класної кімнати або на перерві завжди можна попросити когось із учнів відкрити двері на 30 градусів. І дійсно, такі слова як «привідкрий», «трохи», «відчини» надто розмиті для такої точної науки як математика.

 

Адміністрація школи має оцінити таке нововведення

Математичний годинник

В ідеалі все у кабінеті має відповідати вашому предмету та допомагати вивчити його. Годинник сам по собі пов’язаний із числами, втім, можна зробити його справжнім навчальним посібником. 

Виготовити математичний годинник просто. Достатньо зафарбувати фарбою з балончика звичайний годинник та нанести розмітку з будь-яких формул, які мають запам’ятати учні. Якщо ви не хочете псувати годинник, можна зробити зовнішній циферблат, що розширить секції цифр додатковими сегментами формул.

Таблиця множення

Діти витрачають чимало часу на те, аби вивчити таблицю множення? Якщо так, використовуйте великі яскраві цифри, що здатні замінити класичну таблицю множення, яка зазвичай демонструється у вигляді плакатів чи невеличких табличок.

Такий формат не лише більш інформативний, але й допомагає швидше пов’язати у пам’яті певний набір чисел (відповідей) із потрібною цифрою.

Навіщо математика?

Учням початкової школи часто складно зрозуміти, навіщо потрібна математика. Аби зробити пояснення цього питання більш наочним, створіть яскравий плакат, що розкаже їм, для чого у реальному житті знадобиться математична наука. Щоб якісніше використовувати інструменти, перевіряти і підтверджувати знайдені відповіді, знаходити паттерни і закономірності, тестувати ідеї, передбачати майбутнє, бути точним, працювати разом.

Аби діти краще зрозуміли, як математика використовується у житті, доберіть до кожного словосполучення картинку та наклейте поряд, або під колом з фразою, яке можна підняти та побачити картинку. 

  • Бути точним – фото людей, які намагаються пронести надто великий диван у маленькі двері; запуск ракети; фото Пізанської вежі.
  • Передбачати майбутнє – метеорологи, що передбачають рух урагану; працівники залізниці, що вираховують час прибуття потягу; вчені, що розраховують час розпаду певних елементів.
  • Працювати разом (створювати зв’язок) – винаходи для зв’язку, що поєднують людей.
  • Знаходити паттерни і закономірності – листок папороті (фрактали, числа Фібоначчі) або мушля; квадратні хвилі; аркада палацу Дожів у Венеції.

Швидко вивчити тему ліній, променів і відрізків

Цей плакат можна створити дуже легко, при цьому він замінить вам сотні слів і пояснень – що таке «пряма», чим вона відрізняється від «променю» та «відрізка». Подібні зображення можна використовувати замість повторення теми. Один погляд на плакат допоможе дітям швидко пригадати основні положення.

На малюнку:

  • Point A – Точка A
  • Segment AB – Відрізок АБ
  • Ray AB – Промінь АБ
  • Line AB – Лінія АБ
  • Angle ABC – Кут АБВ


Кабінет математики не обов’язково має бути строгим. Додайте до його оформлення частку креативу, щоб довести дітям, що математичні правила оточуються нас у повсякденному житті та можуть бути інтуїтивно зрозумілими. 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter