25 лютого о 18:00Вебінар: Онлайн-дошка – допоміжний інструмент у роботі педагога

Дистанційне навчання перевело формат стосунків між учителем та учнями у площину онлайн-комунікацій. Та чи стало простіше управляти класом? Як уникати непорозумінь під час віртуального уроку? Чи діє фраза «вийди з класу»... тобто з зуму?  Відповіді на ці запитання дала Інна Іванова у межах інтернет-конференції «Безпечний інтернет для учнів та освітян».   

Спілкування вчителів та учнів у режимі онлайн уже стало нормою. Та чи всі учні завжди відповідальні та дисципліновані? На жаль, стандартною є ситуація, коли хтось із них: 

  • навмисно вимикає камеру та вмикає звук; 
  • маніпулює тим, що у нього відсутній Інтернет;
  • байдикує чи розважається. 

А якщо учні зірвали дистанційний урок? Слід розібратися – це пустощі чи навмисний задум? Одна справа, коли учням нудно та вони бажають повеселитися, наприклад, розмалювавши презентацію вчителя. А зовсім інша – якщо вони маніпулюють та запрошують на зум-сесію сторонніх осіб. Із цією метою деякі школярі створюють групи, запрошують до них незнайомців та публікують посилання на конференцію з пропозицією зірвати урок. 

До речі, підступність пранкерів не має меж: вони можуть хамити, голосити, вмикати гучну музику, керувати конференцією, демонструвати непристойні зображення чи навіть рекламувати дитячі товари. 

Як навчитися дбати про безпеку та реагувати на такі ситуації?

Є декілька простих правил:

1. Встановіть пароль на конференцію, а краще – на кожну подію. Надсилайте учасникам пароль для входу в конференцію заздалегідь та міняйте його для кожного сеансу. 

2. Не пускайте сторонніх осіб. На публікуйте посилання на конференцію у вільному доступі, надсилайте його лише учасникам і зареєстрованим користувачам. Розкажіть учням, до чого може призвести передача посилання третім особам.

3. Першим заходить ведучий. Саме ведучий відповідає за те, щоб на конференцію не потрапили сторонні особи. Тому не дозволяйте вашим учням приєднуватися раніше.

4. Використовуйте «кімнату очікування». Це дасть вам змогу переглядати учасників, перш ніж додати їх до уроку. Адже під час підтвердження легко виявити зайвих осіб. 

5. «Зачиніть двері», коли всі на місці. Як тільки-но з’являться всі учасники, яких ви чекали, заблокуйте доступ до сесії. 

6. Вимкніть загальний доступ до екранів учасників. Для того, щоб учасники не могли продемонструвати небажаний контент решті, відключить можливість ділитися змістом своїх екранів. 

7. Ви маєте змогу видаляти порушників. Звісно, цією функцією слід скористатися лише в екстреному випадку. Наприклад, коли онлайн-заняття заважають вести брати, сестри чи навіть батьки учнів. 

Бажаєте дізнатися, чому булять учителів та як підвищити безпеку своїх онлайн-уроків? Перегляньте виступ!  

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter