Міністерство освіти і науки України розробило та пропонує для громадського обговорення проєкт наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про педагогічну інтернатуру». Він визначатиме механізм супроводу вчителів, які вперше прийшли працювати до школи.
Основним завдання педагогічної інтернатури стане створення системи професійно-педагогічної адаптації інтерна до реальних умов діяльності, а саме – виконання навчальної, виховної, методичної, організаційної та іншої педагогічної роботи.
Скільки ж триватиме педагогічна інтернатура? Один рік. При цьому протягом усього року інтерна супроводжуватиме педагог-наставник, який має досвід педагогічної діяльності за спорідненою предметною спеціалізацією. Наставник отримуватиме доплату за свою роботу.
Передбачено створення спеціальної програми для педагогічної інтернатури, яка включатиме у себе як теоретичну, так і практичну допомогу інтерну. Педагог-наставник має проводити індивідуальні консультації та бесіди з інтерном, допомагати обирати літературу, готувати заняття, створювати дидактичні матеріали тощо. Також наставник має відвідувати уроки інтерна (і навпаки), а потім – уроки інших досвідчених педагогів.
Зазначається, що для виконання програми педагогічної інтернатури педагог-наставник має здійснювати наставницьку підтримку, сприяти адаптації інтерна до педагогічної діяльності, знайомити його з традиціями школи.
Молодий учитель у межах проходження інтернатури має виконувати обов’язки згідно з посадовою інструкцією та обов’язки, покладені на нього трудовим договором.
Детальніше ознайомитися з проєктом можна за посиланням.
Зауваження та пропозиції можна надсилати до 28 грудня 2020 року на електронну адресу: khomenko@mon.gov.ua (відповідальна особа Хоменко Олена, державний експерт експертної групи з питань освітнього процесу директорату шкільної освіти).
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.