Оцінювально-аналітична компетентність педагога, яка передбачає застосування різних форм оцінювання результатів навчання учнів і дотримання академічної доброчесності, включена до обов'язкових професійних якостей вчителя, визначених Профстандартом. Тож аби ви мали змогу покращити відповідні знання та навички, 18.04.2024 ми проводимо Всеукраїнську інтернет-конференцію нового формату - «Освітянський форум: здійснення оцінювання в НУШ». Під час етеру запрошені експерти обговорять проблемні питання, що стосуються оцінювання протягом та наприкінці року під час роботи в класах НУШ (початкова та базова освіта).
А ще ми підготували добірку наших заходів, присвячених цій темі, які можна переглянути та навчатися в межах підвищення кваліфікації.
Відповідно до вимог чинного законодавства, педагог має свободу вибору суб'єктів, тем, видів, способів тощо підвищення кваліфікації. Зокрема, звернемо увагу на Постанову КМУ від 21.08.2019 №800 (Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників).
- Пункт 6. Педагогічні і науково-педагогічні працівники можуть підвищувати кваліфікацію за різними формами, видами.
- Пункт 7. Педагогічні та науково-педагогічні працівники самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб’єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації (далі - суб’єкти підвищення кваліфікації).
- Пункт 9. Суб’єктом підвищення кваліфікації може бути заклад освіти (його структурний підрозділ), наукова установа, інша юридична чи фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, що провадить освітню діяльність у сфері підвищення кваліфікації педагогічних та/або науково-педагогічних працівників.
- Пункт 13. За результатами проходження підвищення кваліфікації педагогічним та науково-педагогічним працівникам видається документ про підвищення кваліфікації, технічний опис, дизайн, спосіб виготовлення, порядок видачі та обліку якого визначається відповідним суб’єктом підвищення кваліфікації.
«На Урок» як суб'єкт підвищення кваліфікації працює відповідно до вимог чинного законодавства, надаючи послуги, спрямовані на професійне зростання педагогів за різноманітними напрямами та всебічний розвиток учасників освітнього процесу.
Онлайн-курси «На Урок» для педагогів
Онлайн-курси – комплекс навчальних матеріалів на актуальні для освітян теми, авторами яких є викладачі-практики та спеціалісти із різних сфер освіти, науки, культури.
Особливості участі: всі курси дистанційні, кожен, хто зареєструється, має необмежений доступ до навчальних матеріалів, спілкування в коментарях, додаткових матеріалів. За потреби учасник курсу може придбати повний доступ до курсу, що передбачає доступ до фінального іспиту та завантаження свідоцтва підвищення кваліфікації.
- Використання SMART-технології на уроках в освітньому просторі НУШ
- Компетентнісний підхід до вивчення предметів мовно-літературної галузі: проблеми, особливості, реалізація
- Організація вивчення української мови та літератури у середній ланці НУШ із компенсацією освітніх втрат
- Інклюзивна освіта в умовах дистанційного та змішаного навчання
- Викладання предметів природничого циклу в НУШ
- Інтерактивне навчання - активність без втоми: від мотивації до рефлексії
- Організація роботи закладу загальної середньої освіти: нормативні документи
- Ігрові уроки контролю та узагальнення знань (на прикладі уроків географії)
- Компетентнісно орієнтований потенціал уроку: реалізація сучасних інноваційних практик у навчальному процесі (на прикладі громадянської та історичної галузі)
- Учительство нової формації: початкова та середня освіта в системі НУШ
- Організація ефективного навчання у Новій українській школі
- Педагогічні стратегії сучасного вчительства
- Онлайн-тестування у школі
Інтернет-конференції «На Урок» для педагогів
Онлайн-конференції – це масштабний, зручний, ефективний формат підвищення кваліфікації, коли протягом дня глядачі у прямому ефірі спілкуються із фахівцями на задану конференцією тему та діляться досвідом.
Особливості участі: конференції проходять в онлайн-форматі та доступні для перегляду в запису; відбуваються відкриті трансляції, долучитись до яких може кожен педагог. За потреби учасники можуть замовити свідоцтво про підвищення кваліфікації, яке відповідає вимогам чинного законодавства.
- Практичний інтенсив: Оцінювання в 5 класі НУШ
- Практичний інтенсив: Формувальне оцінювання в НУШ
- Практичний інтенсив: прийоми формувального оцінювання
- Практичний інтенсив: підсумкове оцінювання
- Формувальне оцінювання: практичні прийоми та поради
- НУШ: особливості організації навчального процесу
- Формування мовленнєвої компетентності: поради для педагогів
- Дистанційне та змішане навчання: досвід і виклики
- Предметний інтенсив: Історія в 5 класі НУШ
- Особливості організації навчання в 5-6 класах НУШ
- Дистанційне та змішане навчання в умовах війни
- Сучасні тенденції у викладанні предметів природничого циклу
- Робота з дітьми з особливими освітніми потребами: ефективна інклюзія
Вебінари «На Урок» для педагогів
Вебінари – це онлайн-заходи на визначену тему, які дозволяють у зручний спосіб підвищувати рівень педагогічної майстерності вчителів у дистанційному форматі. Виступи охоплюють максимально широкий перелік тем і дисциплін, які відповідають професійному запиту вчителів.
Особливості участі: вебінари перебувають у відкритому доступі та пропонують безкоштовне навчання. Педагоги, які мають акаунт на сайті, можуть вільно реєструватися на захід та переглядати його запис. Трансляція та запис знаходяться на Ютуб-каналі проєкту у відкритому доступі. За потреби педагоги можуть замовити свідоцтво підвищення кваліфікації, яке відповідає вимогам чинного законодавства.
- Формувальне оцінювання в 5-7 класах НУШ: принципи наступності
- Практикуємо формувальне оцінювання
- Інтерактивні інструменти формувального оцінювання
- Формувальне оцінювання на уроках технологій: практичні поради та прийоми
- Особливості організації формувального оцінювання в 3-4 класах НУШ
- «Як оцінювати не знецінюючи»: поговоримо про формувальне та сумативне оцінювання
- Формувальне оцінювання в початкових класах НУШ: особливості та практичні поради
- Формувальне оцінювання на уроках англійської мови (і не тільки)
- Здійснення формувального оцінювання в НУШ за допомогою штучного інтелекту
- Формувальне оцінювання на уроках фізичної культури: теорія і практика
- Використання онлайн-тестів «На Урок» для здійснення поточного, підсумкового та формувального оцінювання
- Впровадження формувального оцінювання під час дистанційного навчання
- Завершення навчального року в 5-6 класах НУШ: підсумкове оцінювання та робота зі свідоцтвом досягнень
- Форми та інструменти оцінювання на уроці фізкультури в НУШ
- Цифрові технології для формувального оцінювання в НУШ
- Перші кроки вчителя в 5 класі НУШ: програми, документація, оцінювання
- Мозковий штурм, генетичні алгоритми, експерт-семінар і рольові ігри як прийоми взаємооцінювання
- Маршрутний лист у Google Forms як інструмент формувального оцінювання
- Конструювання та оцінювання компетентнісних завдань у 6 класі НУШ: кроки до успішного навчання історії
- Як зекономити час на підготовку до уроку: вербальне оцінювання та робота з відеофайлами
- Штучний інтелект для викладання іноземної мови: інструменти та приклади застосування
- НУШ у 5 класі: освітня та модельні програми, типи оцінювання, оформлення документації
- НУШ у 6 класі: освітня та модельні програми, типи оцінювання, оформлення документації
- Онлайн-інструменти для здійснення формувального оцінювання в середній та старшій школі
- Проведення формувального оцінювання за допомогою фасилітаційних родзинок
- Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти у 5-6(7) класах НУШ згідно із чинним законодавством
- Оцінюємо навчальні досягнення здобувачів освіти в НУШ на уроках математики
- Експрес-підготовка учнів до НМТ із математики: поради для вчителів
NEW! Формувальне оцінювання в НУШ: поради та практика (відбудеться 30.04.2023)
Нагадаємо, що для педагогів, які працюють і навчаються на сайті Освітнього проєкту «На Урок», працює Служба підтримки, до якої ви можете звернутися за потреби та отримати детальну консультацію щодо підвищення кваліфікації.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.