Продовжуємо підбивати підсумки інтернет-конференції «Інтернет-ресурси у навчальному процесі» та публікуємо основні тези виступу кандидата фізико-математичних наук, доцента, завідувачки кафедри Менеджменту Харківської Української інженерно-педагогічної академії – Крістіни Бабенко. Свою доповідь лекторка присвятила надважливим темам: чи дійсно інтернет можна назвати «чумою 21 століття», як впливають гаджети на навчання, та які інтернет-платформи доречно використовувати на заняттях із математики.
Лекторка вважає, що боротися з цифровими технологіями під час занять не варто: завдання вчителів полягає в тому, щоб отримати із використання гаджетів (на уроках чи під час дистанційного навчання) максимальну користь.
Google Classroom – платформа для дистанційного навчання
За словами спікерки, цей сервіс допоможе вчителю організувати якісний навчальний процес через інтернет: створювати окремі навчальні класи, додавати туди учнів (за допомогою коду чи ел. пошти) і завантажувати всі необхідні навчальні матеріали.
Тут діти отримуватимуть від учителя домашні завдання та матимуть можливість організовувати тематичні обговорення. Крім того, у Google Classroom учитель може перевіряти та коментувати роботи учнів, а потім виставляти оцінки.
Функція «обмеження у часі» дозволить учителю встановлювати дедлайни на опрацювання теоретичних матеріалів і виконання практичних завдань.
Про сервіс Geogebra
Це багатофункціональний додаток для занять із математики, який доречно використовувати на всіх рівнях математичної освіти. Сервіс підходить для вивчення геометрії, алгебри, математичного аналізу, арифметики, статистики та інших розділів математики.
Чому варто використовувати цей сервіс?
- Є можливість використовувати рівняння.
- Зручно користуватися координатною сіткою.
- Можна будувати 2D або 3D-фігури.
- Сервіс містить панель анімації.
- Можна створювати відеоролики, навіть не виходячи з сервісу.
- Спосіб розв'язання задач можна переглянути у вигляді презентації.
Коротко про Padlet
Padlet – інтерактивна дошка для організації дистанційного навчання. Інтерфейс її доволі простий: його можна освоїти самостійно. Сервіс можна використовувати для організації проєктної роботи чи виконання учнями індивідуальних завдань.
Детальніше про використання інтернет-ресурсів на заняттях з математики та інші важливі моменти обговорення можна дізнатися безпосередньо з виступу:
Конференція «Інтернет-ресурси у навчальному процесі» відбулася 14 березня. Це був день, насичений корисною інформацією, дієвими порадами та приємним спілкуванням. Щоб переконатись у цьому, перегляньте запис конференції на нашому YouTube-каналі та та дізнайтеся безліч корисної інформації!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.