Зниження інтересу до уроку, недостатня мотивація, відсутність ініціативи – все це реакція школярів на рутинну роботу. Звідусіль нам говорять, що ми маємо подбати про те, щоб учням було цікаво, і це правда. Але вчитель не може повністю відійти від навчального плану та перетворити уроки на розважальний майданчик. А де знайти ту тонку межу? Відповідь проста – втілювати ігрові методики в межах уроку правильно.
Гейміфікація освітнього процесу не тільки розважальний компонент для учнів. Це – універсальний інструмент для ефективного навчання школярів будь-якого віку. Як урізноманітнити урок, запалити дух змагань і при цьому втримати баланс між грою та засвоєнням інформації розповість Євгенія Груленко в межах вебінару «Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання», що відбудеться 3 квітня о 18:00.
Кому буде корисно? Учителям-предметникам та викладачам початкової школи, які хочуть дізнатися більше про мотивацію через гру, стан потоку в навчальній діяльності, принципи використання ігор, і звичайно, про приклади гейміфікації на уроці!
Доведено, що помірна гейміфікація має позитивний вплив не тільки на школярів, а й на вчителів! Не втрачайте можливість урізноманітнити навчання!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.