2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів
Про сутність методики та переваги її використання під час занять.

Досить часто на заняттях із іноземної мови діти вивчають слова, граматику, виконують вправи, але не бачать в мові практичного сенсу. У їхній свідомості іноземна потрібна для вправ і тестів, а не для реального спілкування. Як наслідок, знижується мотивація, формується мовний бар'єр і страх помилятися. Недолік практики призводить до пасивного знання мови: «все розумію, а сказати нічого не можу». 

CLIL вирішує цю проблему! На уроці, де застосовується ця технологія, мова виступає вже не метою, а засобом вивчення іншого предмета, тобто учні бачать, що за допомогою іноземної мови можна дізнаватися нову цікаву інформацію. Вивчення мови відразу стає більш осмисленим, адже вона використовується для вирішення конкретних завдань тут і зараз. Отож, що таке CLIL і чому його варто впроваджувати на заняттях у школі? Про це й поговоримо!

Що таке методика CLIL?

CLIL (Content and Language Integrated Learning) – це вивчення англійською (або іншою іноземною мовою) всіх або декількох предметів шкільної програми. Це може бути художнє мистецтво, історія, географія, біологія, математика, хімія, література та навіть фізкультура.

Програма CLIL ставить перед собою дві глобальні цілі, а саме: достатній рівень вивчення шкільного предмета за допомогою іноземної мови, а також глибоке вивчення іноземної мови. Завдяки такому підходу навчання учнів рідною та іноземною мовою становить один безперервний процес.

На що варто звернути увагу, плануючи урок за методикою CLIL?

  1. Потрібно допомогти учням із розумінням тематичної лексики. Тобто на занятті має бути словник, текст або відео з теми, та будь-які завдання для перевірки розуміння лексики
  2. Обов'язковим елементом цікавого CLIL-уроку є «вільна творчість» учнів. Тобто для заняття потрібно завчасно підготувати завдання з тієї дисципліни, яку ви обрали (наприклад, фізики), де діти могли б щось пошукати в інтернеті, провести експеримент і розповісти про нього.
  3. Матеріал із навчальної дисципліни за рівнем складності має трішки поступатися рівню знань учнів із цього предмету рідною мовою.
  4. Завдання мають відображати особливості іноземної мови: учні повинні практикувати вміння вживати ті чи інші лінгвістичні форми.
  5. Тексти мають бути ретельно дібрані відповідно до теми і фактичного рівня знань учнів.

При правильному застосуванні методики предметно-мовного інтегрування ви значно підвищите мотивацію учнів до вивчення іноземних мов, навчите дітей усвідомлено і вільно використовувати іноземну мову в повсякденному спілкуванні. До того ж CLIL розвиває та удосконалює в дітей лінгвістичні та комунікативні компетенції. Уже цікаво, чи не так? 

Бажаєте дізнатися більше про методику CLIL? Відвідайте 5 лютого о 18:00 тематичний вебінар «Методика CLIL у школі: створюємо якісні інтегровані уроки географії та іноземної мови», під час якого спікер Артем Горобець поділиться своїм досвідом і розкаже про суть методики та про особливості її використання на практиці. Буде цікаво! Реєструйтеся! 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter