Дистанційне навчання менш ефективне? І так, і ні. Нерідко вчителі сприймають роботу у класі більш позитивно ще й через можливість контролювати учнів та їхню діяльність. Про що це говорить? Перш за все – про низьку мотивацію школярів та проблеми з самоорганізацією.
Мотивовані учні здатні працювати і без постійного нагляду, втім, більшості потрібна дисципліна та план перед очима, аби бачити, що робота, не дивлячися на карантин, усе ще триває. Створити саме такі плани допоможе додаток «Trello», що може стати чудовою основою вашого уроку!
Що таке «Trello» і чим він особливий?
«Trello» – безкоштовна багатоплатформна система управління проєктами, що базується на методі керування «канбан» (з японської перекладається як «вивіска» чи «білборд»). Проєкти представлені дошками, що містять списки. Списки мають картки, які відображають задачі. Картці може бути присвоєно відповідальних користувачів, а останні об'єднуються у команди.
У бізнесі цей додаток використовується для розподілення роботи між проєктами та співробітниками, які об’єднуються у команди, закріплені за дошками. Тобто це дуже проста система впорядкування планів і завдань, а також контролю їх виконання конкретною людиною.
Можливості і переваги:
- Інтуїтивно зрозуміле керування. Ви з учнями зможете швидко розібратись у базових функціях.
- Система впорядкування завдань та метод контролю їхнього виконання.
- Розбивка на теми.
- Можливість зберігання матеріалів або посилань на них.
- Можливість прикріплення до карток посилань на роботи учнів, або фото з зошитів.
- Легке повернення до попередніх тем, що завжди знаходяться перед очима і можуть бути переглянуті учнями.
Керування дошками для вчителя
Уявімо, що ви хочете створити певний урок або тему, яку учні мають засвоїти. Для прикладу візьмемо біологію, що має розділи – «Клітини», «Ботаніка», «Фізіологія людини» тощо. Для цього вам необхідно зайти у «Trello» та створити «дошку» Біологія. Після цього натискаєте на неї та створюєте «контент-план» – набір підтем, що розкривають зміст великих розділів (будова шкіри, зір, травлення, мозок, дихання тощо).
Кожну підтему можна розмістити на дошці у вигляді стовпчику, що містить «картки» – ще менші теми, яких ви хочете торкнутися під час уроку. Кожна картка має власну назву, обкладинку, хештеги, а також може бути доповнена вкладенням (фото, відео, посилання), коментарями та містити список необхідних дій.
Наприклад: Дошка «Біологія» – стовпчик «Фізіологія людини» – картка «Шкіра» – завдання у картці №1: «Розглянути власну шкіру під мікроскопом», завдання №2: «Прочитати розділ підручника, подивитися відео (посилання додано), завдання №3: «Виконати контрольну роботу».
Хештеги та постановка завдань
За допомогою хештегів або міток ви можете маркувати теми, що буде своєрідним сигналом для учнів: «Приділити увагу», «Матеріал, що увійде до контрольної», «Письмове завдання» тощо. У рядку «Пошук» діти зможуть знайти всі теми з такою міткою, що значно полегшить підготовку до контрольних та повторення матеріалу.
Якщо ви хочете об’єднати дітей у групи для виконання завдань, просто закріпіть за певною карткою кількох учнів та виберіть у списку справа рядок «Строк виконання», аби визначити дедлайн завершення роботи. Так можна створювати команди та планувати хід уроку, за яким дистанційно слідкуватимуть учні.
Не варто забувати, що «Trello» є гнучким інструментом, ви самі обираєте, як застосувати його функції. У будь-який момент картки можуть перетворитися на чати, а дошки – на журнал для оцінок та спостереження за успіхами учнів.
Хочете дізнатися про «Trello» більше та побачити, як з ним працювати? Тоді приходьте 18 березня о 18:00 на вебінар «Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу»! Вікторія Шпильова розкаже, як організувати продуктивну командну взаємодію ув таких непростих умовах.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.