Протягом 2020-2021 років Державна служба якості освіти провела 338 інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти. Серед проінспектованих чотири школи продемонстрували високі результати:
- Прилуцька гімназія № 1 ім. Георгія Вороного, Чернігівська область;
- НВК № 61 «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – Техніко-економічний ліцей», місто Дніпро;
- Харківська гімназія № 116;
- Початкова школа № 322 Деснянського району міста Києва.
«Досягти спільного розуміння якості освіти – одна з цілей, яку поставила перед собою Державна служба якості освіти, розпочинаючи інституційні аудити. Нині вже можемо виокремити заклади, які демонструють високий рівень організації освітнього й управлінського процесів. Досвід цих закладів варто популяризувати».
Голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак
Зазначається, що під час інституційного аудиту школи оцінювалися за чотирма напрямами:
- освітнє середовище;
- система оцінювання результатів навчання учнів;
- педагогічна діяльність;
- управлінські процеси.
Зазначені вище заклади отримали високі оцінки за кожним із цих напрямів. У чому секрет успіху цих закладів освіти? Насправді, в кожного він свій.
Наприклад, директорка Прилуцької гімназії №1 Олена Рогальова бачить його в ретельному доборі педперсоналу, освітніх інноваціях, створенні інклюзивного та комфортного простору. Світлана Гавриш, директорка НВК № 61 «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів – Техніко-економічний ліцей», на перше місце ставить молодий і злагоджений колектив педагогів. Не менш важливою, на її думку, є ефективна внутрішня комунікація учасників освітнього процесу та тісна співпраця з партнерами.
Секрет успіху Харківської гімназії № 116 її директорка, Оксана Бугакова, бачить насамперед у співпраці всіх учасників освітнього процесу, в їхньому прагненні створити безпечний та комфортний освітній простір. Наприклад, у закладі є чудова медіатека, у якій збираються школярі, вчителі та навіть батьки учнів, та сучасна бібліотека, у якій діти можуть замовляти книжки онлайн.
Ірина Ковалевська, директорка початкової школи № 322 Деснянського району м. Києва, зазначає, що головне для успіху – це ефективна комунікація на рівні «вчитель-учень-батьки». Заклад організовує чимало екскурсій, спортивних змагань та виїзних занять за участю батьків учнів, проводить англомовні телемости зі школами США тощо. Також понад рік у школі функціонує осередок дистанційного навчання, що забезпечує умови для здобуття освіти дітьми-біженцями з інших держав.
А в чому полягає таємниця успіху ваших шкіл?
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.