2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення
Ключові тези виступу Наталії Зими.

«Змінилася роль освіти. Спочатку вона була привілеєм та соціальним ліфтом, згодом – буденністю. А зараз багато хто з сучасних школярів зізнається, що школа для них є тягарем. І тут постає питання: як можна мотивувати тих, хто з самого початку не сприймає навчання як задоволення та привілей?»,  –  розмірковує Наталія Зима, краща вчителька хімії за версією Global Teacher Prize Ukraine 2020.

Що, як та навіщо

Провівши анонімне опитування серед своїх учнів, лекторка дізналася, якою вони бачать комфортну школу. Толерантною та справедливою  –  ось найпопулярніша відповідь. І це відкриває поле для роздумів: що мотивує учнів вчитися, якщо навчальний заклад не є для них осередком здобуття знань? Учителям варто шукати нові механізми викладання та мотивації школярів.

Одним із них є Edutainment. Це – підхід до викладання, що поєднує навчання (Education) та дозвілля (Entertainment). 

Edutainment  –  освітня технологія без примусу, навчання за допомогою розваги.

Елементи Edutainment 

1. Я-ефект  

Кожна дитина прагне відчути себе особливою та унікальною. Для цього в Edutainment-підході практикується принцип індивідуалізованої освіти. Так школярі можуть розкрити власний неповторний потенціал.

2. Сучасна взаємодія

Чим відрізняються діти 21 століття від попередніх поколінь? Лекторка зазначає, що сучасним школярам не цікаво просто переписувати з дошки завдання та сидіти за партами. Вони прагнуть шукати інформацію самостійно, рухатися та діяти. І розуміючи це, можна побудувати взаємодію з учнями у відповідний спосіб.

3. Практико-орієнтоване навчання

Зараз учні прагнуть мінімізувати витрати своєї енергії та робити лише те, що принесе їм користь. І це є певним запитом до вчителів, що знайшов своє втілення у технології Edutainment.

4. Поєднання запитів

Ефективна освіта – та, яка відповідає не тільки на запити бізнесу та міністерств, але й на запити самих школярів, їхніх батьків та вчителів! 

Роль гри

Інколи Edutainment плутають із гейміфікацією. Насправді ж гра є лише елементом цієї освітньої технології. Також ігрові елементи полегшують запровадження технології Edutainment.

Почати практикувати Edutainment можна за допомогою поступового залучення ігрових елементів на уроках. Бажано без оцінювання! «Коли вчитель поступово запроваджує ігри в освітній процес, шкільний простір стає теплішим»,  –  ділиться лекторка. 

Окрім цього, ігри допомагають:

  •  демократизувати освітній процес;
  •  постійно навчатися (правила гри, процес гри тощо),
  •  набути реальні м’які навички;
  •  випробувати різні поведінкові моделі;
  •  спробувати прожити інше життя.

Бажаєте отримати корисні лайфхаки для успішного впровадження Edutainment? Подивіться вебінар Наталії Зими «Edutainment: практика застосування в класі та поза ним».

 
Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter