Ще один неймовірно активний тиждень лишився позаду, а отже саме час пригадати, що ж цікавого сталося з нами протягом цих днів. Наприклад, чудові вебінари від освітнього проєкту «На Урок», які відбулися минулого тижня. Ох і насичений був тиждень!
Використання даних дистанційного зондування Землі в екологічних дослідженнях та проєктах
Як ви гадаєте, як працюють сучасні екологи? Звідки вони отримують необхідні дані? У цьому їм допомагають космічні знімки та дистанційне зондування Землі. Уже цікаво, чи не так? Дистанційне зондування Землі (ДЗЗ) – спостереження за поверхнею Землі авіаційними та космічними засобами, оснащеними різноманітними видами знімальної апаратури, які вимірюють енергію, що випромінюється від земної поверхні.
Здавалося б, така інформація доступна лише вченим. Утім, на щастя, користуватися даними ДЗЗ для власних дослідницьких цілей (наприклад, створення екологічних проєктів), можуть і звичайні учні. EO Browser, Giovanni, особливості роботи зі спеціалізованим ресурсами, ідеї для досліджень – про все це розповів у своєму вебінарі Владислав Голод. Бажаєте досліджувати планету разом з учнями? Перегляньте виступ!
Співпраця вчителя з батьками дитини з особливими освітніми потребами
Українська освіта стає інклюзивною – і це чудово! І сучасна освіта потребує сучасних підходів у роботі вчителя з учасниками освітнього процесу: учнями та їхніми батьками. Особливо коли мова йде про дітей з особливими освітніми потребами. Що має знати сучасний педагог, який працює в інклюзивному класі? Багато чого! Наприклад, варто розбиратися у схемах реагування батьків на появу дитини з особливостями психофізичного розвитку, а також досконало вивчити принципи педагогічної діяльності, орієнтованої на інтереси сім’ї.
І це ще далеко не все! А про те, як учителю побудувати діалог з батьками дітей з інвалідністю, говорила під час свого вебінару Олена Казачінер. Це неймовірно важлива інформація, тож не втрачайте можливості переглянути виступ ще раз!
Використання сервісів Renderforest та InShot для створення навчальних відеороликів на смартфоні
Яким гаджетом ви найчастіше користували під час дистанційного навчання? А під час традиційного? Звісно, варіанти відповіді можуть бути різними, але в лідерах точно буде смартфон. І саме смартфонами під час карантину для навчання користувалися ваші учні. Бо це зручно! Смартфон такий компактний, а так багато вміє! Наприклад, створювати відео.
Звісно, зробити це він може лише з вашою допомогою! Тож не баріться та починайте створювати цікаві навчальні відео на власних смартфонах (для цього ви можете скористатися зручними застосунками Renderforest та InShot). А про те, як це зробити, ви дізнаєтеся, переглянувши вебінар Ліани Корнієнко. Попрактикуйтеся у створенні цікавих та корисних для навчання відео!
Як організувати ефективну роботу над помилками на уроках української мови
Життя без помилок неможливе, це факт. А також факт, що саме помилки допомагають нам рухатися вперед! Звісно, якщо ми їх побачили, проаналізували та зрозуміли. І саме тому так важливо ще з дитинства навчитися правильно реагувати на помилки. Чи може тут допомогти школа? Звісно, якраз це вона і робить! Наприклад, робота над помилками після контрольної якраз допомагає формувати навички грамотного аналізу помилок.
А про те, як це зробити максимально ефективно, як організувати роботу на уроці та допомогти учням, розповіла під час свого виступу Світлана Корпач. На прикладі уроків української мови вона показала, як можна організувати ефективну роботу над помилками. Неодмінно перегляньте виступ!
Минулий тиждень був насиченим, але навіть якщо ви не встигли подивитися вебінари онлайн, то ви завжди можете переглянути їх у записі. навчайтеся у зручному темпі!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.